نکات دانستنی برای سفارش بهترین دستگاه تصفیه آب

کد خبر: 1121094

معرفی دستگاه تصفیه آب

در خرید دستگاه تصفیه آب لازم است چه باید و نبایدهایی را در اولویت قرار دهیم؟ بهترین دستگاه تصفیه آب کدام است؟ مزیت استفاده از این دستگاه ها برای تصفیه ی آب شهری چیست؟ قیمت پیشنهادی برای خرید این دستگاه ها چقدر است؟ در ادامه در نظر داریم به طور کامل به بررسی اطلاعات مهم در مورد خرید دستگاه تصفیه آب بپردازیم، با ما همراه باشید.

هرگونه سهل انگاری می تواند هزینه ی پرداخت شده را به باد داد. برای اینکه بتوانید از کیفیت دستگاه تصفیه آب راضی باشید، حتما مراکز و فروشگاه های شناخته شده را انتخاب کنید. داشتن آب آشامیدنی سالم نقش بسیار مهمی در سلامت شما دارد. آب مصرف شده به صورت روزانه اگر کیفیت مطلوب نداشته باشد، شما در معرض ابتلا به بیماری های مختلف خواهید بود. حدود دو سوم بدن انسان را آب تشکیل داده است و ما بدون مصرف آب، نمی توانیم بیش از چند روز زنده بمانیم. پس کیفیت آب آشامیدنی خود را جدی بگیرید.

هدف از تصفیه آب

هدف از تصفیه آب چیست؟ با استفاده از تصفیه ی آب می توان املاح مضر، مواد ناخواسته و عوامل بیماری زا را از آب جدا کرد و طعم و بوی آن را بهبود بخشید. مصرف آب لوکشی به دلیل داشتن کیفیت بسیار پایین، با گذر زمان می تواند مشکلات جدی ایجاد کرده و سبب بیماری های مختلف گردد. به همین دلیل پیشنهاد میشود از مزیت دستگاه های تصفیه ی آب غافل نباشید. عوامل آلودگی آب به فاکتورهای مختلفی از جمله ورود فاضلاب کارخانه ها، کودها، آفت کش های و ... وابسته است. این نوع از آلودگی ها می تواند احتمال مبتلا به  بیماری های گوارشی، کبد، کلیوی و ... را افزایش دهد.

قیمت دستگاه تصفیه آب

کاربرد دستگاه تصفیه آب

دستگاه های تصفیه ی آب فرایند تصفیه را با استفاده از دو تکنیک جداگانه انجام می دهند. که شامل موارد زیر است:

  • روش اولترافیلتراسیون
  • روش اسمز معکوس

دستگاه هایی که بر پایه ی روش اولترافیلتراسیون عمل می کنند، بدون برق و پمپ مخزن می باشند و فرایند تصفیه را با استفاده از چند فیلتر انجام می دهند. این نوع از دستگاه ها  قادر هستند ذرات درشت، مانند گل و لای، شن و ماسه را حذف کنند ولی نمی توانند یون های مضر موجود در آب را حذف کنند. و بیشتر در مناطقی مورد استفاده قرار می گیرند که آب حاوی رسوبات زیاد است.

در مقابل دستگاه هایی هستند که بر پایه ی روش اسمز معکوس کار می کنند. این نوع از دستگاه های تصفیه ی آب دارای پمپ و مخزن بوده و با استفاده از برق کار می کنند. فیلتر ممبران در این دستگاه ها کارایی مهمی دارد و قادر است بسیاری از آلودگی های آب را حذف کند. فیلترهای دیگری در این نوع از دستگاه ها استفاده می شود. هر فیلتر توانایی حذف برخی از املاح ناخواسته را دارد. به عنوان مثال برخی از فیلترها سختی آب را کاهش می دهند و برخی دیگر مواد معدنی مفید را به آب باز می گردانند. با این توصیف مشخص می شود که دستگاه تصفیه آب که با استفاده از روش اسمز معکوس آب را تصفیه می کند،  جرو بهترین دستگاه تصفیه ی آب طبقه بندی می شود.

فواید خرید دستگاه تصفیه آب

مهمترین مزیت خرید دستگاه تصفیه ی آب چیست؟ آلودگی های موجود در آب عامل اصلی ابتلا به بسیاری از بیماریها در نظر گرفته می شود. با خرید یک دستگاه تصفیه ی آب خانگی مناسب می توانید به راحتی از کیفیت آب آشامیدنی راضی باشید. دستگاه تصفیه ی آب قادر است:

  • کلر موجود درآب را به طور کامل حذف کند
  • میکروب و باکتری ها را از بین ببرد
  • سختی آب را کاهش دهد
  • طعم و بوی آب را بهبود بخشد
  • آب شور را به آسانی آب شیرین تبدیل کند
  • شن و ماسه موجود در آب را از بین ببرد.

دستگاه تصفیه آب جامبو

تصفیه آب تایوانی

دستگاه تصفیه آب تایوانی به عنوان بهترین دستگاه تصفیه ی آب به دلیل کارایی مطلوب توانسته است توجه بسیاری را به سوی خود جلب کند. این نوع از دستگاه ها با استفاده از سیستم اسمز معکوس کار می کنند و به دلیل داشتن مخزن و پمپ می توان در زمان قطع شدن برق تا 16 لیتر آب آشامیدنی از آنها برداشت کرد. قابل ذکر است که دستگاه تصفیه ی آب تایوانی دارای فیلتر یونیزه قلیایی کننده بوده و این امر سبب می شود آب تصفیه شده دارای خواص ضد سرطان و سرشار از آنتی اکسیدان باشد. برخی از مدل های این دستگاه قابلیت اتصال به یخچال های ساید بای ساید را دارد. از خرید این محصول بدون شک راضی خواهید بود.

فاکتورهای موثر در انتخاب دستگاه های تصفیه آب

برای خرید دستگاه تصفیه ی آب لازم است چه فاکتورها را مد نظر قرار دهیم؟ اگر نکات دانستنی برای خرید را به خوبی مد نظر قرار ندهید در این صورت از کارایی دستگاه خریداری شده راضی نخواهید بود. عملکرد هر یک از دستگاه های تصفیه ی آب متفاوت است، به همین دلیل باید متناسب با نیازهای موجود آنها را سفارش دهید. از اصلی ترین باید و نبایدهای خرید دستگاه تصفیه آب می توان موارد زیر را نام برد:

  • کیفیت فیلترها
  • کیفیت و کارایی پمپ تصفیه آب
  • گارانتی معتبر
  • داشتن شاسی مقاوم
  • امکان تعویض فیلتر
  • داشتن تاییدیه های بهداشتی

توجه به این فاکتورها به شما اجازه می دهد دستگاهی را انتخاب کنید که در تصفیه ی آب مورد نظر، کارایی خوبی داشته باشد. برای اینکه بتوانید از اصل بودن دستگاه تصفیه ی آب مطمئن باشید، حتما شرکت هایی را هدف قرار دهید که گارانتی لازم برای بازگشت کالا را در اختیار شما قرار داده اند. متاسفانه سودجویان بسیاری در بازار هستند که با ترفندهای گوناگون به دنبال فریب افراد بوده و معمولا دستگاه های تصفیه ی آب غیر اصل را به قیمت بسیار ارزان به فروش میرسانند.

خرید دستگاه تصفیه آب

برای خرید دستگاه تصفیه آب می توانید با اطمینان کامل از خدمات فروش شرکت آبگونه بهره مند باشید. در لیست فروش این شرکت مدل و برندهای مختلف دستگاه تصفیه ی آب با کارایی و قیمت متفاوت موجود است. شرکت آبگونه برای فروش هر یک از محصولات موجود، گارانتی لازم را در اختیار شما قرار داده است. به همین دلیل است که توانسته در همه ی این سال ها اعتماد و رضایت کامل شما را به دست آورد. از مهمترین مزیت انتخاب این شرکت برای خرید انواع دستگاه های تصفیه ی آب خانگی می توان موارد زیر را نام برد:

  • کیفیت اصل
  • قسمت مناسب
  • گارانتی بازگشت کالا
  • مشاوره ی رایگان برای فروش
  • خدمات بعداز فروش
  • خرید آنلاین
  • ارسال فوری و سریع به کل کشور

خرید دستگاه تصفیه آب آکواپیور

شرکت آبگونه به منظور ارائه ی خدمات مطلوب برای شما، گزینه ی خرید آنلاین دستگاه تصفیه ی اب را فعال کرده است. در هر جای کشور که هستید می توانید به راحتی ثبت سفارش خود را برای خرید این دستگاه تکمیل کنید. در صورتی که در بین مدل و برندهای موجود دچار تردید هستید از مشاوره ی رایگان ارائه شده توسط همکاران این شرکت غافل نباشید.

قیمت دستگاه تصفیه آب یک مقدار ثابت نیست و با توجه به فاکتورهای مختلف متفاوت میباشد. شرکت آبگونه در بازه های زمانی خاص، تخفیف های شگفت انگیزی را به منظور جلب رضایت شما عزیزان برای فروش دستگاه تصفیه ی آب در نظر دارد. قیمت درخواستی با توجه به فاکتورهای مختلف، متغیر است. به همین دلیل تمی توان هزینه ی ثابتی را برای فروش آنها در نظر گرفت. از کیفیت دستگاه تصفیه خریداری شده از شرکت آبگونه به طور کامل راضی خواهید بود.

 

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها