بهترین فیلم های هندی سال 2022 (برترین های بالیوود)

کد خبر: 1118218

امروز قرار است بهترین و مورد انتظارترین فیلم های هندی و دنیای بالیوود در سال 2022 را خدمت شما مخاطبان گرامی معرفی کنیم

سینمای هند که آن را بیشتر با نام بالیوود میشناسند،چند سالی است طرفداران زیادی را از سراسر دنیا به خود جلب کرده. فیلم هایی که غالبا دارای موسیقی های زیبا ، مدت زمان طولانی و البته اغراق آمیز بودن داستان ها ، شخصیت ها و صحنه ها و اتفاقات فیلمبرداری شده هستند. هر ساله در نزدیکی های آغاز سال نو میلادی در تمام کشورها ، فیلم هایی هستند که در سال جدید بیشتر مورد انتظار مخاطبان و فیلم دوستان هستند و خیلی از علاقه مندان چشم به راه اکران در سینماها یا پخش آنلاین آنها هستند،امروز قصد داریم چند مورد از فیلم های مورد انتظار بالیوود 2022 را مرور کنیم.

فیلم RRR : اولین فیلمی که قصد داریم معرفی کنیم فیلم RRR 2022 است. ساخته ای که حدود سال 1920 میلادی را نشان میدهد و درباره 2 مبارز آزاد است و اتفاقات آنها به نمایش میگذارد که قرار است در تاریخ 7 ژانویه سال 2022 میلادی نمایش داده شود.این عنوان در ژانر اکشن ، درام و میهن پرستی ساخته شده است.کارگردانی برعهده س. س. راجامولی بوده است و ویجایندرا پراساد ، سای ماداوو بورا مشترکا نویسندگی فیلمنامه را انجام داده اند و بازیگرانی همچون ان.تی راما رائو جونیور، رام چاران، آلیا بات و اولیویا موریس در آن به هنرمندی پرداخته اند.این اثر قرار است به زبان های هندی، کانارا، مالایالم و تامیلی نمایش داده شود.

توجه : برای دانلود فیلم هندی جدید و قدیمی دوبله یا زیرنویس میتوانید به لینک مشخص شده مراجعه نمایید و از تماشا لذت ببرید.

2- فیلم رادهه Radhe Shyam 2022: در تاریخ 14 ژانویه 2022 پخش و نمایش داده خواهد شد.در خلاصه داستان این فیلم آمده است که داستانی عاشقانه است که در دهه 1970 در اروپا اتفاق می افتد.کارگردانی این عنوان را ک.ک راداکریشنا کومار انجام داده است.نویسندگی فیلمنامه هم برعهده راداکریشنا کومار و عباس دلال و حسین دلال بوده است.این اثر دو کمپانی T-Series Super Cassettes Industries Ltd. ,UV Creations ساخته شده است که در ژانر عاشقانه و درام قرار دارد.بازیگران این عنوان هم پوجا هگده، پرابهاس، باگیاشری، ریدی کوما هستند.البته طبق گفته سازندگان ، این فیلم در هندوستان فیلمبرداری شده است.

3-فیلم پریثویراج Prithviraj 2022 : اثر بعدی مورد انتظار است که قرار است در تاریخ 21 ژانویه سال 2022 میلادی نمایش داده شود.در این فیلم آکشی کومار، سانجی دات، منوشی چیلار، ماناو ویج، سونو سود، آشوتوش رانا، ساکشی تانوار، لالیت تیواری، گوویند پاندی، مانوج جوشی، آجوی چاکرابارتی، ساهیدور راهامان، طارق احمد خان، کرانتی پراکاش جاها ایفای نقش کرده اند و در خلاصه داستان آمده : شرح حال پادشاه افسانه ای و جنگجوی هند که نامش PRITHVIRAJ CHAUHAN است و زندگی اولیه ، موفقیت های نظامی ، ازدواج با سانیوکتا و نبرد با محمد غوری را که فتح اسلامی هندوستان را رهبری می کرد ، به تصویر می کشد.

کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه این عنوان برعهده دکتر چاندراپراکاش دوویدی بوده است و توسط کمپانی Yash Raj Films ساخته شده است که ژانر آن میهن پرستی ، تاریخی و درام است. نکته جالب این فیلم اولین حضور منوشی چیلار بازیگر نقش اصلی در بالیوود را نشان می دهد که در مسابقه برترین دوشیزه جهان در سال 2017 برنده شد.

 

4-فیلم بدهای دو Badhaai Do 2022 : عنوانی که قرار است در تاریخ 4 فوریه 2022 نمایش داده شود و ادامه فیلم Badhaai Ho 2018 است.قسمت اول این اثر به دلیل داستان غیر متعارف و بازیگران ستاره اش، بازخوردهای خوبی را به دست آورد و احتمالا قسمت دوم این عنوان جزو فیلم های پرفروش و پرمخاطب بالیوود در سال 2022 خواهد شد. شما عزیزان میتوانید برای دانلود فیلم های 2022 کلیک نمایید و اقدام به دانلود کنید . بازیگران اصلی نسبت به قسمت اول فیلم تغییر کرده است و برای قسمت جدید راجکومار رائو و بومی پدنکار در نقش اصلی ایفای نقش میکنند.کارگردانی این فیلم برعهده هارشاوردان کولکارنی بوده است.نویسندگی فیلمنامه هم با سومان آذیکاری، آکشات گیلدیال بوده است.

5-فیلم شباش میتو Shabaash Mithu 2022 : این فیلم هم قرار است در تاریخ 4 فوریه 2022 اکران شود.این اثر بر اساس زندگی واقعی کاپیتان تیم ملی کریکت زنان کشور، میتالی راج ساخته شده است.بازیگر نقش این ورزشکار ، تاپسی پاننو است.کارگردانی این اثر برعهده سریجیت موکرجی بوده است.نویسندگی فیلمنامه را هم پریا اون انجام داده است و توسط کمپانی های Viacom 18 Motion Pictures, Colosceum Production ساخته شده است.

6-فیلم گانگوبای کاتیاوادی Gangubai Kathiawadi 2022 : ساخته مورد انتظار بعدی است که قرار است در تاریخ 18 فوریه 2022 نمایش داده شود.این اثر بر اساس کتاب ملکه های مافیایی بمبئی Mafia Queens of Mumbai به قلم حسین زایدی ساخته شده است و کارگردانی این عنوان را سانجی لیلا باانسالی برعهده داشته است و توسط کمپانی های Sanjay Leela Bhansali Films , Pen India Ltd ساخته شده است.داستان این فیلم درباره زندگی یک دختر جوان و سفر او برای تبدیل شدن به یک مادام در منطقه معروف چراغ قرمز به نام کاماتیپورا است که در ژانر درام و بیوگرافی ساخته شده است.بازیگران این اثر آلیا بات، آجی دوگن، امران هاشمی، هوما قریشی، شانتانو ماهشواری، ویجی راز، سیما پهوا، روهیت سوخوانی، طارق احمد خان، فلوریان دیبرا، بالدو ترهان، مامتا باجاج، ایندیرا تیواری، کروتی ساکسنا هستند.

7-فیلم جایشبهای جوردار Jayeshbhai Jordaar 2022 :اثری مورد انتظار در دنیای سینمای بالیوود که قرار است در تاریخ 25 فوریه 2022 اکران شود.فیلمی که رانویر سینگ پس از مدتی دوری از سینما با آن به پرده ها برمیگردد.داستان درباره مردی گجراتی است که معتقد است زن و مرد باید در جامعه از حقوق مساوی برخوردار باشند. جالب است که ببینیم او دوباره در یکی از پر هیاهوترین فیلم های سال 2022 مورد تشویق و علاقه طرفداران قرار گرفته است.کارگردانی این عنوان برعهده دیویانگ تاکار بوده است و توسط کمپانی Yash Raj Films در ژانر کمدی ساخته شده است.این اثر در ابتدا قرار بود در سال 2020 اکران شود ولی با توجه به شیوع بیماری کرونا به تاخیر خورد در سال 2022 اکران خواهد شد.بازیگران این عنوان رانویر سینگ، شالینی پاندی، دیکشا جوشی، بومان ایرانی، راتنا پاتاک، راگی جانی، سانجیو جوگتیانی، وایشاخ راتانبن، مهول دسایی، بابلی پاندی، تارون مالهوترا هستند.

8-فیلم باچان پاندی Bachchan Pandey 2022 : یک فیلم اکشن بالیوودی است که قرار است در تاریخ 4 مارچ 2022 اکران شود.این فیلم بازسازی فیلم اکشن به زبان تامیل Veeram 2014 است.آجیت کومار، تامانانقش های اصلی را در Veeram بازی کردند در حالی که آکشای کومار، کریتی سانون جایگزین جفت اصلی در نسخه هندی خواهند شد.بازیگران این عنوان آکشای کومار، کریتی سانون، ژاکلین فرناندز، بابی دیول، ریتیش دشموک، ارشد وارسی، پانکاج تریپاتی، سحرش کومار شوکلا، دیویام آگاروال، تریشنا سینگ، سانجی اس یاداو هستند.این ساخته توسط کمپانی Nadiadwala Grandson Entertainment ساخته شده است.کارگردان این عنوان فرهاد سانجی بوده است و ژانر این فیلم اکشن و کمدی است و لوکیشن فیلمبرداری هم هندوستان و جیسالمر بوده است.

هم چنین میتوانید برای دانلود فیلم های سلمان خان به سایت هیوا مووی مراجعه نمایید که یکی از برترین سایت های فیلم سریال می باشد که بزرگترین آرشیو از فیلم های هندی در آن موجود می باشد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها