آیا پرفکت مانی بهترین روش برای پرداخت خارجی است؟ روش های جایگزین؟

کد خبر: 1121499

پرفکت مانی

پرفکت مانی چیست؟

در کشورهایی که عضو قوانین بانکداری جهانی هستند، تراکنش‌های بانکی با سختگیری بالایی همراه بوده و همه چیز تحت نظارت قوانین ضد پولشویی است. همین امر باعث شده تا فرآیند انتقال پول از حساب یک فرد به فرد دیگر، تحت نظارت شدید بوده و زمان انتقال نیز بالا برود. به همین جهت نیز شرکت‌هایی تاسیس شدند تا فرآیند انتقال پول و در کل، پرداخت الکترونیک را تسهیل کرده و علاوه بر آن، امنیت پول و سرمایه‌ی افراد را نیز حفظ کنند.

یکی از شرکت‌هایی که نزدیک به دو دهه در این حوزه فعال بوده و توانسته مشکلات را تا حد زیادی برطرف کند، شرکتی است با نام Perfect Money. این مجموعه، در سال 2007 میلادی و در کشور پاناما تاسیس شد و بعدها دفتر اصلی خود را به شهر زوریخ کشور سوئیس منتقل کرد. پرفکت مانی چندین خدمت را برای کاربران خود ایجاد کرده است. اول از همه، این شرکت، یک حساب الکترونیکی همانند حساب بانکی در اختیار کاربران خود قرار داده، گیفت کارت‌هایی با مبلغ 1 الی 1،000 دلار صادر می‌کند.

مزیت پرفکت مانی در تسهیل پرداخت آنلاین و خدماتی از جمله نگهداری از ارزهای دلار و یورو، رمزارز بیت کوین و همچنین طلا است. در این حساب، کاربر می‌تواند مستقیما با پرداخت بیتکوین، دلار خریداری نماید (یا برعکس). همچنین کسانیکه وبسایت‌های آنلاین دارند، می‌توانند با ایجاد حساب بیزینس پرفکت مانی، درگاه این شرکت را رایگان و سریع دریافت کرده تا خرید و فروش خود را در سطح جهانی انجام دهند. این مجموعه، برای بالا بردن امنیت موجودی کاربران، ورود دو مرحله‌ای را فعال کرده و تا کنون موردی در خصوص مشکلات امنیتی در این شرکت مطرح نشده است.

خرید پرفکت مانی

همانطور که پیشتر مطرح کردیم، پرفکت مانی یک روش پرداخت الکترونیک بوده که حساب‌هایی شبیه به حساب بانکی در اختیار افراد قرار می‌دهد. در بسیاری از مواقع، افراد به دنبال خرید پرفکت مانی هستند، منظور این دسته از افراد، خرید ووچر پرفکت مانی است. ووچرها همانند گیفت کارت بوده و از آنجاییکه ماهیت فیزیکی نداشته و فقط مجموعه‌ای از اعداد و حروف هستند، به آن‌ها ووچر گفته می‌شود. برای استفاده از خدمات پرداخت الکترونیک، کاربر دو روش را می‌تواند انتخاب کند. اول اینکه یک حساب در وبسایت پرفکت مانی باز کرده و از اطلاعاتی که در اختیار وی قرار می‌گیرد، در درگاه پرداخت استفاده نماید.

اما روش دوم که رایج‌تر، سریع‌تر و بهتر است، استفاده از ووچر این شرکت است. کاربر می‌تواند بدون افتتاح حساب پرفکت مانی، درخواست صدور ووچر با هر مبلغی (بین 1 تا 1،000 دلار) را داده و کدی که حاوی این مبلغ است را دریافت نماید. برای خرید پرفکت مانی می‌توانید به سایت‌های متفاوتی مراجعه نمایید، اما قطعا توصیه می‌شود به سایت‌هایی مراجعه کنید که مربوط به یک صرافی دییجتال معتبر هستند. صرافی‌های دیجیتال، اقدامات مربوط به پرداخت الکترونیک و یا نقد کردن درآمد ارزی را انجام داده و در ازای آن، کارمزد اندکی دریافت می‌کنند. یکی از صرافی‌های دیجیتال معتبر که امکان خرید پرفکت مانی را ارائه کرده است، کارتی شو نام داشته که با کلیک کردن برروی لینک قبلی، به وبسایت این مجموعه منتقل خواهید شد.

خرید پرفکت مانی

مزایای استفاده از روش پرداخت پرفکت مانی

پرفکت مانی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پرداخت الکترونیک، مزایای زیر را برای کاربران به همراه دارد:

  • تنوع حساب
  • تنوع دارایی‌های قابل نگهداری (دلار، یورو، بیت کوین، طلا)
  • کارمزد کم
  • صدور ووچر با مبالغ دلخواه
  • دریافت ووچر بدون احراز هویت
  • امکان انتقال بین حساب کاربران
  • تعداد بسیار زیاد کسب و کارهای میزبان درگاه پرفکت مانی

بنابراین، Perfect Money یکی از بهترین روش‌های پرداخت الکترونیکی، خصوصا برای ایرانیان است که دسترسی به پی‌پل و ویزا کارت نداشته و یا دسترسی به آن‌ها گران و پرریسک است. اما این روش، تنها روش نبوده و افراد می‌توانند از روش‌های دیگری نیز برای پرداخت خارجی و یا شارژ حساب کاربری خود در سایت‌های خارجی استفاده کنند. در ادامه، روش‌های دیگری را نیز معرفی خواهیم کرد.

پی اس ووچر یا پرمیوم ووچر

شرکت دیگری که در حوزه‌ی پرداخت الکترونیک فعالیت می‌کند، Permium Voucher نام دارد. این شرکت والت‌های خاصی را طراحی کرده که افراد می‌توانند ارز خود را در آن نگهداری کرده و از روی حساب خود، ووچرهایی را صادر کرده و از آن استفاده کنند. ووچرهای این مجموعه در ایران، نام‌های مختلفی داشته و گاهی با نام پی اس ووچر، گاهی به نام پرمیوم ووچر و حتی فوچرز شناخته می‌شود. فارغ از نوع نام‌گذاری، این اسامی همگی نام ووچرهای صادر شده از حساب Permium Voucher هستند.

عموما از پی اس ووچر برای شارژ اکانت کنسول‌های بازی (مثلا پلی استیشن) استفاده می‌شود. این ووچرها با مبالغ کوچک صادر شده و بی نام هستند. این بدان معناست که هر فردی که کد را در اختیار داشته باشد، مالک مبلغ آن بوده و می‌تواند کد را وارد درگاه پرداخت نموده و یا آن را به فردی دیگری بدهد. فرآیند شارژ کردن کنسول‌های بازی با استفاده از پی اس ووچر بسیار ساده و سریع بوده و به همین جهت نیز افرادی که به دنبال انجام سریع کار با کمترین هزینه و در کمترین زمان هستند، عموما از همین روش پرداخت الکترونیک استفاده می‌کنند.

علاوه بر کنسول‌های بازی، از فوچرز عموما برای شارژ پنل کاربری وبسایت‌های پیش‌بینی ورزشی و بتینگ استفاده می‌شود. اگرچه ما این عمل را تایید نمی‌کنیم، اما به هر حال یکی از کاربردهای رایج پی اس ووچر، همین شارژ کردن پنل سایت‌های خارجی است. برای خرید پرمیوم ووچر نیز همانند پرفکت مانی، کافی است به یک وبسایت معتبر همانند کارتی شو مراجعه کنید تا در کمترین زمان ممکن، کد 10 الی 16 رقمی خود را دریافت نمایید. به محض وارد کردن این کد در سایت‌های مختلف، مبلغ مورد نظر به حساب درگاه منتقل شده و پنل کاربری شارژ خواهد شد.

پی سیف کارت

روش دیگر رایج برای پرداخت‌های خارجی و امن، استفاده از پی سیف کارت است. این روش ابتدا در اروپا رایج گردید و سپس به دلیل کاربردی بودن (امنیت، سرعت و سادگی)، به تمامی نقاط جهان گسترش یافت. پی سیف کارت کار خود را از کشور اتریش شروع کرد و تا سال 2018 میلادی توانست در 40 کشور جهان از جمله اروپا، آمریکا، استرالیا، نیوزلند و ... محبوب شود. این روش پرداخت در حجم‌های کم (تا 100 دلار) عرضه می‌شود. برای آشنایی بیشتر می‌توانید مقاله Paysafecard چیست را مطالعه کنید.

این مجموعه تا کنون چندین و چند جایزه برنده شده که در میان آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جایزه بهترین برنامه پیش پرداخت غیر آمریکایی در سال ۲۰۰۹
  • جایزه ابتکاری ترین راه حل پیش پرداخت اروپا ۲۰۱۲ 
  • بهترین راه حل تجارت آنلاین یا موبایل در سال ۲۰۱۶ در مسابقه سالانه شرکتهای پیشرو اتریش
  • جایزه بهترین کسب و کارهای در تمام ایالتهای اتریش، در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷

از پی سیف کارت نیز برای پرداخت در سایت‌های خارجی استفاده شده که عموما در ایران از آن برای وبسایت‌های پیش‌بینی و رزشی و بت استفاده می‌شود. کد ووچر پی سیف کارت شامل 16 رقم بوده و بی نام است. فردی که این کد را در اختیار داشته باشد، مالک موجودی آن بوده و به راحتی می‌تواند از آن در درگاه‌های این شرکت استفاده نماید.

پی سیف کارت

وبمانی

یکی دیگر از روش‌های پرداخت قدیمی، وبمانی است. این سیستم پرداخت الکترونیک دارای بیش از 29 میلیون کاربر در سرتاسر جهان بوده و بساری از وبسایت‌ها از جمله کارگزاری‌های فارکس، از درگاه وبمانی پشتیبانی می‌کنند. وبمانی در کشور روسیه تاسیس شده و به همین خاطر، کاربران ایرانی را تحریم نکرده است. ایرانیان می‌توانند به سادگی از خدمات این مجموعه استفاده کرده و با استفاده از آن، پرداخت‌های خارجی خود را انجام دهند.

از لحاظ عملکردی، وبمانی بسیار شبیه به پرفکت مانی بوده و به همین جهت، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا از همان خدمات پرفکت مانی استفاده کنند. اما در هر صورت، انتخاب روش پرداخت خارجی، باید بر اساس درگاه موجود انجام بگیرد. تعداد وبسایت‌هایی که از درگاه پرفکت مانی استفاده می‌کنند، بسیار بیشتر از سایر روش‌ها است.

بهترین سایت برای پرداخت خارجی

تمامی خدمات فوق توسط صرافی‌های دیجیتال ارائه می‌شود. از میان صرافی‌های دیجیتال، بهتر است وبسایتی را انتخاب نمایید که دارای مجوز بوده تا با خیال راحت، کارتان را انجام دهید. علاوه بر آن، دقت کنید که روند صدور انواع ووچرها در کمترین زمان ممکن انجام شده و تاخیری در آن وجود نداشته باشد. در میان صرافی‌های دیجیتال بررسی شده، کارتی شو به دلیل کارمزد کم، سرعت بالا، تنوع خدمات و کیفیت تیم پشتیبانی، می‌تواند بهترین گزینه برای انجام پرداخت‌های خارجی و صدور ووچرهای مختلف باشد.

برای آشنایی بیشتر با صرافی دیجیتال کارتی شو، به آدرس این وبسایت Cartisho.com مراجعه کرده و با لیست خدمات مختلف آن آشنا شوید. جالب است بدانید که این صرافی دیجیتال با هدف کاهش فشار تحریم‌های بانکی بر زندگی ایرانیان تاسیس شده و در این راستا، تا کنون بیش از ده خدمت مختلف را ارائه کرده است.

کارتی شو

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها