سریع ترین روش افتتاح حساب بایننس در سال 2021

کد خبر: 1119540

برای افتتاح حساب بایننس ضروری است نکات مهمی را فراموش نکنید. یکی از این نکات آن است که صرافی‌هایی که در حیطه ارز‌های دیجیتال مشغول به کار هستند، به موجب آن که ایران در خیلی قسمت‌ها تحریم است، نمی‌توانند احراز هویت کنند و فقط صرافی بایننس این قابلیت را برای ایرانیان فراهم نموده تا بتوانند حدود ۳ هزار دلار را واریز یا برداشت کنند. مسأله عمده دیگر در رابطه با افتتاح حساب بایننس آن است که بایستی حتماً فیلتر شکنی بکار ببرید که یک آی پی ان ثابت داشته باشد؛ برای مثال همواره با یک آی پی آن انگلیسی به آن وارد شوید و مرحله بعد آن را عوض نکنید. مسأله مهم دیگر آن است که به هیچ وجه با آی پی ان ایرانی به این صرافی وارد نشوید.

آدرس جیمیل و همچنین پسورد آن را همیشه به یاد داشته باشید و بهتر است جهت اسم‌نویسی در صرافی بایننس و نصب اکانت بایننس از کشور‌هایی نظیر هلند، نروژ، آرژانتین، دانمارک، فرانسه، کانادا، پرتغال و... به جز آلمان و آمریکا استفاده کنید؛ چرا که کامل نمودن قسمت احراز هویت برای این دو کشور ذکر شده ضروری است. امروزه خیلی از سایت‌ها در حیطه باز کردن حساب بایننس وریفای شده و وریفای نشده کار می‌کنند که هر دوی آن‌ها به مدت زمان ۱ ماه عرضه می‌شوند و ضروری است بعد از این مدت زمان کاربران جهت تداوم سرویس، سرور VPS خویش را برای بکارگیری مجدد تمدید کنند.

به چه صورت از مسدود شدن حساب بایننس می‌توان جلوگیری کرد؟

جهت جلوگیری از مسدود شدن حساب بایننس بهتر است VPS را بکار برد. از این رو سرور مجازی توصیه می‌شود که به وسیله آن ip مورد نظر شما بی‌تغییر خواهد بود و می‌توانید با خیال راحت و مطمئن در خصوص داد و ستد در بایننس مبادرت نمایید. روش جایگزین، بکارگیری از VPN دربردارنده ip است. چنانچه ip شما خیلی کم تغییر کند، جای هیچ نگرانی و تشویش جهت بسته شدن حساب کاربری‌تان نیست. افزون بر آن چنانچه حساب بایننس شما بسته شد، بازم نباید از این بابت نگران شد. زیرا که بایننس به شما یک فرصت می‌دهد تا کیف پول خود را به جایی دیگر منتقل کنید. این عامل یک امتیاز بزرگ به حساب می‌آید، زیرا که بایننس برعکس حساب‌های دیگر به شما این فرصت را می‌دهد تا اموال و دارایی خود را به محلی دیگر منتقل کنید.

آشنایی با روش افتتاح حساب بایننس

در حقیقت روش عمده و اصولی افتتاح حساب بایننس شیوه‌ای است که در گروه ارز کردیت جهت باز کردن و وریفای حساب بایننس بکار می‌رود و در حقیقت به وسیله این شیوه همه مراحل باز کردن و وریفای اکانت بایننس به صورت کامل صورت می‌گیرد. ساخت اکانت برای ایرانی‌ها به این شیوه به صورت اختصاصی در مجموعه ارز کردیت صورت می‌گیرد و اکانت‌های ایجاد شده به وسیله این مجموعه در صورتی که کاربران در زمان بکارگیری، از داشتن ip موثق از کشور مربوطه مطمئن باشند، دائماً بدون مشکل و چالش پویا خواهند بود.

چرا باید اقدام به افتتاح حساب بایننس وریفای شده کرد؟

به چه دلیل بایستی اقدام به افتتاح حساب بایننس نمود؟ همان‌گونه که به آن قبلا هم اشاره کردیم، خیلی از عضو‌ها در سراسر جهان و حتی ایران برای معامله کردن، پلتفرم بایننس را بکار می‌برند. چرا که این صرافی از امتیازات زیاد و بی‌نظیری که در ادامه به آن می‌پردازیم برخوردار است.

  • اخذ کارمزدهای پایین در هر عملیات و داد و ستد
  • احتمال معامله دامنه گسترده‌ای از رمز ارزها نظیر اتریوم، کوین، تتر و...
  • احتمال انجام داد و ستد‌ها در میانگین‌های بالا و به شیوه نامحدود
  • بهره‌مندی از اطمینان و امنیت بالا
  • حمایت از ارزهای دیجیتال نظیر XRP, LTC, ETH, BTC و بیشتر از ۵۰ نوع ارز دیگر.
  • احتمال خرید رمز ارز بایننس به اسم BNB
  • دربردارنده ۵ میلیون عضو پویا
  • تجهیز شده به سامانه احراز هویت دو عاملی
  • شامل شیوه‌های مختلف معامله و ثبت سفارش
  • اخذ کارمزد اندک
  • احتمال تعیین شیوه‌های تراکنش مختلف با دارا بودن حساب بایننس
  • قابلیت بکارگیری از این پلتفرم روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS مقدور است.

ولی به علت آن که چارچوب‌هایی جهت بکارگیری از این پلتفرم مخصوصا برای کشورهایی که تحریم هستند ایجاد شده است و یکی از این محدودیت‌ها معمولا در برداشت‌های روزمره است، در این صورت مناسب‌ترین و عاقلانه‌ترین انتخاب، افتتاح حساب بایننس وریفای شده برای امتداد فعالیت در این پلتفرم است.

صرافی بایننس با ملاحظه به تحریم‌هایی که کشور ایران با آن مواجه است، تا به امروز با اعضای ایرانی هیچ مشکل و چالشی نداشته و در اکثر موارد با تقاضای ارسال اسکن پاسپورت، مبادرت به وریفای کردن اکانت کاربری آن‌ها نموده است. افزون بر این، ریسک مسدود شدن اکانت ایرانیان در آن خیلی کمتر از دیگر صرافی‌ها است.

مطالب پیشنهادی : صفر تا صد آموزش ترید در فیوچرز بایننس

وریفای حساب بایننس به چه صورت است؟

پرسشی که امکان دارد برای شما پیش آید این است که افتتاح حساب بایننس به چه صورتی است؟ این حساب چگونه ساخته می‌شود؟ و اینکه ایرانی‌ها نمی‌توانند وریفای حساب بایننس داشته باشند، پس به چه صورت امکان دارد احراز هویت بایننس عرضه شود؟

بله، همان‌گونه که بیان شد احراز هویت این پلتفرم برای ایرانی‌ها امکان‌پذیر نیست و چنانچه صرافی ارز دیجیتال بداند که شما توسط iP درون کشور به اکانت کاربری خود وارد شده‌اید، خیلی فوری مبادرت به بستن اکانت کاربری شما می‌کند. ولی همان‌گونه که در این مقاله بیان شد با بسته شدن اکانت کاربری، پول شما بلوکه نخواهد شد و به شما اولتیماتوم داده تا پول خود را خارج کرده و به جایی دیگر انتقال دهید. ولی حال برمی‌گردیم به مبحث وریفای حساب بایننس و به چه شکلی احراز هویت بایننس انجام می‌گیرد؟

در مرحله نخست شما باید از خودتان یک تصویر بگیرید و آن را به صرافی مورد نظر ارسال کنید. بعد از فرستادن تصویر شما برای کارشناسان حیطه وریفای اکانت بایننس، از کشوری نظیر آلمان، فرانسه یا هلند که تحت نظر خدمات صرافی باشند، یک پاسپورت برای شما ایجاد و ارائه داده می‌شود. به وسیله این پاسپورت تقلبی احراز هویت شما در این صرافی امکان‌پذیر است. بهتر است بدانید که هیچ نوع نام و نشان تقلبی در این پاسپورت بکار برده نمی‌شود و نام و نام خانوادگی شما در آن بیان می‌شود و تنها موردی که در پاسپورت جعل شده محل سکونت شما است که بتوان به وسیله آن از چارچوب بایننس عبور کرد.

چرا از خدمات سایت ارزکردیت استفاده کنیم؟

مجموعه ارزکردیت از سال ۸۸ تا به امروز با هدف بهبود فضای دانشگاهی و کاری کشور و به منظور رفع موانع موجود در پرداخت‌ها و نقد کردن درآمد‌های ارزی وارد این حوزه شد و تا به امروز خوشبختانه با حجم بالای سفارشات و کیفیت خدمات به خوبی توانسته است نظر مشتریان خود را جلب نماید. با این حال توصیه می‌کنیم حتماً از خدمات این سایت استفاده کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها