دوره آموزش برق صنعتی حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

کد خبر: 1122165

برق صنعتی به برقی که در صنعت، بیمارستان ها، برج های مسکونی، تجاری، اداری، کارگاه ها و . . . استفاده می شود گفته می شود. همانطور که می دانید امروزه بخش صنعتی در کشور در حال توسعه بوده و شاهد افزایش ساخت برج های مسکونی، تجاری و اداری هستیم. مدیریت و کنترل برق صنعتی به مجموعه ای از دانش و مهارت نیاز دارد و کسب این مهارت ها به آسانی به دست نیامده و نیاز به آموزش برق صنعتی به صورت حرفه ای دارد. بنابراین اگر مهارت های مورد نیاز برای کار با برق صنعتی را به طور کامل یاد بگیرید  می توانید یک شغل پردرآمد را برای خود راه اندازی کنید.

برای آنکه برق صنعتی و نحوه طراحی، ساخت و مونتاژ تابلوهای برق صنعتی را به طور کامل یاد بگیرید لازم است یک آموزشگاه حرفه ای را شناسایی و دوره آموزش برق صنعتی را در آن سپری کنید.

اگر آموزشگاهی که در آن ثبت نام می کنید در زمینه برق و الکترونیک تخصصی باشد، می تواند تمامی آموزش های لازم برای ورود به این شغل را در اختیار شما قرار دهد و در این صورت می توانید در مدت زمانی کوتاه تسلط کافی به برق صنعتی و کار با تابلو برق به دست آورده، و  می توانید وارد بازار شوید. اگر در این مورد اطلاعاتی ندارید و نمی دانید دوره آموزش برق صنعتی را در کدام آموزشگاه سپری کنید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

ویژگی های مهم دوره آموزش برق صنعتی

به دلیل بازار کار خوبی که برق صنعتی دارد، طرفداران این رشته بیشتر شده و به دنبال آن آموزشگاه های بسیاری دوره برق صنعتی را برگزار می کنند. افزایش تعداد آموزشگاه های برگزار کننده، کار انتخاب دوره و آموزشگاه را کمی سخت کرده است.  اگر به نکاتی که در این بخش به آن اشاره می کنیم توجه داشته باشید می توانید با خیالی آسوده برق صنعتی را یاد بگیرید. توجه داشته باشید که انتخاب آموزشگاه برق صنعتی ارتباط مستقیمی با درآمد و موفقیت شما در این شغل دارد. بنابراین هنگام ثبت نام به موارد زیر توجه داشته باشید:

1-مجهز بودن کارگاه به ابزار و تابلوهای برق صنعتی

در زمینه برق صنعتی شما به تابلو برق و ابزار و تجهیزات گوناگونی نیاز دارد. تابلوهای برق انواع گوناگونی داشته و باید آشنایی کاملی با انواع آنها داشته باشید. بنابراین بسیار مهم است آموزشگاهی که انتخاب می کنید مجهز به تابلو برق، ابزار و تجهیزات لازم برای طراحی و مونتاژ آن باشد. مجهز بودن آموزشگاه به شما کمک می کند تا در محیطی شبیه به محیط واقعی کار برق صنعتی را یاد بگیرید و ورود موفق تری به بازار کار داشته باشید.

2-کامل بودن سرفصل های آموزشی

اگر دوره ای که برای آموزش برق صنعتی انتخاب کرده اید تمام موضوعات و سرفصل های آموزشی را پوشش ندهد، زمان و هزینه خود را هدر خواهید داد. زیرا به نتیجه دلخواه نخواهید رسید. یک دوره آموزش تابلو برق صنعتی حرفه ای باید تمام موضوعاتی که برای ورود به بازار کار برق صنعتی به آن نیاز دارید را به شما آموزش دهد. بنابراین پس از اتمام دوره می توانید به راحتی انواع تابلو برق را طراحی کرده و مونتاژ کنید.

3-فراهم کردن فرصت تمرین و کار عملی

طراحی و ساخت تابلو برق نیاز به نکات بسیاری دارد. اگر به نکات توجه نداشته باشید نمی توانید به خوبی تابلو برق را راه اندازی یا آن را تعمیر کنید. بنابراین یک آموزشگاه برق صنعتی حرفه ای باید فرصت کار عملی را برای شما فراهم کند. تا علاوه بر آموزش به صورت عملی بر روی تابلو برق کار کرده و آن را طراحی و مونتاژ کنید. این موضوع به شما کمک می کند تا طی دوره با چالش های بازار کار آشنا شده و ورود بهتری به بازار کار داشته باشید.

4-آموزش توسط اساتید متخصص

کار با برق صنعتی بسیار تخصصی است. کوچکترین اشتباه در طراحی و مونتاژ تابلو برق می تواند مشکلات بسیاری را در این تابلوها به وجود آورد و گاهی خسارت های جانی و مالی بسیاری را به دنبال دارد. یک استاد حرفه ای در زمینه کار با برق صنعتی تجربه بسیاری داشته و صفر تا صد برق صنعتی را آموزش دیده است. یک اموزشگاه برق صنعتی خوب و تخصصی، با اساتید حرفه ای برای آموزش برق صنعتی همکاری دارد.

آموزشگاه فنون برق، مرکز تخصصی آموزش برق صنعتی

آموزشگاه فنون برق از بهترین و مجهزترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور است که به صورت حرفه ای در زمینه برگزاری دوره برق صنعتی فعالیت می کند. با شرکت در دوره برق صنعتی فنون برق هر آنچه برای ورود به بازار کار این شغل و حرفه ای شدن در آن نیاز است در مدت زمان کوتاهی یاد خواهید گرفت.

در این آموزشگاه، دوره فوق به صورت عملی برگزار شده و کلاس برق صنعتی مجهز به انواع تابلو برق و ابزار و تجهیزات است. مجهز بودن کارگاه باعث شده تا طی دوره بتوانید به صورت عملی روی تابلو برق کار کنید. آموزشگاه فنون برق از اساتید حرفه ای برای آموزش برق صنعتی بهره گرفته است. سرفصل ها در این دوره کامل بوده و صفر تا صد برق صنعتی را به شما آموزش می دهد.

در آموزشگاه فنون برق علاوه بر دوره فوق، کلاس های آموزشی متعدد دیگری برگزار می شود. در ادامه با دیگر دوره های پرطرفدار در این مجتمع آموزش آشنا می شویم.

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل یکی از پولسازترین دوره های آموزشی در این آموزشگاه است که همه ساله کارآموزان بسیاری به دلیل بازار کار خوبی که این شغل دارد در این دوره ثبت نام و خود را برای ورود به بازار کار آماده می کنند. این دوره آموزشی مناسب برای همه افرادی است که به تعمیرات موبایل علاقه مند هستند.  

آموزش تعمیر و تعویض دوربین اسپیکر، هارد ،تاچ ال سی دی ، آموزش رفع مشکلات صدا، آنتن دهی، آموزش کامل طریقه فلش کردن، روت، بوت، ترمیم سریال، آموزش شابلون زدن، پایه سازی، نقشه خوانی، آموزش با ابزارهای تعمیرات موبایل، آموزش تعویض و تعمیر قطعات، آموزش جریان کشی و . . . برخی از سرفصل ها در دوره آموزش تعمیرات موبایل فنون برق است.

آموزش نصب دوربین مدار بسته

نصب دوربین مداربسته امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و تقاضای زیادی برای آن وجود دارد. انواع مختلفی از دوربین های مداربسته وجود دارد که یک نصاب حرفه ای دوربین باید با آنها و نحوه نصب و پیکربندی هر کدام آشنا باشد.

در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته آموزشگاه فنون برق، کارآموزان ابتدا با انواع دوربین های مدار بسته آشنا می شوند. سپس نحوه نصب هر کدام را یاد می گیرند و علاوه بر نصب به نحوه راه اندازی، انتقال تصاویر، عیب یابی و تمامی موضوعات مربوط به نصب دوربین مسلط می شوید.

آموزشگاه فنی حرفه ای فنون برق همواره آماده مشاوره رایگان برای ثبت نام در رشته های برق و الکترونیک و راه اندازی کسب و کار می باشد. شما می توانید برای کشف استعداد و علاقه خود در زمینه مشاغل فنی با کارشناسان آموزشگاه فنون برق در ارتباط باشید.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت آموزشگاه فنون برق به آدرس  https://fonoonbargh.com/ اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس بگیرید

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها