خرید آنلاین پاکت بسته بندی با ارسال رایگان از پله نوروزخان

کد خبر: 1118213

صنایع چاپ و بسته‌بندی پان تولید‌کننده رول و پاکت‌های چند لایه اختصاصی و عمومی

صنایع چاپ و بسته‌بندی پان، تولید‌کننده رول و پاکت‌های چند لایه اختصاصی و عمومی از سال 1388 با هدف ارتقای سطح کیفی و تامین نیازهای صنعت چاپ و بسته‌بندی  با رویکردی به سوی رشد روزافزون و همسویی با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا تاسیس شد.

مجموعه جوان، خلاق و مجهز پان، ارائه‌کننده راهکارها و خدمات متفاوت و تضمین شده در راستای تسهیل انتخاب مناسب‌ترین بسته‌بندی برای محصولات صنایع مختلف است.

از بارزترین محصولات پان، می‌توان به پاکت‌های چند لایه ایستاده( زیپ‌دار، بدون زیپ )، پاکت‌های بغل کاست، وکیوم سه طرف دوخت،پاکت‌های باکس پوچ، پاکت‌های شیردار، پاکت‌های ایستاده زیپ‌دار پنجره‌دار، پاکت متالایز اشاره کرد. تولید صادرات محصولات بسته‌بندی به کشورهای همسایه از فعالیت‌های دیگر مجموعه به شمار می‌آید.

نماینده انحصاری شرکت بندال اینترنشنال

همچنین مجموعه پان به عنوان نماینده انحصاری شرکت بندال اینترنشنال، بزرگترین تولید کننده دستگاه های بندینگ بندال، خدمات فروش و پس از فروش این دستگاه ها را به مشتریان عزیز داخل کشور ارائه می‌کند.

همکاران خبره ما در واحد فروش پان، با ارائه خدمات مشاوره رایگان در جهت انتخاب نوع، جنس، رنگ و سایز بسته بندی با توجه به محصول نهایی در حوزه‌های قهوه و محصولات وابسته، چای و دمنوش، پاکت آجیل و خشکبار، ادویه و چاشنی‌ها، حبوبات و غلات، غذای حیوانات و محصولات وابسته، محصولات پروتئینی، شیرینی و شکلات، کود و محصولات کشاورزی، پوشاک، آرایشی و بهداشتی، قطعات صنعتی، پزشکی و دارویی، مایعات و نوشیدنی و ... راهنما و همراه شما هستند.

 

پاکت آجیل و خشکبار

در طول این سالیان سعادت همراهی و همکاری با برندهایی همچون مزمز، کلاسنو، بن مانو، قهوه ست، پوشاک جناب، آجیل سولدوش و ... را داشته‌ایم و پا به پای مشتریان خود پیش رفته‌ایم و هیچگاه فراموش نکرده‌ایم که "حق با مشتری است" لذا تصمیمات خود را بر پایه حفظ و جلب اعتماد شما مشتریان عزیزمان گرفته ایم و خرسندیم که جوابی جز وفاداری دریافت نکرده‌ایم. و تمام تلاش مجموعه در آینده نیز حفظ این ارتباط خواهد بود تا بتوانیم وظیفه خطیر خود را به نحو احسنت به سرانجام برسانیم.

 

فروشگاه خرده فروشی اینترنتی پله نوروزخان

فروشگاه اینترنتی پله نوروزخان، برای پاسخ به نیاز مشتریان با حجم مصرف کمتر به وجود آمد که پاسخ به این نیاز با توجه به شرایط تولید سفارش و تیراژ حداقل آن ممکن نبود.

بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین آرشیو خرید پاکت‌های بسته‌بندی آماده چند لایه

تغییر سریع شرایط کسب و کار و زندگی، تنوع رو به گسترش محصولات، همگان را به سمت نوآوری در ارائه خدمات و محصولاتشان سوق می‌دهد. ما نیز با پیش قدم شدن در این بازار سعی در گسترش فرهنگ خرید کارا و اقتصادی در کنار ارائه خدمات نوین به مشتریان خود را داریم.

طی چندین سال بررسی بازار و نیز تولید آرشیو گسترده‌ای از پاکت‌های عمومی، و به موازات تامین زیرساخت‌های لازم، هم اکنون این امکان برای تمامی مخاطبان در سراسر ایران زمین مهیا است.

مشتریان عزیز با ورود به سایت فروشگاه اینترنتی پله نوروزخان به بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین آرشیو خرید پاکت‌های بسته‌بندی آماده چند لایه نظیر پاکت زیپ دار با کیفیت تضمین شده و مناسب ترین قیمت بهمراه ارسال رایگان در سراسر ایران دسترسی خواهند داشت.

 

فروشگاه آنلاین پله نوروزخان

برخی از ویژگی ها و امکانات فروشگاه آنلاین پله نوروزخان :

  • امکان ارسال نمونه پاکت قبل از خرید
  • تنوع در نوع پاکت : رنگ، سایز، آنالیز
  • تخفیف اولین خرید تا ۲۰۰ هزار تومان
  • ارسال رایگان سفارش به سراسر ایران
  • امکان ارسال فوری برای مشتریان استان تهران و البرز
  • امکان سفارش چاپ طرح دلخواه شما
  • امکان نصب سوپاپ تخلیه هوا یکطرفه
  • مشاهده تاریخ تحویل دریافت سفارش
  • حداقل خرید از 5 کیلوگرم

لازم بذکر است با استفاده از جدول راهنمای انتخاب سایز پاکت، جدول تعداد در کیلو هر پاکت، فیلم های آموزشی همراه مشتریان عزیز برای انتخاب پاکت مناسب محصول هستیم.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها