آموزش برق ساختمان، از پولسازترین دوره های فنی در بازار کار

کد خبر: 1122167

آموزش برق ساختمان یکی از رشته ها و شغل های فنی پردرآمد است که از گذشته تا به امروز به دلیل نقش مهم برق در ساختمان بازار کار خوبی داشته و امروزه با رشد و توسعه ساخت و ساز و ظهور سیستم های امنیتی و رفاهی جدید می توان آینده شغلی عالی را برای آن متصور شد.

بنابراین اگر برق ساختمان را به صورت حرفه ای بیاموزید و بتوانید در انواع ساختمان ها از جمله  اداری، تجاری، مسکونی و ... برق کشی را اجرا و دوربین، دزدگیر، اعلام حریق و دیگر سیستم های امنیتی را نصب کنید می توانید بدون نیاز به سرمایه اولیه بالا یک شغل پولساز و همیشگی را برای خود راه اندازی کنید.

البته توجه داشته باشید که برق کشی ساختمان مستلزم رعایت استانداردها و نکات بسیاری است و اجرای صحیح پروژه های برق در ساختمان ها مستلزم رعایت این نکات است. در صورت آموزش برق ساختمان به صورت حرفه ای می توانید در یک بازه زمانی کوتاه به این مهارت ها دست پیدا کرده و به صورت اصولی پروژه های برق کشی را نصب و اجرا کنید.

آموزش برق ساختمان را چگونه شروع کنیم؟

عده ای بر این باورند که برای آموزش برق ساختمان می توان تنها با دیدن فیلم های آموزشی یا مطالعه جزوه و کتاب های آموزشی به مهارت های مورد نیاز این شغل تسلط پیدا کرد. اگر تصور شما نیز درباره یادگیری برق ساختمان به این صورت است، باید بگوییم این تصور کاملا اشتباه است.

برق کاری یکی از مشاغل تخصصی و مهارت محور است و یک اشتباه  در برق کشی باعث ایجاد مشکلات زیادی در ساختمان می شود و ممکن است خسارت های جانی و مالی را به دنبال داشته باشد. شما به عنوان یک برقکار باید با تمامی اصول، استانداردها و ترفندهای سیم کشی برق در ساختمان های مختلف اداری، تجاری، صنعتی، مسکونی و غیره آشنا باشید.

بهترین راه برای آموزش برق ساختمان روشی است که ضمن آموزش استانداردها و اصول برق کشی به صورت عملی نیز شما را با نحوه سیم کشی آشنا کند. در صورت ثبت نام دوره آموزش برق ساختمان در یک آموزشگاه حرفه ای می توانید از پایه با مراحل سیم کشی ساختمان و نحوه نصب انواع سیستم های امنیتی و رفاهی از قبیل دزدگیر، دوربین ، اعلام حریق و غیره آشنا شوید و پروژه های برق ساختمان را اجرا و پیاده سازی کنید.

ویژگی های بهترین آموزشگاه برق ساختمان

انتخاب آموزشگاه برای آموزش برق ساختمان موضوع مهمی است که با میزان درآمد و موفقیت شما در این شغل رابطه مستقیمی دارد. یک آموزشگاه خوب برای گذراندن این دوره ویژگی هایی دارد که باید پیش از ثبت نام آنها را بررسی نمایید. توصیه می کنیم هنگام انتخاب آموزشگاه برای ثبت نام دوره برق کشی ساختمان به موارد زیر توجه داشته باشید:

1.همکاری آموزشگاه با اساتید متخصص و حرفه ای

2.آموزش جامع برق ساختمان

3.مجهز بودن کارگاه به ابزار و تجهیزات لازم برای برق کشی ساختمان

4.سرفصل های مناسب با بازار کار

5.فراهم شدن فضای کار عملی برای کارآموزان

6.تضمینی بودن آموزش ها

7.پشتیبانی

8.اعتبار آموزشگاه و کسب مجوز از مراجع ذیربط

9.ارائه مدرک معتبر

معرفی آموزشگاه برق گستران

آموزشگاه برق گستران یکی از بهترین و حرفه ای ترین آموزشگاه های برق ساختمان در تهران است که می تواند هر آنچه را که برای حرفه ای شدن در شغل برقکاری ساختمان به آن نیاز است را به شما ارائه دهد. این آموزشگاه دوره های آموزشی متنوعی از جمله آموزش تعمیر پکیج، آموزش تعمیر برد الکترونیکی، آموزش برق خودرو، آموزش برق صنعتی  و . . .  را برگزار می کند.

کلاس برق ساختمان برای کلیه افراد علاقه مند به برقکاری مناسب است چرا که آموزش ها در این دوره از پایه است. در این آموزشگاه فرصت کار عملی و تمرین برای شما عزیزان فراهم شده است بنابراین می توانید طی دوره و زیر نظر استاد مراحل برق کشی را اجرا کرده و مشکلات کار آشنا شوید.

دوره برق ساختمان در کارگاهی مجهز برگزار می شود. این کارگاه انواع تجهیزات و ابزار برق کشی ساختمان مجهز شده و آموزش ها در محیطی شبیه به محیط واقعی کار صورت می گیرد.

هدف برق گستران از برگزاری این دوره تربیت نیروهای متخصص در زمینه برق ساختمان است. لذا تا زمانی که مفاهیم را به طور کامل یاد نگرفته اید می توانید در این دوره به صورت رایگان حضور داشته باشید.  ارائه مدرک برق ساختمان زیر نظر فنی حرفه ای و پشتیبانی نامحدود از دیگر مزایای شرکت در دوره آموزش برق ساختمان برق گستران است.

این مرکز آموزشی علاوه بر دوره فوق بیش از 50 کلاس آموزشی دیگر را برگزار می نماید. در ادامه با برخی از دیگر دوره های پرطرفدار و پولساز در این آموزشگاه آشنا می شویم.

آموزش برق صنعتی

در سال های اخیر واحدهای صنعتی و تولیدی زیادی در کشور به بهره برداری رسیده است. رشد بخش صنعتی منجر به رشد و گسترش چشمگیر بازار کار برق صنعتی شده است. با توجه به کمبود نیروی متخصص در این زمینه، می توان آینده روشن و رو به رشدی را برای متخصصان برق صنعتی پیش بینی کرد.

علاوه بر واحدهای تولید و صنعتی از برق صنعتی در مراکز نظامی، تجاری، درمانی، برج های مسکونی، اداری و . . . استفاده می شود و این موضوع باعث شده تا برقکاران صنعتی درآمد خوبی داشته باشند.

با شرکت در دوره آموزش برق صنعتی آموزشگاه برق گستران می توانید هر آنچه برای ورود به بازار کار برق صنعتی مورد نیاز است را در مدت زمانی کوتاه یاد بگیرید و آماده ورود به بازار کار این رشته شوید.

 آموزش نصب دوربین مدار بسته

دوربین های مداربسته و امنیت و ایمنی را در یک ساختمان به همراه می آورند. محبوبیت بالای این دستگاه ها، نصب، فروش و تعمیر دوربین های مداربسته را به یکی از سودآورترین و آینده دارترین حرفه ها در کشورمان تبدیل کرده است. در صورت آموزش نصب دوربین مدار بسته و کسب تجربه در این زمینه می توانید ماهیانه 10 تا 20 میلیون تومان درآمد کسب کنید.

در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته آموزشگاه برق گستران نحوه نصب و راه اندازی انواع دوربین مدار بسته آنالوگ، تحت شبکه و دیجیتال به طور کامل به شما آموزش داده می شود. این دوره به صورت عملی برگزار می شود و طی آن می توانید به صورت حرفه ای نحوه نصب و تنظیمات دوربین را یاد بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر از دوره آموزش برق ساختمان برق گستران و دیگر دوره ها در این آموزشگاه می‌توانید به سایت این مرکز به نشانی https://barghgostaran.com مراجعه نمائید. همچنین می‌توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمائید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها