بهترین مارک های خرید لپ تاپ استوک برای گیمرها و تریدرها در سال 1400

کد خبر: 1118219

خرید لپ تاپ رده بالا با قابلیت اجرای سریع و به موقع برنامه‌ها برای یک تریدر حیاتی و مهم‌ترین قدم برای گام برداشتن در مسیر تریدینگ است. در بازار بورس، فارکس و ارز دیجیتال ثانیه‌ها ارزشمند و سرنوشت‌ساز هستند به طوری که تاخیر در اجرای دستور توسط لپ تاپ ممکن است بر میزان سوددهی تاثیر بگذارد و سرمایه شما را به باد فنا دهد.

پردازش بازی‌های کامپیوتری نیز نیازمند گرافیک و رم بالا و پردازنده قوی است. یک گیمر برای تجربه لحظات هیجان‌انگیز با بازی‌های جدید روز نیازمند یک لپ تاپ قدرتمند است. خرید لپ تاپی با این مشخصات و قدرت قطعا هزینه بالایی می‌طلبد و گیمر یا تریدرهای زیادی قادر به خرید آن‌ها نخواهند بود اما خرید لپ تاپ استوک گزینه دیگری است که می‌توان به آن فکر کرد.

لپ تاپ استوک مارک‌های مطرح با همان قدرت و مشخصات و با قیمت‌های پایین‌تری به فروش می‌رسند تا دسترسی افراد مختلف به این گونه لپ تاپ‌ها را امکان پذیر کنند.

خرید لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک چیست؟

لپ تاپ استوک در ایران به لپ تاپ دست دوم و کارکرده گفته می‌شود که طبق تصور اشتباه عده‌ای ارزش خرید ندارند. تصور عده‌ای نیز این است که لپ تاپ‌های استوک اروپایی و آمریکایی مدت زیادی کار کرده‌اند و از کیفیت و قدرت پایینی برخوردار هستند اما در واقع اینطور نیست.

لپ تاپ استوک به اندازه یک لپ تاپ آکبند قوی بوده و دارای همان مشخصات و قطعات سخت افزاری است. اما چرا به این لپ تاپ‌ها استوک گفته می‌شود؟ لپ تاپ‌هایی که در نمایشگاه‌ها یا ویترین فروشگاه‌ها برای نمایش قرار داده می‌شوند چون روشن و باز شده‌اند دیگر آکبند محسوب نمی‌شوند و به عنوان استوک فروخته خواهد شد.

همچنین به هر دلیلی که کاربر تا دو ماه پس از خرید لپ تاپ بخواهد آن را به شرکت بازگرداند تمام هزینه پرداخت شده، از سوی شرکت اروپایی به او بازگردانده می‌شود و لپ تاپ به عنوان استوک در انبار قرار می‌گیرد. با تولید مدل‌های بالاتر لپ تاپ، مدل‌های قدیمی‌تر به عنوان استوک به شرکت‌هایی که خواهان آ‌ن‌ها هستند فروخته می‌شوند.

 در این میان لپ تاپ‌هایی نیز هستند که مدت زمان کمی کار کرده‌اند اما هنوز بسیار پرقدرت عمل می‌کنند. همه این گروه لپ تاپ‌ها به عنوان لپ تاپ استوک به کشورهای جهان سومی با قیمت‎‌های پایین‌تری فروخته خواهند شد. ممکن است شما لپ تاپی تنها با یک سوم قیمت اولیه آن خریداری کنید که فقط جهت نمایش در ویترین قرار داده شده است.

انواع لپ تاپ استوک

لپ تاپ های استوک در دو دسته اصلی استوک و اپن باکس قرار می‌گیرند. لپ تاپ‌های اپن باکس، آن دسته از لپ تاپ هایی هستند که فقط از جعبه خارج شده اند و در حد تست چند روزه مورد استفاده قرار گرفته اند. بعضی از این لپ تاپ‌ها هیچ استفاده نشده اند اما به دلیل خارج شدن از جعبه و کارتن ، به عنوان کالای استوک به فروش می‌رسند. اما دسته دوم که با نام لپ تاپ استوک گرید بندی می‌شوند، در دو دسته گرید A و گرید B به فروش می‌رسند. لپ تاپ‌های استوک بر اساس میزان کارکرد و ظاهر فعلی‌شان در چند گروه A و B قرار می‌گیرند. لپ تاپ‌های گروه A نسبت به گروه B کمتر استفاده شده‌اند و خط و خش کمتری روی بدنه‌شان مشاهده می‌شود. هر دو این گروه لپ تاپ استوک از لحاظ قطعات بکار رفته و کیفیت با لپ تاپ اصلی تفاوتی ندارند. لپ تاپ‌های گروه A نیز بر اساس میزان خط و خش روی بدنه به چند دسته تقسیم می‌شوند. لپ تاپ گرید A+++ دارای ظاهری کاملا تمیز و بدون خط و خش، و همینطور مشخصات فنی کاملا عالی است اما به نسبت لپ تاپ‌های اپن باکس مدت زمان بیشتری مورد استفاده قرار گرفته است. پس از آن به ترتیب لپ تاپ استوک گرید A++  و A+ و پس از آن لپ تاپ گرید B+++ و B++ و B قرار دارند. به ترتیب گرید بندی لپ تاپ‌ها در قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسند.

خرید لپ تاپ استوک اروپایی

مشخصات لپ تاپ استوک مناسب برای گیمرها و تریدرها

یک تریدر برای پیشرفت در کار خود و یک گیمر برای چشیدن لذت واقعی بازی نیازمند لپ تاپی با قدرت پردازش بالا و سریع اطلاعات است. در ادامه متن به مهم‌ترین مشخصاتی که این گونه لپ تاپ‌ها باید داشته باشند اشاره می‌کنیم.

پردازنده قوی لپ تاپ

پردازنده به عنوان مهم ترین قطعه در لپ تاپ وظیفه پردازش برنامه و اطلاعات را دارد. پردازنده  core i7 اینتل برای پردازش نمودار، نرم افزارهای مربوط به بورس و سایر بازارهای دیجیتالی و بازی‌های سنگین بسیار مناسب است. پردازنده core i5 اینتل نیز تا حدی قابل قبول است. در انتخاب پردازنده دقت کنید زیرا از قطعات قابل ارتقا لپ تاپ نیست.

حافظه رم بالا لپ تاپ

پردازنده برای اجرای سریع برنامه‌ها نیازمند حافظه رم با ظرفیت بالا خواهد بود. برای مقاصد تریدینگ و گیمینگ، رم با ظرفیت 8 و بالاتر مناسب است. در اکثر لپ تاپ‌ها رم قابل ارتقا است و سرعت لپ تاپ به طو چشمگیری افزایش می‌یابد اما بهتر است قبل از خرید لپ تاپ از این موضوع مطمئن باشید تا بعدا در صورت نیاز بتوانید ظرفیت رم را افزایش دهید.

گرافیک لپ تاپ

در صورت نبود گرافیک اختصاصی برای پردازش و نمایش تصاویر، پردازنده لپ تاپ این کار را انجام می‌دهد که درنتیجه از سرعت پردازش آن کاسته می‌شود. وجود کارت گرافیک جدا با ظرفیت 4 گیگ و بالاتر در لپ تاپ‌هایی برای مقاصد بازی و ترید ضروری خواهد بود.

حافظه ذخیره سازی لپ تاپ

HDD و SSD دو نوع حافظه بکار رفته در لپ تاپ هستند اما حافظه SSD از سرعت بالاتری برخوردار بوده و در لپ تاپ‌های مخصوص گیم یا ترید قطعا وجود دارد. هر دو این حافظه‌ها می‌توانند کنار هم  در لپ تاپ قرار بگیرند.

اندازه و وضوح نمایشگر لپ تاپ

نمایشگر بزرگ‌تر دید بهتر و وسیع‌تری را فراهم می‌کند که برای یک گیمر لذت بخش‌تر خواهد بود. اندازه صفحه نمایش 15 اینچ و بالاتر برای این مقاصد مناسب است. وضوح صفحه نمایش بالا برای یک تریدر و یک گیمر بسیار مهم خواهد بود و بهتر است 1080 پیکسل و بالاتر را مد نظر بگیرید.

لپ تاپ مناسب گیمرها

 بهترین مارک های لپ تاپ استوک مخصوص گیمرها و تریدرها  

در ادامه متن به معرفی چند مارک لپ تاپ استوک محبوب و مطرح که به منظور برآورده کردن نیاز گیمینگ‌ها، تریدرها و مهندسان و سایر افرادی که نیاز به سیستم‌های قوی دارند، روانه بازار شده اند، میپردازیم.

لپ تاپ مارک HP

برند HP به عنوان یکی از پیشتازان در زمینه ساخت لپ تاپ، به نیاز همه کاربران توجه می‌کند و لپ تاپ‌هایی با کاربرد و مشخصات متنوع تولید کرده است. خرید لپ تاپ HP استوک با پردازنده قوی و رم و گرافیک بالا یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای افراد گیمر و تریدر خواهد بود. لپ تاپ‌های استوک HP در ایران بسیار متنوع هستند در نتیجه می‌توانید بسته به نیاز خود بهترین لپ تاپ را خریداری کنید. در جدول زیر چند نمونه از لپ تاپ‌های HP استوک مناسب بازی و کارهای پردازشی دقیق و سنگین با مشخصات مهم‌شان معرفی می‌شوند.

 

مدل لپ تاپ hp استوک

پردازنده

RAM

گرافیک

حافظه

لپ تاپ hp Zbook 17 G4 Workstation

Core i7

16G

8G

SSD

لپ تاپ hp Omen17

Core i7

16G

6G

SSD

لپ تاپ HP سری پروبوک HP Zbook G3

Core i7

16G

4G

SSD

 

 

لپ تاپ سرفیس مایکروسافت

مایکروسافت در سال 2013 اولین لپ تاپ سرفیس خود یعنی سرفیس پرو را وارد بازار کرد. این لپ تاپ‌های تبلت مانند به دلیل زیبایی و وزن سبک‌شان محبوبیت زیادی پیدا کردند. خرید سرفیس استوک برای افرادی که زیاد در رفت و آمد هستند و باید لپ تاپ را همراه خود جابه جا کنند گزینه بسیار خوبی خواهد بود.

خرید سرفیس استوک

 

در ادامه چند مدل از بهترین لپ تاپ‌های سرفیس استوک شرکت مایکروسافت معرفی خواهند شد.

 

مدل لپ تاپ سرفیس استوک

پردازنده

RAM

گرافیک

حافظه

لپ تاپ سرفیس بوک دو 15 اینچی

Core i7

16G

6G GDDR5

SSD

لپ تاپ سرفیس 2 مایکروسافت

Core i7

16G

UHD Graphics intel 620

SSD

لپ تاپ سرفیس 2 مایکروسافت

Core i7

8G

UHD Graphics intel 620

SSD

لپ تاپ سرفیس بوک 2

Core i7

16G

2GB GDDR5

SSD

 

لپ تاپ مارک Dell

لپ تاپ مارک دل در چند سال اخیر جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین لپ تاپ‌های موجود در بازار بوده است. اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ باکیفیت و پرقدرت برای پردازش بازی‌های سنگین روز یا تحلیل نمودارهای بورس هستید که مقرون به صرفه نیز باشد، باید بدانید که قیمت لپ تاپ دل استوک با وجود کیفیت عالی بسیار مناسب است. دو مدل از لپ تاپ‌های دل استوک با مشخصات‌شان در جدول زیر معرفی شده‌اند.

 

مدل لپ تاپ استوک دل

پردازنده

RAM

گرافیک

حافظه

لپ تاپ Dell 5510 Core i7

Core i7

16G

4G

SSD

لپ تاپ Dell 7710 Core i7 6800HQ

Core i7

8G

4G

SSD

 

خرید بهترین مارک های لپ تاپ استوک مخصوص گیمرها و تریدرها

خرید لپ تاپی که نیازهای شما را به بهترین شکل پاسخ دهد کار آسانی نخواهد بود و باید در بین مدل‌های بسیاری به جستجو بپردازید تا مناسب‌ترین را پیدا کنید. در فروشگاه آنلاین ژینال طیف متنوعی از انواع لپ تاپ استوک و رده بالا قرار داده شده است تا بهترین را متناسب با نیاز خود خریداری کنید. مشاوران ژینال به شما در انتخاب لپ تاپ مورد نظر کمک می‌کنند و راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند. انواع لپ تاپ استوک را با قیمت بسیار مناسبی از فروشگاه ژینال ZHINAL.COM خریداری کنید و در سلامت کامل درب منزل تحویل بگیرید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها