راهنمای خرید بهترین لباس گرم مردانه در زمستان ۱۴۰۰

کد خبر: 1120256
راهنمای خرید بهترین لباس گرم مردانه در زمستان ۱۴۰۰

همواره دغدغه بسیاری از آقایان شیک پوش، انتخاب نوع لباس در فصول سرد مانند پاییز و زمستان است. به طور کلی، انتخاب زیادی از مدل‌های لباس مردانه گرم وجود دارد که برای شرایط آب و هوایی مختلف، از سردی ملایم صبح تا برف و طوفان زمستانی مناسب است. در اینجا به بررسی اجمالی خرید و پوشش لباس‌های گرم مردانه در فصول سرد سال می‌پردازیم.

 مردان با استایل ترند و جذاب خود می‌توانند حس مردانگی را حفظ کنند. این در حالی است که برخی از مردان به خرید کاپشن، کت، پالتو و در کل به لباس‌هایی می‌پردازند که با دنیای مدل و لباس مناسب نیست و در نتیجه استایل زیبای خود را از دست می‌دهند. در نهایت کمدهای خود را با طیف وسیعی از کت‌ها، ژاکت‌های بسیار گرم، پر می‌کنند و هیچ ایده‌ای در مورد ست لباس‌های خود در انواع فصول ندارند.

کاپشن مردانه

کاپشن یکی از پر استفاده ترین لباس‌های گرم مردانه است که برای فصول سرد زمستان مناسب‌ است. نکته‌ای که در  خرید کاپشن وجود دارد این است که مطمئناً باید بتوانید یک یا دو تکه تی‌شرت ، گرمکن یا هودی مردانه را در زیر آن بپوشید. کاپشن مردانه در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی می‌باشند که در ادامه با انواع آن آشنا می‌شویم.

کاپشن پافر (Puffer)

کاپشن‌های پافر، ضخیم و راحت هستند و برای سفر بهترین انتخاب هستند. طراحی نرم و راحت آن شما را در تمام طول روز گرم نگه می‌دارد. برای داشتن ظاهری دراماتیک تر، طیف رنگ قرمز، آبی یا خاکستری را انتخاب کنید.

کاپشن شلینگ (Shearling Jacket)

برای کسانی که می‌خواهند در عین حال که شیک به نظر می‌رسند؛ در برابر سرما هم محافظت شوند، هیچ گزینه‌ای بهتر از کت‌های شیلینگ وجود ندارد. این کاپشن‌ها از جذاب ترین لباس‌های مردانه هستند.

کاپشن چرم مردانه  (Leather Jacket)

 کاپشن چرمی یکی از متنوع ترین لباس هاییست که هر مرد باید در کمد لباس خود داشته باشد.  راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید آنها را با هر چیزی بپوشید؛ می‌توانید  هودی مردانه یا یک یقه اسکی را با آن ست کنید یا با یک تی‌شرت زیر آن استایل خود را جذاب نگه دارید .  این یک ظاهر کلاسیک و جاودانه است که برای هر کسی فوق العاده است!

بارانی (Raincoat)

در هوای ابری و بارانی یک کاپشن بارانی شیک بپوشید تا گرم بمانید و خیس نشوید. این مدل کاپشن‌های سبک و کاربردی برای روزهای ابری عالی هستند و راهی آسان برای شیک بودن هستند.

کت پشمی (Wool Jacket)

وقتی دما پایین میاید، یک کت پشمی گرم و شیک مناسب است.  اگرچه ممکن است برای شما هزینه زیادی داشته باشد، اما این لباس برای هر مرد خوش‌پوشی ضروری است. این کت که در طیف‌های رنگی مختلف موجود است، یک راه عالی برای خوش‌پوشی و در عین حال زیبا بودن استایل شما است.  برای تطبیق با بقیه رنگ‌های  لباس‌هایتان، از رنگ‌هایی مانند سرمه‌ای، زغالی یا شتری استفاده کنید، این رنگ‌ها جذابیتی جاودانه ارائه می‌کنند.

پالتوی ترنچ (Trench Coat)

وقتی پالتوی ترنچ می‌پوشید، احساس می‌کنید که یک ستاره سینما هستید. پوشیدن این لباس در بین سربازان رایج بود، اما محبوبیت آن به دلیل فضای جدیدی است که در سبک لباس ایجاد کرده‌اند.

کت تراکر (Trucker Jacket)

با پوشیدن یک کت جین (همان کت تراکر) حس ماجراجویی را در خود احساس کنید. جذابیت و سادگی این کت‌ها آنها را برای ماه‌های سرد سال بسیار عالی کرده است. سبک آن با شلوار کتان، تی شرت و ژاکت، برجسته شده است و در روزهای سرد، گرم می‌شوید.

هودی مردانه

هودی مردانه یکی از راحت ترین و کاربردی ترین مورد در کمد لباس شما است. این، لباس گرم، جزء اصلی ترین لباس‌های مردانه مدرن است که هر آقایی باید آن را داشته باشد. این استایل معمولاً برای لباس‌های غیررسمی پوشیده می‌شود.

از آنجایی که هودی‌ها گشاد هستند و از پنبه تولید می‌شوند، گرم و بدون محدودیت هستند.  علاوه بر این، وجود کلاه در هودی‌ها می‌تواند برای گرم نگه داشتن سر در هوای سرد یا محافظت در برابر باران استفاده شود.    بسیاری از هودی‌ها دارای یک جیب بزرگ در جلو هستند که فرد می‌تواند از آن برای حمل وسایل یا مکانی برای قرار دادن دست‌های خود استفاده کند.

یقه اسکی

با یقه اسکی، به لباس خود پیچیدگی اضافه کنید .  این لباس با یک پیراهن یا حتی با یک کت جین ، فوق العاده به نظر می‌رسد ، بنابراین اجازه دهید خلاقیت درونی شما بدرخشد .  تعدادی از این‌ها را در رنگ‌های مختلف انتخاب کنید تا بتوانید در ماه‌های سردتر آنها را تعویض کنید. 

ژاکت کش باف پشمی

هیچ چیز مثل یک ژاکت کشباف بافتنی درشت شما را گرم نمی‌کند.  اگر به دنبال استایل غیررسمی تری هستید، یک تی شرت و ژاکت دکمه دار را انتخاب کنید که زیر کت یا سایر لباس‌های بیرونی بپوشید. 

ژاکت زیپ دار

با یک ژاکت زیپ دار گرم و شیک بمانید.  آنها یک راه عالی برای لایه بندی در ماه‌های سردتر هستند و با طیف گسترده‌ای از لباس‌ها مناسب هستند.  برای داشتن ظاهری مناسب یک ژاکت پشمی تیره انتخاب کنید، و با یک شلوار جین، لباسی سرمه‌ای یا مشکی بپوشید تا حسی غیر رسمی داشته باشید.  این ژاکت‌ها با یک یقه اسکی در زیر آن بهترین استایل را دارند.

شال گردن

انتخاب شال گردن مناسب نه تنها شما را از سرما محافظت می‌کند، بلکه استایل شما را جذاب تر و مردانه تر می‌کند.

برای استفاده از شال گردن، در مکان‌های رسمی کافی است دور گردن و زیر کت یا اورکت و  بدون گره بپوشید. با این حال، اگر می‌خواهید از این اکسسوری به عنوان سبکی استفاده کنید که توجه دیگران را به خود جلب کند، گره‌های مختلفی روی آن ببندید.

 دستکش چرمی

هنگام پوشیدن دستکش‌های چرمی نرم از سرمازدگی خودداری کنید.  اینها یک راه همه کاره و شیک برای گرم نگه داشتن دست‌های‌تان هستند و با هر لباسی که دارید فوق العاده به نظر می‌رسند.  رنگ‌های تیره مانند قهوه‌ای و مشکی بهترین گزینه برای ترکیب با بقیه لباس‌های کمد شما هستند.

کلاه

کلاه  می‌تواند لباس شما را کاملاً تغییر دهد و ظاهری پیچیده و جذاب به شما بدهد. 

اکثراً آقایان اسپرت پوش، محدودیتی در استفاده از کلاه و شال گردن ندارند و می‌توان مدل‌های مختلف آن را با پیراهن و شلوار معمولی تطبیق داد. اگر از این گروه هستید، شال گردن و کلاه همرنگ پیشنهاد می‌شود. از آن با کفش‌های خود استفاده کنید تا در روزهای سرد استایل خود را شیک تر و جذاب تر کنید.

بوت

اصلی ترین محصول زمستانی بوت است.  چیزهای زیادی برای دوست داشتن این کفش محکم وجود دارد، که یکی از آنها کیفیت بالا و سبک آنها است. طرح‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را در استایل لباس خود بگنجانید و در حین پوشیدن آن‌ها فوق‌العاده به نظر برسید. 

خرید لباس آنلاین

ما در حال حاضر در دورانی زندگی می‌کنیم که خرید لباس آنلاین صنعت فروش لباس را متحول کرده است و خرید لباس را آسان تر از همیشه کرده است.

با داشتن چندین برنامه و وب سایت، می‌توانید تنها با کلیک کردن بر روی چند دکمه لباس را از خانه خود خریداری کنید.   در سارابارا سعی بر این است که تجربه شیرینی برای مشتریان در زمینه خرید اینترنتی لباس رقم بخورد.

بهترین‌ها را از سارابارا بخواهید

هدف سارابارا به عنوان یک فروشگاه اینترنتی لباس، تامین انواع پوشاک،  کیف،  کفش و اکسسوری مردانه و زنانه شیک، با کیفیت و متنوع به گونه‌‌ای می‌باشد که به نیازهای تمامی افراد در هر رده سنی و با هر سلیقه لباس در زمینه خرید آنلاین پوشاک پاسخ داده شود.

در زمستان هم شیک و جذاب باشید

به دلیل تنوع پوشاک در فروشگاه لباس سارابارا، مشتریان محترم می‌توانند با توجه به سلیقه خود انواع ست لباس روزمره و رسمی را با خرید اینترنتی لباس،  کیف،  کفش و اکسسوری مختلف با توجه به هر فصل و موقعیتی تهیه کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها