پژو پارس در بازار چند؟

کد خبر: 1120635

قیمت پژو پارس در بازار آزاد فعلا محدوده ۲۷۰ تا ۴۲۵ میلیون تومان را به قلمرو خود تبدیل کرده است. اگر خواهان اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، دعوت می‌کنیم ادامه مطلب را تا انتها مطالعه کنید؛ زیرا در این خبر، قیمت روز انواع پژو پارس در تاریخ دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ به آگاهی شما خواهد رسید.

پژو پارس در بازار چند؟

قیمت پژو پارس یا پژو پرشیا در روز دوشنبه ۱۳ دی ماه تقریبا ثابت بوده و به استثنای پارس دوگانه سوز که صعود حدود نیم درصدی نسبت به روز قبل را تجربه می‌کند، باقی مدل‌ها روز تقریبا آرامی را سپری کرده‌ است. بر این اساس قیمت پژو پارس اتوماتیک مدل ۹۸ در روز ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ معادل ۴۰۰ میلیون برآورد شده که حکایت از افزایش پنج میلیونی نسبت به هفته گذشته دارد؛ قیمت پارس اتوماتیک مدل ۹۹ هم در مدت مشابه کمی بالا رفته و پا روی مرز ۴۲۵ میلیونی گذاشته است. سایر مدل‌های پژو پرشیا هم تغییر قیمت قابل ذکری در مقایسه با روزهای قبل نداشته‌اند. به هر حال جهت پیش‌بینی سرنوشت قیمت خودرو، باید منتظر سرانجام بازار ارز و سیاست‌های وزارت صنعت در حوزه خودرو بمانیم تا آن وقت بتوانیم ارزیابی دقیق‌تری نسبت به روند صعودی یا نزولی قیمت پژو پارس و سایر خودروها، طی روزها و ماه‌های آینده داشته باشیم.

جهت اطلاع بیشتر، باید عرض کنیم که پژو پارس یا پرشیا از حدود ۲۱ سال پیش با کمترین تغییر ظاهری توسط ایران خودرو تولید می‌شود و اکنون دارای نسخه‌های مختلفی است که بسته به نوع تیپ، قیمت هر کدام متفاوت خواهد بود. از جمله نسخه‌های موجود پژو پارس که روی خط تولید قرار دارند، باید به پژو پارس سال (ساده) با موتور هشت سوپاپ ۱۸۰۰ xu7، پارس tu5 یا LX مجهز به موتور ۱.۶ لیتری شانزده سوپاپ و پارس اتوماتیک با پیشرانه tu5 و جعبه چهار سرعته خودکار، اشاره کرد. در این میان پژو پارس ساده ارزان‌ترین عضو خانواده پرشیا محسوب می‌شود و آخرین قیمت مدل ۱۴۰۰ آن در بازار برابر ۲۸۳ میلیون تومان است. پژو پارس اتوماتیک هم لوکس‌ترین نسخه این خانواده بوده و در تیپ آپشنال دارای امکانات متنوعی است.

در جدول زیر قیمت انواع پژو پارس در روز ۱۳ دی ۱۴۰۰ درج شده و شایان ذکر است که گرچه قیمت‌های مندرج در جدول به وسیله کارشناسان معتبر گردآوری شده‌اند، اما به دلیل شرایط خاص بازار احتمال نوسان قیمت‌ها وجود خواهد داشت.

قیمت پژو پارس در بازار (دی ماه ۱۴۰۰)
نوع خودرو
مدل
کارکرد
قیمت (تومان)
 
پژو پارس سال بنزینی
۱۴۰۰
صفر کیلومتر
۲۸۳ میلیون
پژو پارس ساده
۱۳۹۹
صفر کیلومتر
۲۷۰ میلیون
پژو پارس دوگانه سوز
۱۴۰۰
صفر کیلومتر
۳۴۹ میلیون
پژو پارس LX رینگ آلومینیومی
۱۳۹۹
صفر کیلومتر
۳۲۸ میلیون
پژو پارس LX
۱۴۰۰
صفر کیلومتر
۳۴۵ میلیون
پژو پارس اتوماتیک
۱۳۹۹
صفر کیلومتر
۴۲۵ میلیون
پژو پارس اتوماتیک
۱۳۹۸
صفر کیلومتر
۴۰۰ میلیون
منبع قیمت: باما
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها