حس طراوت و بوی خوش هدیه آرورایحه به شماست

کد خبر: 1122171

رایحه ای که آن را استشمام می کنید تأثیر قابل توجهی بر احساسات و عواطف دارد. رایحه های مختلف مانند بسیاری از عوامل محیطی، تاثیر مستقیمی بر جسم و روح انسان ها دارند. همانطور که در اثر هیجان، آرامش، استرس، شادی و موقعیت‌ های دیگر از این قبیل، روح و جسم ما مستقیماً تحت تأثیر قرار می‌ گیرند، با استشمام رایحه و بوی خوش نیز همینطور خواهد بود. رایحه خوش در ایجاد حس طراوت و شادابی، تقویت مغز و حافظه، دستیابی به آرامش، رایحه درمانی، کاهش اضطراب و استرس و ... موثر بوده است. با در نظر داشتن این موارد چه هدیه ای شیرین تر از استشمام بوی خوش و ایجاد حال خوب که با آرورایحه امکان پذیر است. شرکت آرورایحه ارائه دهنده انواع دستگاه های خوشبوکننده هوا و اسانس خوشبو کننده هوا هست.

ضرورت خوشبو کردن محیط

ممکن است در بسیاری از مکان ها به دلیل رفت و آمد بالایی که افراد در آن ها دارند، بوی نامطبوع ایجاد شود. همان طور که می دانید راه های مختلفی از جمله استفاده از روغن های معطر، شمع های معطر، اسپری های خوشبو کننده هوا، دستگاه خوشبو کننده هوا و ... برای خوشبو کردن هوا خانه وجود دارد. رایحه ها در واقع به عنوان یکی از ماندگارترین و موثرترین روش ها برای با ارزش کردن محیط محسوب می شوند. با استشمام رایحه های مختلف علاوه بر اینکه دیگر حس خستگی و نارضایتی ندارید، در عین حال سبب تجربه حس های متفاوت و خوشبو کردن محیط خواهد شد؛ به همین دلیل استفاده از روش های مختلف برای خوشبو کردن هوا لازم و ضروری است.

دستگاه خوشبو کننده هوا آرورایحه

با توجه به اینکه راه های مختلفی برای خوشبو کردن هوای محیط مورد نظر ما وجود دارد، با در نظر داشتن آرام یا شلوغ بودن محیط می توانید روش خوشبو کردن هوا را انتخاب کنید. استفاده از دستگاه خوشبو کننده هوا شرکت آرورایحه به عنوان موثرترین و مدرن ترین روش برای ایجاد فضایی دلنشین، دلپذیر و با طراوت در محیط در نظر گرفته می شود. طرز کار با این دستگاه ها بسیار ساده است و به صورتی است که با قرار دادن اسانس هایی با رایحه مطلوب، دستگاه، اسانس را در تمام محیط پخش می کند. دستگاه های خوشبو کننده به طور کلی به انواع مختلفی تقسیم می شوند:

خوشبو کننده هوا نیمه اتوماتیک

دستگاه های نیمه اتوماتیک اغلب با باتری کار می کنند و دارای تایمر هستند. این بدان معنی است در این نوع از دستگاه ها کاربر این امکان را دارد فاصله زمانی بین هر اسپری را تعیین کند. به طور مثال کاربر تنظیم کردن تایمر را انجام می دهد هر چند دقیقه یکبار اسانس را اسپری کند. در نظر داشته باشید برخی از دستگاه ها تنظیمات روز و شب دارند و آنها اغلب از نظر اندازه کوچک هستند و رایحه را در فضای کمتری پخش می کنند. دستگاه های نیمه اتوماتیک ممکن است برای افراد آلرژی و حساسیت ایجاد کند، به همین دلیل استفاده از این دستگاه ها مرسوم نیست.

خوشبوکننده هوا اتوماتیک

استفاده از اسانس های خوشبو کننده هوا آرورایحه و رایحه ها می تواند مزایای زیست محیطی متعددی را به همراه داشته باشد. این دستگاه ها به طور خاص برای خوشبو کردن، بهبود کیفیت هوای محیط و بهره مندی از خواص رایحه طراحی شده اند. به دلیل تنوع در طراحی، دارا بودن سیستم اتمیزیشن و عملکرد بالا دستگاه های خوشبو کننده اتوماتیک، این دستگاه ها در محیط هایی از جمله مراکز مذهبی، مسکونی و اداری، مجتمع های تجاری و خدماتی، بیمارستان و درمانگاه ها، باشگاه های ورزشی و ... با مساحت و شرایط مختلف قابل استفاده است.

4 دلیل استفاده از دستگاه های خوشبوکننده

دستگاه های خوشبو کننده هوا تاثیر زیادی در از بین بردن بوی بد و نامطبوع در محیط و جایگزین بوی مطبوع را دارند. رایحه درمانی و بهبود آرامش، بالاتر رفتن تمرکز، افزایش سطح انرژی و ... همگی می توانند مزایای استفاده از دستگاه های خوشبو کننده هوا باشند. از دیگر مزایای این دستگاه ها طراحی و ساخت بی نظیر آنها و تاثیری که در دکوراسیون آن محیط دارند است. تمامی دستگاه های خوشبو کننده هوا، ظاهر بسیار زیبایی دارند و رنگ های متنوعی ارائه می شوند، تا کاربر بتواند متناسب با دکوراسیون محیط،‌ دستگاه مناسب خود را انتخاب کرده و از آن برای استایل و مدرن سازی محیط استفاده نماید. دلایل بکارگیری و انتخاب دستگاه خوشبوکننده هوا فروشگاه آرورایحه موارد بسیاری است که در ادامه به آن ها اشاره شده است.

  •         دارای سیستم اتمیزیشن
  •         قابلیت کنترل از راه دور
  •         مخزن قابل شستشو
  •         قابل برنامه ریزی مدت زمان کار کردن دستگاه

محیط های مورد استفاده خوشبو کننده هوا

از آنجایی که بوییدن بوی خوش برای همه ما مهم و ضروری است و همینطور با در نظر گرفتن تاثیر بسزایی که بر روحیه همه انسان ها دارد، تمامی افراد برای مقابله با استرس و افزایش تمرکز، نیاز به ایجاد آرامش برای خود و سایر افراد را دارند. این حس خوشایند با استفاده از یک دستگاه خوشبوکننده به دست می آید که می توان از آن در تنظیمات مختلف استفاده کرد. این دستگاه ها برای خوشبو کردن هوا در مکان های زیر استفاده می شود:

  •         خانه
  •         محیط های اداری
  •         تجاری و فروشگاهی
  •         مساجد، امامزاده ها و سایر اماکن مذهبی
  •         درمانگاه ها و بیمارستان ها
  •         سرویس های بهداشتی
  •         رستوران ها و کافی شاپ ها
  •         باشگاه ها و سالن های بدنسازی
  •         و...

پارامتر های مهم در انتخاب دستگاه خوشبو کننده هوا

در انتخاب این دستگاه ها باید مخزن خوشبو کننده دستگاه را در نظر بگیرید، چرا که اندازه محیطی که در آن استفاده خواهد شد در هنگام خرید دستگاه بسیار مهم است. برخی از دستگاه های خوشبو کننده امکان نصب بر روی دیوار را نیز دارند و برخی دیگر به طور ایستاده قرار می گیرند. تنظیمات این دستگاه ها موجب صرفه جویی در استفاده از اسانس ها می شود و آن را هدر نمی دهد. مدل های مختلفی از دستگاه خوشبو کننده در بازار موجود است که انتخاب آن ها با توجه به نوع و مساحت محیط صورت می گیرد. به طور مثال در محیط هایی با مساحت بیشتر که رفت و آمد افراد در آنها بالاست، از دستگاه هایی با قدرت بیشتر استفاده می شود. دستگاه ها با داشتن سیستم اتمیزیشن، اسانس معطر را به گاز تبدیل می کنند و به این ترتیب به سرعت، محیط مورد نظر خوشبو می شود. دستگاه های خوشبوکننده هوا حتی برای افرادی که دچار مشکلات تنفسی، آلرژی و آسم هستند، ‌مشکلی ایجاد نمی کند به همین دلیل از محبوبیت زیادی در خوشبو کردن هوا برخوردارند.

انتخاب مناسب ترین رایحه بر چه اساسی صورت می گیرد؟

هنگام استفاده از اسانس های خوشبو کننده می‌توانید برای فضاهای بزرگ و کوچک از دستگاه خوشبو کننده هوا آرورایحه استفاده کنید. این دستگاه ها با پخش رایحه به صورت یکنواخت به وسیله سیستم اتمیزیشن می توانند به سرعت محیط را خوشبو کرده و مورد استفاده قرار گیرند. با بررسی شرایط و کاربرد محیط و همچنین خواص و ویژگی های مختلف اسانس های خوشبو کننده هوا می توانید از آنها برای خوشبو کردن محیط استفاده کنید. در نظر داشته باشید این اسانس ها خواص درمانی و گیاهی خود را حفظ می کنند. به همین ترتیب می توان از آنها برای درمان بیماری مختلف نیز بهره برد. حس بویایی به دلیل ارتباط مستقیمی که با مغز دارد، رایحه را در خاطرات افراد باقی می گذارد و با استشمام مجدد، آن خاطره را تداعی می کند. با توجه به این ارتباط، می بایست در انتخاب مناسب ترین رایحه سعی کنید تا برای سایر افراد خاطرات خوبی باقی بگذارید. هنگام خرید اسانس مناسب، مواردی را باید در نظر بگیرید که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد.

نوع کاربرد محیط

افراد بیشتر دوست دارند تا در محیط های گوناگون رایحه های مختلفی را استشمام نمایند. به طور مثال رایحه ای که افراد می خواهند در یک باشگاه ورزشی احساس کنند با رایحه ای که می خواهند در کافی شاپ، رستوران، خانه و محل کار حس کنند، یکسان نیست. از رایحه های خنک برای محیط هایی که در آن ها تردد بالا صورت می گیرد استفاده می شود. رایحه خنک در باشگاه بسیار مرسوم است. اما در سالن غذاخوری و رستوران ها، استفاده از رایحه خنثی که بتواند به سرعت جایگزین بوی نامطبوع شود، انتخاب بسیار مناسبی است و یا در محیط های اداری و خانگی از رایحه هایی آرامش بخش و ضد استرس بکارگیری می شود تا استرس افراد کاهش یابد و در نتیجه حس بهتری داشته باشند. در نتیجه یکی از مهمترین موارد در انتخاب اسانس خوشبو کننده هوا ، در نظر گرفتن نوع فعالیت انجام شده در محیط است.

فصل های مختلف سال ( تغیرات فصول )

استشمام رایحه ای خنک و ملایم در گرمای فصل تابستان یا رایحه ای گرم و شیرین در سرمای زمستان می تواند حس بسیار خوشایندی را به افراد بدهد. اما در صورتی که برعکس این قضیه اتفاق بیوفتند، ممکن است حس خوشایندی را ایجاد نکند. در نتیجه یکی از مهم ترین عواملی که در انتخاب اسانس باید به آن توجه کرد، شرایط فصلی است که تاثیر مستقیمی بر روحیه افراد در محیط دارد.

خواص هر اسانس

هر اسانس خواص منحصر به فردی دارد. برخی از اسانس ها اثر آرام بخشی دارند، برخی دیگر احساس تازگی و طراوت را در محیط ایجاد می کنند و برخی دیگر در رایحه درمانی استفاده می شوند. به طور کلی باید توجه داشت که هدف از استفاده از اسانس ها در آن محیط چیست؟ به عنوان مثال اسانس هایی با خاصیت کاهش فشار خون و استرس، آرام بخش و کنترل ضربان قلب را می ‌توان در مراکز درمانی و بیمارستان‌ ها استفاده کرد. اما در محیط های تجاری و فروشگاهی اغلب از رایحه های غالب و قوی که در جذب مشتری موثر است، استفاده می شود.

آرورایحه تخصصی ترین فروشگاه اسانس خوشبو کننده هوا

طیف گسترده ای از انواع اسانس های خوشبو کننده هوا در بازار موجود است. کیفیت و رضایت مشتریان دو عاملی است که برای فروشگاه آرورایحه بسیار حائز اهمیت است. آرورایحه طیف وسیعی از اسانس ها را برای مکان های مختلفی ارائه می دهد. به طور کلی اسانس ها به چهار دسته از جمله ادکلنی، خوراکی، گل و طبیعت و میوه ای تقسیم می شوند. Arorayehe تمام سلایق مشتریان را در نظر می گیرد و به همین انواع اسانس ها با رایحه های مختلف و متنوع را در دسته بندی های خود جای داده است.

خرید آنلاین دستگاه و اسانس خوشبو کننده فروشگاه آرورایحه

آرورایحه ارائه دهنده دستگاه خوشبوکننده هوا در مدل های مختلف و همینطور متنوع‌ترین اسانس های خوشبو کننده هوا است. جهت دریافت راهنمای خرید خوشبو کننده هوا و ثبت سفارش می توانید با شماره 87185555-021 در ارتباط باشید. در نظر داشته باشید برای مشاهده قیمت ها و اطلاعات تمامی دستگاه ها و اسانس ها می توانید به سایت آرورایحه مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید تا در سریع ترین زمان ممکن اسانس مورد نظر و دستگاه خوشبوکننده مناسبتان را درب منزل تحویل بگیرید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها