خرید انواع اجاق‌گاز صنعتی

کد خبر: 1120048

اجاق‌گازها از ضروری‌ترین وسایل پخت‌وپز در مصارف خانگی و صنعتی به شمار می‌آیند. اجاق‌گازهای صنعتی، مهم‌ترین و کاربردی‌ترین تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی تهیه غذا، رستوران‌ها، فست فودها و ... محسوب می‌شوند.

این اجاق‌گازها در طرح و مدل‌های متفاوت در بازار وجود دارد و متناسب با نیاز و سلیقه‌ مشتری، قابل ‌انتخاب و خریداری است. اجاق‌گازهای صنعتی برای جمعیت‌های بالا و استفاده در مکان‌هایی مانند رستوران‌ها طراحی و ساخته شده است. لذا تعداد و قدرت شعله‌ها در آن‌ها زیادتر از اجاق‌گازهای خانگی است و از میزان حرارت بالاتری برخوردار است.

هرچه تعداد شعله‌های اجاق‌گاز صنعتی بیشتر باشد، سرعت پخت‌وپز برای شما بالاتر است و هم‌زمان می‌توانید، مقدار غذای بیشتری را نیز تهیه نمایید. این نکته مهمی است که هنگام خرید اجاق گاز صنعتی متناسب با نوع نیاز خود باید شدیدا به آن توجه کنید. نوع جنس اکثر اجاق‌گازهای صنعتی از استیل است که مرغوب‌ترین جنس به حساب می‌آید؛ زیرا مقاومت بالایی در برابر حرارت زیاد و ضربات احتمالی دارد. علاوه بر آن، شما به‌آسانی می‌توانید چربی‌ها و مواد غذایی باقی‌مانده را از سطوح گاز پاک نمایید.

 

انواع اجاق‌گازهای صنعتی

 اجاق‌گازهای صنعتی در انواع متفاوتی همچون رومیزی، پلوپز، ایستاده، استیل، رستورانی، کابین‌دار، فردار، خطی، کته پز، پایه‌دار، ترکیبی، کوره‌ای، تمام پروفیل، ووک و گریل دار در بازار وجود دارد که شما می‌توانید متناسب با نیاز خود یکی از این انواع را خریداری و جهت مصارف خود از آن استفاده کنید.

نکات مهمی که هنگام خرید اجاق‌گاز صنعتی باید رعایت نمایید

 مقاومت زیاد

 اجاق‌گازهای صنعتی به دلیل استفاده از ظروف و وسایل سنگین جهت طبخ غذا، باید استحکام و مقاومت بالایی داشته باشند تا در هنگام استفاده از این وسایل، آسیبی به آن‌ها وارد نگردد. اگر از استحکام و مقاومت خوبی برخوردار نباشد، توانایی تحمل این بار را ندارد و خیلی زودتر از آنچه که فکر می‌کنید، فرسوده می‌شود و در کل مشکلات فراوانی را برای شما در حین آشپزی و پخت و پز ایجاد می‌کند.

فاصله بین شعله‌ها

شعله‌های اجاق‌گاز صنعتی باید از فواصل مناسب و استاندارد برخوردار باشد. وجود فاصله کم بین شعله‌ها در امر پخت‌وپز اختلال ایجاد می‌کند و باعث می‌شود نتوانید به‌درستی از شعله‌های آن استفاده نمایید. فاصله استاندارد بین شعله‌ها سبب می‌شود در هنگام آشپزی و استفاده از اجاق با مشکل چندانی روبرو نشوید.

جنس بدنه

 هنگام خرید اجاق‌گاز صنعتی باید به جنس بدنه و رویه آن دقت فراوان نمایید. استفاده از ورق استیل بهتر از به کار بردن شیشه است و باعث می‌شود، اجاق‌گاز شما در مقابل گرما و ضربه مستحکم‌تر باشد، راحت‌تر تمیز شود و از زنگ‌زدگی آن جلوگیری گردد. از آنجایی که جنس بدنه نقش مهمی در افزایش طول عمر استفاده از گاز دارد، بنابراین نباید از توجه به آن غافل بود. سعی کنید از همان ابتدا اجاق گازی را خریداری کنید که از کیفیت مناسبی برخوردار باشد تا در هنگام استفاده از آن در دراز مدت دچار مشکلی نشوید.

برند اجاق‌گاز صنعتی

توجه به برند اجاق‌گازی که می‌خرید، اهمیت بالایی دارد. برندها و شرکت‌های تولیدکننده معروفی وجود دارند که در طول سالیان متوالی، کیفیت اجناس خود را ثابت کرده‌اند. این شرکت‌ها توانسته‌اند بر اساس استانداردهای جهانی، بهترین و مرغوب‌ترین اجاق‌گازهای صنعتی را تولید نموده و رضایت مشتریان و خریداران را کسب نمایند.

گارانتی

یک اجاق‌گاز صنعتی خوب باید دارای گارانتی باشد تا در صورت خراب شدن احتمالی اجاق‌گاز یا نیاز به تعویض قطعات، بتوانید به‌راحتی از خدمات رایگان پس از فروش آن استفاده نمایید.

ابعاد اجاق‌گاز

 شما به‌عنوان مصرف‌کننده باید بدانید، اجاق‌گاز صنعتی را برای چه منظور و درکجا می‌خواهید، مورد استفاده قرار دهید. فست فودها و کسب و کارهای کوچک یا رستوران‌ها و هتل‌های بزرگ. در واقع شما باید ابتدا نیاز خود را تشخیص دهید و متناسب با آن، اجاق‌گاز صنعتی موردنظرتان را خریداری نمایید.

اجاق‌گازهای صنعتی در ابعاد و اندازه‌ای متفاوت، تولید و در بازار عرضه گردیده است. انتخاب و خرید هر کدام از این مدل‌ها به عواملی همچون نوع نیاز شما، کاربرد اجاق‌گاز و میزان فضای قرارگیری آن بستگی دارد.

میزان بودجه‌ شما

قیمت اجاق‌گاز صنعتی از مهم‌ترین موارد در خرید اجاق‌گاز محسوب می‌شود. عواملی از قبیل تعداد شعله‌ها، نوع برند، کیفیت قطعات و ... در تعیین قیمت نهایی اجاق‌گاز صنعتی بسیار تأثیرگذار است. همچنین وجود برخی امکانات و تجهیزات اضافه در اجاق‌گازهای صنعتی، باعث افزایش قیمت آن‌ها می‌گردد.

راهنمایی خرید اجاق‌گاز صنعتی

از آنجا که اجاق‌گازهای صنعتی از ضروری‌ترین و پرمصرف‌ترین وسایل در تالارها، رستوران‌ها و ... است. لذا باید در انتخاب آن دقت فراوانی کنید و با بررسی همه جانبه، باکیفیت‌ترین نوع اجاق‌گازهای صنعتی را انتخاب نمایید. گاهی اوقات خرید یک اجاق‌گاز صنعتی گران، می‌تواند در درازمدت برای شما، مقرون‌به‌صرفه باشد و از هزینه‌های اضافی ناشی از تعمیر و خرابی قطعات پیشگیری نماید.

 سایت جویشگر، سایتی مرجع است که لیست تقریباً جامعی از انواع فروشندگان معتبر اجاق‌گازهای صنعتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید با مطالعه و مقایسه امکانات و ویژگی‌های محصولات و خدمات آن‌ها، با توجه به نیاز خود، بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشد و خرید رضایت بخشی را تجربه نمایید.

جمع‌بندی

اجاق‌گاز صنعتی در ردیف پرمصرف‌ترین تجهیزات و ابزارهای آشپزخانه‌های صنعتی، هتل‌ها و .... قرار دارد. یک اجاق‌گاز صنعتی خوب باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد و از برند معتبر و باکیفیتی خریداری گردد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت اینترنتی جویشگر، انواع برندهای اجاق‌گاز صنعتی را مشاهده کرده، تک تک محصولات را موردبررسی دقیق قرار دهید و با آگاهی کامل، بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.

در ضمن ثبت آگهی فروش محصولات نیز رایگان است. در این سایت جزئیات خدمات فروشندگان قابل‌دیدن است و جهت سهولت دسترسی شما، تمامی راه‌های ارتباطی با فروشندگان اعم از شماره تماس، فکس، آدرس حضوری، سایت و فضاهای مجازی درج گردیده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها