نایلون حبابدار چیست؟

کد خبر: 1121924

نایلون حبابدار مواد بسته بندی سبک وزن است که از پلی اتیلن یا مواد پلی پروپیلن تولید می شود و برای محافظت از مواد بسته بندی شده در برابر اثراتی مانند شکستگی، سایش و پارگی استفاده می گردد. به دلیل وجود حباب های گرد و پر از هوا روی آن، روکش حباب از نایلون ساخته شده است. خرید نایلون حبابدار به شدت توصیه می شود. این ماده که جایگاه مهمی در دنیای بسته بندی و بسته بندی دارد با انواع مختلف خود پاسخگوی هر نیازی است. موادی به نام پلی اتیلن و پلی پروپیلن که در تولید نایلون حباب دار استفاده می شوند، موادی هستند که به ویژه در قسمت های عایق ظروف پلاستیکی آشپزخانه، اسباب بازی ها و کابل ها مورد استفاده قرار می گیرند و علیرغم اهمیت کارکردشان، هزینه آنها بسیار پایین است.

 

نایلون ساخته شده از این مواد با ایجاد حباب های هوا بر روی آن از ضربه محافظت می کند. فروش نایلون حبابدار به دلیل مقاومت بالا در برابر اثرات گرما و مایعات انجام می شود. برای تثبیت و به عنوان بالش در هنگام بسته بندی استفاده می شود. امروزه برای محافظت در هنگام حمل و نقل بسیاری از اقلام حساس و شکستنی مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر مواد بسته بندی حاوی بادکنک های نایلونی ضخیم، می تواند به اشکالی مانند کیسه های حبابی نیز ظاهر شود. همچنین در صورت وجود تقاضای زیاد، خرید نایلون حبابدار به صورت عمده می تواند مقرون به صرفه باشد.

نکات استفاده در هنگام خرید نایلون حبابدار

اگرچه نایلون‌های حبابدار معمولاً از حباب‌های استاندارد در اندازه‌های خاص تشکیل شده‌اند، مدل‌های بادکنک نایلونی بزرگ و ضخیم برای حمل اقلام بزرگ‌تر طراحی شده‌اند، زیرا به بسته‌بندی محکم‌تری نیاز است. خرید نایلون حبابدار معمولاً در حمل و نقل کالا از خانه به خانه یا برای بسته بندی محموله های بزرگ انجام می شود. نایلون استاندارد برای اقلام کوچک تر و متوسط ​​استفاده می شود. مواد بسته بندی حباب بزرگ ممکن است نتوانند اجسام کوچک را به اندازه کافی خوب درک کنند و ممکن است شکاف هایی در بین آنها وجود داشته باشد. از سوی دیگر، اقلام حجیم نیز می توانند برای پوشش استاندارد حباب دار بسیار مقاوم باقی بمانند. این یک انتخاب ایده آل برای وسایلی مانند یخچال، فر و مبلمان است.

از این محصولات نایلونی برای بالشتک کردن اقلام حجیم نیز استفاده می شود. کیسه حبابدار کیسه ای است که در بسته بندی کالاهای الکترونیکی کوچک، مواد هدیه، لوازم آشپزخانه و حمام استفاده می شود و دهانه آن معمولاً با مکانیزمی مانند چسب یا قفل بسته می شود. آنها می توانند نه تنها برای حمل کالا بلکه برای اسناد نیز استفاده شوند. اسنادی که حفاظت از آنها اهمیت ویژه ای دارد را می توان در یک کیسه حبابدار قرار داده و به پست ارسال کرد. کیسه نایلونی حبابدار همچنین یک فرصت ارائه زیبا برای مغازه داران فراهم می کند. این نوع بسته بندی راحت تری برای خریدار است، زیرا در باز کردن بسته بندی که از قسمت های زیادی نوار چسب زده شده است، مشکلی وجود ندارد. اگر قصد حمل باربری را دارید، اگر با حمل و نقل حرفه ای سر و کار دارید، می توانید خرید نایلون حبابدار را به صورت عمده انجام دهید.

 

نایلون حبابدار با حباب های بزرگ را خریداری کنیم یا با حباب های کوچک؟

برای خرید نایلون حبابدار نکته ای که باید به آن در کنار کیفیت توجه زیادی داشته باشید اندازه حباب های نایلون میباشد.

برای اینکه بتوانید نایلون با حباب های مناسب را تهیه کنید باید به ابعاد کالا و یا هر وسیله ای که قصد بسته بندی آنرا دارید توجه داشته باشید.

نایلون های حبابدار همگی از یک سایز حباب برخوردار نیستند و این حباب ها در هر نایلون از یک سایز و ابعاد مشخصی برخوردار میباشند.

نایلون های حبابداری که از حباب های کوچک برخوردار هستند برای بسته بندی کالاهایی مناسب هستند که سایز کوچکی دارند و در صورت برخورد اجسام و ایجاد فشار میتوانند ضربه وارد آمده را به خوبی تحمل کنند.

اما در صورتیکه کالای مد نظر شما از ابعاد بزرگی برخوردار است باید نایلون هایی را تهیه نمایید که از حباب های بزرگتری بر روی خود برخوردار هستند تا بتوانند فشار و وزن وارد شده را به خوبی تحمل کنند.

شرکت حباب باران

تولید کننده نایلون حبابدار، انواع لفاف های بسته بندی بصورت رول ، تولید کننده نایلون حبابدار، کیسه ، شرینگ ، کیسه چند لایه مقاوم ، نوار اخطاری ، ساک دستی و نایلون حبابدار (ضربه گیر) بصورت رول و کیسه

فروش عمده نایلون حبابدار

کیسه حباب دار ضربه گیر به دلیل برخورداری از حباب های هوا که در لایه های این پلاستیک تعبیه شده است، مورد استقبال قرار گرفته می شوند و بسیار کاربردی هستند.

مهمترین کاربرد کیسه و رول نایلون حبابدار را می توانید در بسته بندی ظروف شکستنی، تجهیزات الکترونیکی حساس کامپیوتری، برقی، آزمایشگاهی، پزشکی، لوسترسازی، خودروسازی، مبلمان سازی، تجهیزات دکوراتیو و ... در ابعاد مختلف مشاهده کنید.

کاربرد نایلون حبابدار

نایلون حبابدار کاربردهای زیادی دارد. بیشتر در صنعت بسته بندی استفاده می شود. با این محصول می توانید وسایل با ارزش و شکننده ( آینه، شیشه، تجهیزات، عتیقه جات ) را با خیال راحت حمل کنید. از آنجایی که از پلی اتیلن گرید غذایی ساخته شده و دارای گواهی بهداشتی است، برای حمل و نقل مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. از رول آن برای بسته بندی بارهای بزرگ استفاده می شود. کیسه های حبابدار نیز به عنوان محافظ برای تلفن، لوازم جانبی، قطعات خودرو و لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرد. هنگام خرید خرید نایلون حبابدار به موارد استاندارد و گواهی بهداشتی آن توجه کنید.

این ماده پوششی به دلیل داشتن لایه حبابی، یک عایق حرارتی عالی است. از سایر نایلون های پلیمری قوی تر است؛ حتی اگر برای زمستان برداشته نشود، می تواند حداقل 3 سال روی سطوح عمودی کار کند. در مرحله تولید، تثبیت کننده های نور، ضد مه و یک افزودنی لومینوفر به گرانول پلی اتیلن اضافه می شود. آنها تخریب پلی اتیلن را کند می کنند، از مه آلود شدن آن از داخل جلوگیری کرده و اشعه UV را به طیف مفید آبی و قرمز برای گیاهان تبدیل می کنند. همچنین به عنوان عایق بخار، آبی و حرارتی دیوارها، سیستم های مهندسی، سقف و کف استفاده می شود. خرید نایلون حبابدار به خاطر ویژگی های برشمرده مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

جمع بندی

این ماده در فرآیند حمل و نقل ضروری است، زیرا به شما امکان می دهد با خیال راحت محموله های شکننده را به مقصد تحویل دهید. در چنین مواردی برای پر کردن، محافظت از اشیاء مختلف ساخته شده از شیشه، سرامیک، چینی و خاک رس استفاده می شود. نایلون حبابدار مورد استفاده در ساخت فوم پلی اتیلن قابل اطمینان ترین ماده برای بسته بندی است. دلیل خرید نایلون حبابدار به دلیل خاصیت ضربه گیر بالا و قیمت پایین آن برای حمل و نقل اثاثیه خاص است. شرکت حباب باران بهترین ارائه کننده کیسه و نایلون حبابدار می باشد. برای خرید انواع نایلون حبابدار می توانید از محصولات ما بازدید نمایید.

شرکت حباب باران ، از جمله تولیدکنندگان معتبر و با سابقه ای بیش از 30 سال فعالیت مداوم، توانسته بر تنوع تولید و فروش نایلون های صنعتی مجموعۀ خود بیفزاید و بتوانیم شاهد پخش انواع کیسه حبابدار بسته بندی ضربه گیر در سراسر کشور باشیم.

برای سفارش و یا اطلاعات بیشتر به وب سایت https://hobabbaran.com مراجعه نمایید.

تلفن های تماس : 09127007008

تلفن کارخانه  : 6-02155293301

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها