با نحوه عملکرد دستگاه مدیریت ناوگان شرکت کاوشکام بیشتر آشنا شوید

کد خبر: 1121741

سامانه‌ی مدیریت ناوگان ابزاری بهینه جهت کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری استفاده از ناوگان در سازمان‌ها می‌باشد. خرید نرم‌افزار مدیریت ناوگان امکان بهبود رفتار راننده، افزایش راندمان و بهره‌وری استفاده از ناوگان، مدیریت بهتر ماموریت‌ها و عملیات تعریف شده و افزایش امنیت ناوگان با جلوگیری از سرقت آن‌ها را در اختیار کسب و کارها و شرکت‌ها قرار می‌دهد.

با استفاده از سامانه مدیریت ناوگان کاوشکام می‌توان با افزایش بهره‌وری، قیمت خدمات ارائه شده توسط سازمان با ثابت ماندن سود‌آوری سازمان را کاهش داد.

با ما در کاوشکام همراه باشید تا شما عزیزان را با نحوه عملکرد دستگاه مدیریت ناوگان این مجموعه بیشتر آشنا کنیم.

مدیریت ناوگان چیست؟

نرم‌افزار مدیریت ناوگان هرمس نقطه‌ی قوت راهکار ارائه شده توسط شرکت کاوشکام آسیا می‌باشد. این نرم‌افزار سامانه‌ی مدیریت ناوگان حمل و نقل بر پایه‌ی بستر اینترنت اشیاء کاوشکام توسعه داده شده است و تا کنون در بیش از 400 ناوگان مورد استفاده قرار گرفته است.

نرم‌افزار مدیریت ناوگان دارای ساختاری کاملاً لایه‌بندی شده بوده و همین امر موجب ایجاد اطمینان و امکان توسعه‌پذیری بالایی در این نرم‌افزار یا سامانه ناوگان گشته است. نرم‌افزار مدیریت ناوگان هرمس قابلیت استفاده در سازمان‌های کوچک، متوسط و بزرگ را داشته و هر سازمان با توجه به نیازمندی‌های خود می‌تواند از بخش‌های مختلف این نرم‌افزار استفاده نماید.

 

دستگاه مدیریت ناوگان کاوشکام و نحوه عملکرد آن

کاربرد مدیریت ناوگان

در حوزه‌ی مدیریت ناوگان علاوه بر ردیابی خودروهای سبک و سنگین دارای نرم ‌افزارهایی تخصصی هستند که به منظور کنترل نحوه‌ی رانندگی و بررسی دقیق خودرو استفاده می‌‌شود. نظارت و مدیریت در سیستم مدیریت ناوگان شامل:

مدیریت تصادف، بررسی چگونگی رانندگی، مدیریت سرعت، مدیریت سوخت، بررسی مسیرها و مسافت‌‌های طی شده، روشن و خاموش بودن موتور خودرو، باز یا بسته بودن درب خودرو و بسیاری موارد پرکاربرد دیگر است که کمک شایانی به مدیران سازمان‌ها می‌کند.

سامانه‌ی مدیریت ناوگان، اطلاعاتی را در اختیار مدیران سازمان‌ ها قرار می ‌دهد که باعث می‌شود با آسودگی خاطر خودروهای ارزشمند سازمانی را به رانندگان بسپارند. توسط سامانه مدیریت ناوگان اطلاعات زیادی از وضعیت خودروها و چگونگی وضعیت رانندگی توسط جی‌پی‌اس خودرو تولید و برای مدیر ناوگان ارسال می‌شود که به طور قابل توجهی در بهبود عملکرد سازمان‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

در سیستم مدیریت ناوگان جهت به دست آوردن و استفاده از داده‌ های ارسالی نیاز است که از سرور قوی استفاده شود که تمامی این اطلاعات توسط سرور تحلیل و بررسی شود تا در نهایت اطلاعات کامل در اختیار مدیر ناوگان قرار گیرد. طبق مطالعاتی که انجام گرفته است شرکت‌ هایی که از سامانه مدیریت ناوگان استفاده می‌کنند مصرف سوختشان 25 درصد کاهش پیدا کرده است.

نرم افزار مدیریت ناوگان چه امکاناتی را در اختیار شما قرار خواهد داد؟

  • مدیریت هزینه‌ها و بهره‌وری بیشتر
  • بهبود مدیریت سوخت: میزان سوخت مصرفی به گزینه‌ های مختلفی بستگی دارد. با کنترل مسیرهای طی شده، کاهش کارکردن درجای غیرضروری خودرو، جلوگیری از ترمزهای ناگهانی و سرعت نامناسب می‌تواند در کاهش میزان استفاده از سوخت تاثیرگذار باشد.
  • ردیابی خودرو هنگام سرقت: استفاده از سیستم جی‌پی‌اس خودرو باعث شده است که سرقت خودروها به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند.
  • تعمیر و نگهداری خودرو
  • کنترل رفتار راننده
  • کنترل رفتارهای غیرایمن رانندگان
  • ایمنی خودرو و کاهش تصادفات
  • حفظ مشتریان: به موقع رسیدن محموله مشتریان، بهبود کارایی و ارائه‌ی خدمات به مشتریان باعث حفظ آنها می‌شود.
  • سودآوری بیشتر

 

آشنایی با کاربردهای نرم افزار مدیریت ناوگان کاوشکام آسیا

بستر اینترنت اشیاء کاوشکام برای بهره‌برداری طیف وسیعی از کاربری‌ها و تعداد بالای نقاط اتصال و کاربر طراحی شده است. مهم‌ترین نکات در نظر گرفته شده در طراحی بستر اینترنت اشیاء کاوشکام شامل موارد ذیل می‌باشند:

  • ساختار ماژولار در لایه‌های مختلف بستر نرم‌افزاری
  • عدم محدودیت در مدل، پروتکل و بستر ارتباطی سخت‌افزارها
  • مکانیزم صحه‌سنجی سخت‌افزارهای متصل شده به بستر
  • پشتیبانی از انواع ارتباط یک‌طرفه و دوطرفه
  • تقسیم بار ورودی به منظور افزایش بهره‌وری از زیرساخت مورد استفاده
  • قابلیت ذخیره‌سازی و پردازش داده بر روی پایگاه‌های داده متنوع
  • موتور پردازش رویداد به منظور اعمال بلادرنگ موارد مورد نیاز
  • ارتباط با لایه‌ی کاربری به صورت استاندارد و مستقل از تکنولوژی این لایه

اهداف مدیریت ناوگان

هر سازمانی که از وسایل نقلیه در مشاغل خود استفاده می ‌کند به نوعی به مدیریت ناوگان حرفه‌ ای احتیاج دارد. هدف از این کار کنترل کل چرخه عمر وسایل نقلیه تجاری در کنار کاهش خطر مرتبط، بهبود کارایی، افزایش بهره‌وری و اطمینان از انطباق با قوانین است. وسایل‌نقلیه‌ی شخصی مورد استفاده برای اهداف کار، معروف به ناوگان خاکستری آنها نیز باید در این فرآیند گنجانده شوند. درک فرآیندهای لازم برای اداره‌ی ناوگان، شرکت را قادر می‌سازد تا هزینه‌های مربوطه را کنترل کند، در بازار باقی بماند و انتظارات خدمات مشتریان را تحقق بخشد.

سیستم ردیابی خودرو

مدیریت ناوگان جزء مجموعه‌ ردیابی خودرو محسوب می ‌شود. ردیاب جی ‌پی‌ اس خودرو دستگاهی کوچک است که داخل خودرو نصب می‌شود و اطلاعات مربوط به موقعیت خودرو را به سرور ارسال می‌کند.

مزایای ردیاب خودرو بسیار زیاد بوده که مهم‌ترین آن‌ها اطلاع از موقعیت جغرافیایی وسیله‌نقلیه می‌باشد. هرچند نحوه‌ ی کارکرد انواع ردیاب خودرو متفاوت است، با این وجود همگی این تجهیزات بر پایه‌ی یک هدف طراحی و تولید می‌گردند. لازم به ذکر است قیمت ردیاب خودرو نیز با توجه به ویژگی‌ های آن متفاوت می‌باشند. به هنگام خرید جی پی اس خودرو بهتر است از تمام ویژگی‌های آن و قیمت‌های هر یک اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید مناسب ترین ردیاب جی پی اس را برای خودروی خود خریداری نمایید.

سیستم‌های پیشرفته مدیریت ناوگان ((fleet management system) FMS

سیستم‌‌های پیشرفته مدیریت ناوگان تمامی اطلاعات پردازش شده توسط ردیاب خودرو که با استفاده از اینترنت و یا سیم‌ کارت ارسال می‌ شود، جمع‌ آوری می‌کنند و به صورت آمار و ارقام نمایش می‌دهند. اطلاعاتی که از طریق نرم‌افزار مدیریت ناوگان نمایش داده می‌ شود عبارتند از: میزان مصرف سوخت، مسافت طی شده، سرعت خودرو و بسیاری اطلاعات کاربردی دیگر که در مدیریت خودروها به مدیران کمک می‌کند.

اهداف نرم افزار مدیریت ناوگان

 

خرید نرم افزار مدیریت ناوگان هرمس از مجموعه کاوشکام آسیا

با توجه به توضیحات داده شده در این گزارش، با بسیاری از قابلیت‌ها، کاربردها و ویژگی‌های نرم افزار مدیریت ناوگان شرکت کاوشکام آسیا آشنا شدید. اگر به دنبال خرید نرم افزار مدیریت ناوگان حمل و نقل با قیمت مناسب و همینطور کیفیت عالی از این مجموعه هستید، تنها کافیست به وب سایت کاوشکام (www.kavoshcom.com) مراجعه کرده و یا با مشاوران ما در این مجموعه تماس گرفته تا شما عزیزان را در خصوص نحوه‌ی خرید و اطلاع از قیمت‌ها راهنمایی کنند.

گروه کاوشکام آسیا، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت مخابرات و فناوری اطلاعات در کشور، در سال 1370 توسط تعدادی از اعضاء هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف تاسیس گشت. فعالیت اولیه‌ی این گروه طراحی و ساخت مدارهای مجتمع الکترونیکی-مخابراتی و صادرات خدمات مهندسی بوده و پس از آن در ارائه‌ی راهکارهای فنی و مهندسی در حوزه سیستم‌های الکترونیکی مخابراتی و فناوری اطلاعات و ارتباطات به طور مستمر فعال بوده است.

در حال حاضر خدمات این گروه شامل مشاوره، طراحی، تامین و تولید، اجرا و پشتیبانی در زمینه‌های سیستم‌های پیشرفته الکترونیکی و شبکه‌های مخابراتی است. این شرکت با استفاده بهینه از انگیزه و تجربه‌ی نیروی انسانی متخصص و توانمند در راستای اهداف کلان خود گام برمی‌دارد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها