معرفی دوچرخه ویوا viva

کد خبر: 1120059

کمپانی ویوا از برند های بسیار معروف دوچرخه در ایران است. این شرکت برای هر نوع مسیر دوچرخه سواری اقدام به تولید دوچرخه مناسب آن مسیر کرده است.دوچرخه کوهستان ویوا ، دوچرخه شهری ویوا ، دوچرخه هیبرید برقی ویوا ، دوچرخه کورسی ویوا از جمله تولیدات این برند مشهور در ایران است.

دوچرخه های ویوا از لحاظ سایز تایر نیز دسته بندی می شوند. دوچرخه ویوا 26 و دوچرخه ویوا 27.5 و دوچرخه ویوا 29 از دوچرخه های کوهستان ویوا هستند. دوچرخه ویوا سایز 28 از دوچرخه های هیبرید برقی و شهری ویوا هستند. دوچرخه ویوا 24 ، دوچرخه ویوا 20 ، دوچرخه ویوا 16 و دوچرخه ویوا 12 همگی از دوچرخه های بچه گانه ویوا هستند که با کیفیت مطلوبی تولید می شوند .

این برند چینی ، با تولید دوچرخه های با کیفیت اما ارزان قیمت جایگاه ویژه ای در بین برند های دوچرخه در ایران دارد.تولید دوچرخه ارزان قیمت با راندمان بسیار بالا و کیفیت خارق العاده در تولید فریم و استفاده از قطعات مناسب برای سواری های مختلف باعث شده تا توجه بسیاری از ورزشکاران و دوچرخه سواران به برند ویوا جلب شود. با انتخاب دوچرخه مناسب و خرید دوچرخه بزرگسال مطابق با نیاز خود برای همیشه دوچرخه سوار شوید. اگر به فکر سواری باکیفیت هستید و دغدغه انتخاب دوچرخه مناسب دارید ، نمایندگی دوچرخه ویوا  و فروشگاه اینترنتی دوچرخه برلیانس به شما پیشنهاد می کند مدل های متنوع این برند را مشاهده کنید.

انواع دوچرخه ویوا

دوچرخه کوهستان ویوا:

یکی از تولیدات کمپانی ویوا دوچرخه کوهستان می باشد. از ویژگی های این دوچرخه می توان به فرمان صاف و دارای یک یا چند کمک فنر آن اشاره نمود. از دوچرخه های کوهستان برای عبور از سطوح ناهموار غیرجاده ای بهره گرفته می شود و برای این کار طراحی گشته. با خرید دوچرخه کوهستان ویوا می توانید بدون هیچگونه نگرانی به کوهستان بروید و از سطوح ناهموار آن عبور کنید.

دوچرخه جاده ای ویوا:

 

راهنمای خرید انواع دوچرخه ویوا

یکی دیگر از تولیدات ویوا دوچرخه جاده ای می باشد. این دوچرخه از وزن سبکی برخوردار بوده و علاوه بر آن شاهد یک سطح بودن فرمان و زین دوچرخه هستیم. اگر قصد خرید دوچرخه ای مناسب برای جاده های آسفالت و صاف دارید دوچرخه ی جاده ای ویوا می تواند گزینه ی مناسبی باشد. این دوچرخه از لاستیک های باریک و صاف برخوردار است. کم بودن وزن این دوچرخه و طراحی منحصربفردی که دارد باعث می شود سرعت آن بالاتر برود.

دوچرخه شهری ویوا:

اگر بخواهیم یکی دیگر از دوچرخه های تولیدی ویوا را نام ببریم دوچرخه شهری همان دوچرخه است. این دوچرخه انتخاب مطلوبی برای دوچرخه سواری در محیط شهری می باشد و مناسب برای آن طراحی گشته. برای این دوچرخه یک فرمان کوچک در نظر گرفته شده است و وجود آن سبب می گردد تا به آسانی بتوان از لابه لای ماشین ها و ترافیک عبور کرد. از دیگر امکانات این دوچرخه می توان به ترکه ای که برای حمل بار در نظر گرفته شده است اشاره نمود علاوه بر آن دارای محافظ گلگیر و زنجیر نیز می باشد و وجود همین امکانات سبب تمایز آن با دیگر دوچرخه ها می گردد.

نکات مهمی که هنگام خرید دوچرخه باید به آنها توجه کنید:

نوع دوچرخه

همه ی شما اطلاع دارید که دوچرخه ها از انواع مختلفی برخوردارند و هر یک کارایی مخصوصی دارند و برای یک محیط مخصوص طراحی گشته اند و مورد استفاده قرار می گیرند. برای نمونه دوچرخه شهری برای دوچرخه سواری در شهر طراحی و تولید شاه است و دوچرخه جاده ای نیز برای دوچرخه سواری در جاده طراحی شده است درنتیجه باید هر یک را در محل مخصوصی که برای آن طراحی شده است مورد استفاده قرار داد.

بیشتر: معرفی برند دوچرخه جاینت 

سایز دوچرخه

دوچرخه ها دارای سایزهای مختلفی هستند و سایزها براساس سن افراد تقسیم بندی می شوند. سایزهای دوچرخه شامل سایز 12، 16، 20، 24، 26، 28 بعضی از دوچرخه ها از سایز 29 نیز برخوردار هستند. با افزایش سایز، دوچرخه بزرگتر می گردد.

قیمت دوچرخه

از دیگر نکات مهم که باید هنگام خرید دوچرخه مورد توجه قرار گیرد قیمت آن است. پیش از خرید دوچرخه حتما باید بودجه ی خود را در نظر داشته باشید. دوچرخه هایی که توسط ویوه تولید گشته دارای کیفیت و امکانات بالا و قیمت پایینی است. اگر قصد خرید یک دوچرخه را دارید می توانید دوچرخه ویوا را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید قیمت دوچرخه های این کمپانی در قیاس با بسیاری از شرکت های تولیدکنندگان اندک می باشد.

آپشن ها

توجه به آپشن هایی که دوچرخه برخوردار است حائز اهمیت می باشد. هر دوچرخه دارای آپشن های متنوعی می باشد که از ترمز دیسکی گرفته تا سیستم دنده کلاچی می تواند باشد. تعداد امکاناتی که در دوچرخه ی خریداری شده توسط شما وجود دارد به میزان هزینه ی که صرف خرید آن نموده اید بستگی دارد به این صورت که اگر هزینه ی بیشتری را خرج نمایید دوچرخه شما از امکانات بیشتری برخوردار خواهد بود و اگر هزینه ی صرف شد کم باشد امکانات نیز کم تر خواهد بود. اما لازم به ذکر است که ویوا دوچرخه های با امکانات زیاد را با قیمت کمتری به فروش می رساند اما شما باید ابتدا به آپشن هایی که نیاز دارید دوچرخه دارا باشد توجه نمایید و متناسب با آن به خرید بپردازید.

وزن دوچرخه

 

از دیگر نکات مهم وزن دوچرخه می باشد. دوچرخه ای را خریداری کنید که از وزن سنگینی برخوردار نباشد. بهترین و باکیفیت ترین دوچرخه ها دارای وزن کمی هستند. یک دوچرخه هم باید از وزن کم برخوردار باشد و هم دارای یک بدنه ی مقاوم باشد زیرا تنها سبک بودن یک دوچرخه فایده ای نخواهد داشت.

خدمات پس از فروش

حتما هنگام خرید دوچرخه به خدمات پس از فروش آن توجه داشته باشید. دوچرخه ی خریداری شده حتما باید از یک ضمانت نامه معتبر برخوردار باشد تا در آینده اگر مشکلاتی برای آن به وجود آمد بتوان از خدمات پس از فروش آن بهره برد. تمامی تولیدات کمپانی ویوا دارای خدمات پس از فروش می باشند.

خرید از فروشگاه معتبر

اگر قصد خرید دوچرخه را دارید حتما به سراغ فروشگاه های معتبر بروید تا بتوانید از خدمات پس از فروش دوچرخه ی خود بهره گیرید. با خرید از یک فروشگاه معتبر می توانید در صورت راضی نبودن آن را مرجوع نمایید و هزینه ی پرداختی را پس گیرید. دیجی کالا یکی از این فروشگاه های معتبر می باشد. شما با خرید از فروشگاه دیجی کالا می توانید از خرید خود اطمینان حاصل نمایید زیرا دوچرخه ای که خریداری می کنید دارای خدمات پس از فروش می باشد و علاوه بر آن دارای پشتیبانی 24 ساعته نیز می باشد. اگر از دوچرخه ای که خریده اید راضی نبودید می توانید تا پایان هفته آن را مرجوع نمایید بدون آن که هزینه ی را بپردازید. با مطالعه ی موارد عنوان شده انتخاب یک دوچرخه از تولیدات ویوا برایتان راحتتر خواهد بود. برای کمک به شما لیستی از دوچرخه های تولیدی این کمپانی را در ادامه معرفی می کنیم تا با اطلاعات کافی به خرید بپردازید. دوچرخه هایی که در ادامه معرفی می کنیم دارای کیفیت بالا و قیمت پایینی است.

 

پرفروش ترین دوچرخه های ویوا

 

دوچرخه کوهستان ویوا مدل Paris سایز 26 - سایز فریم 16

یکی از محصولات کمپانی ویوا دوچرخه کوهستان ویوا مدل Paris سایز 26 می باشد که با خرید آن می توانید حس خوشایند دوچرخه سواری در طبیعت دا تجربه نمایید. این دوچرخه شما را قادر می سازد تا از مسیرهای شیب دار و ناهموار کوهستان عبور نمایید. اگر قصد خرید یک دوچرخه برای فعالیت در مسیرهای خارج شهری هستید این دوچرخه می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. ممکن است در ابتدا بگویید دوچرخه سواری در کوهستان کار بسیار دشواری است اما بهره گیری از یک دوچرخه مخصوص کوهستان می تواند این دشواری ها را تا حد بسیاری کاهش دهد پس توصیه می کنیم برای دوچرخه سواری در کوهستان حتما یک دوچرخه مخصوص برای کوهستان را خریداری نمایید.

دوچرخه کوهستان ویوا مدل Rattler سایز 26 - سایز فریم 14

وجود راحتی در هنگام ورزش بسیار مهم است اما منظور ما این نیست که هیچگونه فشاری بر خود وارد نکند منظور ما این است که انجام متوالی یک فعالیت آسیبی به فرد وارد نکند. دوچرخه سواری نیز شامل این موارد می شود. تولید این دوچرخه به وسیله ی قطعات مناسب و با کیفیت انجام گرفته است و سبب افزایش ایمنی گشته و دوچرخه سواری را لذت بخش می کند. بالا بودن کیفیت تجهیزات و لوازم یک ورزشکار در کوهستان یک اصل محسوب می شود.

دوچرخه کوهستان ویوا مدل Rattler سایز  26 - سایز فریم 14

انواع دوچرخه کوهستانی

دوچرخه های کوهستانی به گونه ای طراحی و تولید می گردند که مخصوص مسیرهای ناهموار و صعب العبور می باشد و تنها در خارج از جاده از آنها بهره گرفته می شود میان انواع دوچرخه با دوچرخه کوهستان تفاوت هایی وجود دارد که یکی از این تفاوت ها تعداد دنده های بکار برده شده در هر یک از دوچرخه ها می باشد. با افزایش تعداد دنده ها در دوچرخه کنترل آنها بهتر و حرفه ای تر انجام می گیرد. دوچرخه سواران حرفه ای و مبتدی هر دو می توانند از این نوع دوچرخه استفاده نمایند.

دوچرخه کوهستان ویوا مدل Ares سایز 26  - سایز فریم 18

این دوچرخه از دیگر دوچرخه هایی است  که ویوا به طراحی و تولید آن پرداخته است. دوچرخه سواری در کوهستان یکی از ورزش های مهیج محسوب می گردد. از دوچرخه کوهستان Ares می توانید هم در شهر و هم در کوهستان استفاده نمایید و یک دوچرخه سواری لذت بخش را تجربه نمایید. دوچرخه های کوهستان یکی از انواع دوچرخه به شمار می رود که با نام Moubtain Bicycle نیز شناخته می شود.

منبع: سئو سایت دوچرخه ( شرکت سئو سایت )

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها