عکس هایی که باعث می شوند برند شما بیشتر و بیشتر دیده شود!

کد خبر: 1117516

عکاسی تبلیغاتی

هیچوقت یک کتاب را از جلد آن قضاوت نکنید! همه‌ی ما بارها و بارها این جمله را شنیده‌ایم و سعی کرده‌ایم در زندگی خود کمتر به ظواهر توجه کنیم. اما بیایید رک و راست به این سوال پاسخ دهیم: چقدر در این کار موفق بوده‌ایم؟

تحقیقات روان‌شناسی نشان داده‌اند ما انسان‌ها هرکاری کنیم، باز هم به طور ذاتی موجوداتی بصری یا visual هستیم. یعنی وقتی برای اولین بار با چیزی مواجه می‌شویم، اولین برداشت ذهنی‌مان،‌ از تصاویری که می‌بینیم شکل می‌گیرد.

همین ویژگی انکارناپذیر انسان‌هاست که شرکت‌ها را به سمت بازاریابی تصویری سوق داده است. این روزها با گسترش دنیای دیجیتال و حضور میلیون‌ها برندی که می‌خواهند خدمات خود را به صورت آنلاین بازاریابی کنند، برند شما باید به فکر راهی برای متمایز شدن از سایرین باشد.

با در دسترس قرار گرفتن موبایل‌های هوشمند با دوربین‌های مجهز و آشنایی بیشتر مردم با ابزارهای ویرایش تصویر، برای اینکه از رقبای خود جلوتر باشید، باید سرمایه‌گذاری ویژه‌ای روی عکاسی تبلیغاتی کنید. اینجاست که اهمیت عکاسی حرفه‌ای و همکاری با یک تیم تبلیغاتی باتجربه، اهمیت خودش را نشان می‌دهد.

دیگر معمولی بودن کافی نیست!

در بازار امروز، شرکت‌ها پول زیادی را برای تبلیغ محصولات خود صرف می‌کنند. از تبلیغات بنری در شهر و روستا گرفته تا حضور در رسانه‌های اجتماعی؛ عکاسی تبلیغاتی همه جا حضور دارد. بنابراین برای شرکت‌ها بسیار مهم است که بدانند چگونه از عکاسی تجاری برای بهبود آگاهی از برند خود استفاده کنند.

عکاسی تبلیغاتی چیزی فراتر از عکاسی ساده و فشردن دکمۀ دوربین برای ثبت لحظات است. شما باید بدانید که چگونه قاب تصویر را انتخاب کنید و سپس جوهره‌ای از احساسات مختلف را به آن اضافه کنید تا توجه مشتریان بالقوه را جلب کنید.

عکاسی غذا با اسپایرل تیم

عکاسی تجاری چیزی نیست جز هنر خلق تصاویر برای تبلیغ یک محصول یا خدمت در مجلات، تبلیغات دیجیتال، منوهای رستوران، بروشورها و انتشارات شرکتی و... از این رو هدف اصلی عکاسان تبلیغاتی باید «فروش محصول» باشد. هدفی که دیگر با عکس‌های معمولی شدنی نیست.

اگر به رشد برندتان اهمیت می دهید کلیک کنید: عکاسی تبلیغاتی با اسپایرل تیم

یک نگرش متفاوت، برای کسب نتایج متفاوت...

مخاطب باید با دیدن عکس‌ محصولات شما به تجسم ویژگی‌ها و مزایای آن بپردازد. از این رو عکاسان تجاری محصولات ارائه شده توسط شرکت شما را به شیوه‌ای بسیار خلاقانه به نمایش می‌گذارند تا توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کنند.

آن‌ها از مهارت‌های شگفت انگیز فتوشاپ، تکنیک های نورپردازی و رنگ‌های پس زمینه برای بهبود ظاهر محصولات و روحیۀ کلی عکس استفاده می‌کنند. همان‌طور که همه‌ی ما می‌دانیم، یک عکس ارزش هزاران کلمه را دارد. بنابراین بسیار مهم است که یک عکاس تبلیغاتی خوب استخدام کنید تا با خلق تصاویری متفاوت، شهرت زیادی برای برند شما به ارمغان بیاورد.

یک قدم تا حس حرفه‌ای بودن!

عکاسی نوآورانه به بهبود فروش کلی و بازگشت سرمایه شرکت شما کمک می‌کند. آمارها نشان داده‌اند که اگر شرکتی توضیحات محصول را در کنار عکسی جذاب ارائه دهد، فروش محصولاتش در مدتی کوتاه افزایش می‌یابد. مشتریان بالقوه بیشتر بر روی تصاویر حرفه‌ای کلیک می‌کنند تا عکس‌هایی با نورپردازی ضعیف و ظاهری آماتور.

اینکه کسب‌وکار خود را چطور به مخاطب معرفی می‌کنید، کلید اصلی موفقیت شماست. اگر تصاویری که در ‌سایت شما قرار داده شده، کیفیت و جذابیت پایینی داشته باشند، یا ترکیب‌بندی اشتباهی داشته باشند و روی روان‌شناسی رنگ آن‌ها فکر نشده باشد، مشتریان زیادی را از دست خواهید داد.

چرا باید یک عکاس حرفه‌ای استخدام کنید؟ چون این افراد ابزار و تجربه‌ی لازم را در خلق تصاویر چشم‌نواز دارند و کاری می‌کنند همه‌چیز در وب‌سایت شما عالی به نظر برسد. عکاسان ماهر می‌دانند که چگونه با نور و ترکیب‌بندی مناسب، به افزایش فروش شما کمک کنند.

شما نیاز به تصاویری واضح، با کیفیت و خلاقانه دارید که اعتبار شرکت شما را نشان دهند. بنابراین در زمینۀ عکاسی با مجموعه‌ای همکاری کنید که خدمات اختصاصی و جامعی را در زمینۀ عکاسی ارائه می‌دهند. خدماتی که به شرکت شما کمک می‌کنند حرفه‌ای به نظر برسید.

تصاویری مختص برند خودتان!

اگر می‌خواهید با سایر مشاغل در حوزۀ تخصصی خود رقابت کنید، باید سراغ استراتژی‌هایی بروید که شرکت شما را خاص‌تر جلوه دهند. استفاده از تصاویر استوک دانلودشده از وب، هیچ کمکی به شما نمی‌کند.

شرکت‌های تبلیغاتی با تجربه می‌دانند که چگونه اصول طراحی‌ وب و فضای مجازی به طور مداوم در حال تغییر و پیشرفت هستند. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که که وب‌سایت و صفحات اجتماعی شما در طول زمان تکامل می‌یابد و بر ترندهای مختلف منطبق است.

این روزها دیگر به‌اشتراک‌گذاری تصاویر حرفه‌ای در فضای آنلاین برای بقای شرکت شما حیاتی است. این استراتژی در ایجاد بازدیدکنندۀ ارگانیک نیز بسیار موثر است. بنابراین با استفاده از تصاویر سفارشی و شخصی‌سازی شده برای برندتان، کاری می‌کنید که مخاطبین شرکت شما و خدماتی که ارائه می‌دهید را تشخیص دهند.

اگر سعی کنید از هنرمندانه‌ترین و جدیدترین تصاویر برای خلق یک تجربۀ عالی برای مشتری خود استفاده کنید، پروفایل کسب‌وکار شما حرفی برای گفتن خواهد داشت و می‌توانید از سایر رقبای صنعتی خود متمایز شوید.

محصولاتتان را برجسته‌تر کنید!

عکاسی تبلیغاتی در کنار ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای، محصولات و خدمات شما به شیوه‌ای عالی نمایش می‌دهند. مشتری شما می‌تواند با دیدن این سبک محتوای تصویری، تجارت و محصولات شما را به شکلی کارآمدتر درک کند و همچنین برداشت ذهنی مطلوبی از برند شما داشته باشد.

حتی اگر محصولات خاصی ندارید و کار سازمان شما این است که رویدادها یا نمایشگاه‌های خاصی برگزار می‌کند، می‌توانید یک عکاس تبلیغاتی برای ثبت تصاویر آن رویداد استخدام کنید. دیگر شرکت‌ها می‌توانند تصاویر رویداد را در وب‌سایت‌های رسمی، بروشورها و صفحات اجتماعی شما ببینند و متوجه خدمات ارزندۀ شما شوند.

هیچ شکی در این نیست که عکس‌های خلاقانه می‌توانند تأثیری ماندگار در مشتریان بالقوه ایجاد کنند و همچنین به افزایش فروش کلی شرکت‌ها کمک می‌کنند.

داشتن یک سبک عکاسی ثابت که بر هویت برند شما منطبق است، در طول زمان به ایجاد آگاهی از برند شما برای مخاطبان کمک می‌کند. فراموش نکنید اگر تصاویر شما دائما ماهیت آماتوری داشته باشند، بدون شک ظاهری آماتور برای برند خود می‌سازید. بنابراین همین حالا تصمیم بگیرید که اهمیت و احترام ویژه‌ای برای عکس‌های خود قائل شوید و عکاسی تبلیغاتی را جدی بگیرید.

به دنبال تصاویری باکیفیت، اورجینال و خلاقانه هستید؟

اسپایرل‌تیم هرآنچه برای رقابت نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. باور ما این است که حضور آنلاین، ویترین فروشگاه شماست. صرف‌نظر از صنعتی که در آن فعالیت می‌کنید و تخصصی که دارید، شما باید مشتریان بالقوه را جذب و درگیر کنید.

در این عصر و زمان، زمان بسیار کوتاهی برای جلب‌توجه آن‌ها دارید. پس مهم است که به مردم دلیلی برای توقف و ماندن بدهید. اگر محصولاتی دارید که می‌خواهید آن‌ها را بفروشید، بهترین راه برای انجام این کار، انتشار یک تصویر دلپذیر است

به‌کارگیری تصاویر اورجینال برای بقای شرکت شما حیاتی است، چراکه ممکن است روزانه صدها نفر از سایت شما دیدن کنند و این عکس‌ها هستند که سبب تمایز سایت شما می‌شوند. با استفاده از خدمات عکاسی تیم اسپایرل، با هزینه‌ای اندک، بلیط توجه هزاران نفر را می‌خرید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها