معرفی کامل یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RH77 از سایت دبی کوچولو

کد خبر: 1122404

یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RH77

یخچال و فریزر سامسونگ مدل RH77 از جمله یخچال‌های ساید بای ساید برند سامسونگ محسوب می‌شود. قیمت یخچال فریزر RH77 در بین یخچال های سامسونگ کمی بیشتر از سایر مدل های دیگر میباشد. سامسونگ شرکت کره‌ای است که سالهاست در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت دارد و در میان ایرانیان کاملا شناخته شده است. یخچال و فریزر سامسونگ RH77 دارای محفظه‌های نگهداری بسیار بالایی است و شما می‌توانید از این یخچال به عنوان سوپرمارکت کوچک خانه خودتان استفاده کنید. یخچال RH77 می‌تواند مواد غذایی شما را با حجم‌های بسیار بالا در مدت زمان طولانی نگهداری کرده و طراوت و تازگی آنها را حفظ کند. به طور کلی حجم یخچال ساید بای ساید سامسونگ RH77 برابر 768 لیتر می‌باشد. به همین دلیل اگر خانواده پرجمعیت هستید و به دنبال خرید یخچال و فریزر می‌باشید خرید ساید بای ساید سامسونگ مدل RH77 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. یخچال سامسونگ مدل RH77 مصرف انرژی مطلوبی دارد و در سال فقط 490 کیلو وات برق مصرف میکند. این یخچال می‌تواند در هزینه‌های مصرفی انرژی شما نیز صرفه جویی کند. برچسبی که بر روی یخچال ساید بای ساید مدل RH77 درج شده است برچسب A+ می‌باشد.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RH77 از سایت دبی کوچولو

با وجود این قابلیت یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RH77 از جمله محصولات کم‌مصرف برند سامسونگ می‌باشد. یکی از دلایلی که باعث شده است این یخچال در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند وجود موتور Inverter Linear Compressor میباشد. موتور Inverter Linear Compressor می‌تواند میزان سرمایشی و خنک کنندگی بالایی را درون یخچال ایجاد کرده و در نتیجه مواد غذایی برای مدت زمان طولانی باقی می‌ماند. ساید بای ساید سامسونگ RH77 دارای دستگیره‌های کشیده‌ای است و می‌تواند نمای بسیار شکیل و زیبایی را برای شما ایجاد کند. این یخچال دارای آبسردکن و یخساز است و از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است. اگر قصد خرید یخچال ساید بای ساید سامسونگ RH77 را دارید به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مراجعه کنید و این یخچال را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های ساید بای ساید سامسونگ RH77

یخچال فریزر سامسونگ مدل RH77 دارای قابلیت آبسردکن است و قابلیت یخساز نیز مجهز شده است. خرید یخچال فریزر سامسونگ RH77 برای خانواده هایی که به دنبال یخچال با ظرفیت بالا هستند انتخاب بسیار خوبی است. این یخچال دارای نمایشگر بسیار مدرنی است و پنل به کار رفته بر روی صفحه نمایش آن لمسی می‌باشد. بر روی این پنل اطلاعاتی مانند دمای یخچال و فریزر وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از دکمه‌هایی که بر روی پنل تعبیه شده است یخچال و فریزر را تنظیم کنید. حتی میتوانید تنظیم کنید که آبسردکن آب خنک به شما تحویل دهد یا تکه های یخ. سایدبای ساید سامسونگ RH77 امکانات و قابلیت‌های بسیار مختلفی دارد و از جنس با کیفیت و دوام طولانی مدت نیز برخوردار است. یخچال RH77 فضای بسیار گسترده ای دارد و شما می‌توانید هر گونه مواد غذایی را درون یخچال قرار دهید. قسمت داخلی یخچال طبقات و کشوهای مختلفی دارد و شما میتوانید مواد غذایی را به صورت دسته بندی شده قرار دهید و هیچ گونه کمبود جا نخواهید داشت. یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که در یخچال سامسونگ RH77 به کار رفته است قابلیت دور این دور یا فود شوکیس می‌باشد. این ویژگی کاملا جذاب است و در واقع یک درب اضافی بر روی درب اصلی یخچال تعبیه شده است. برای اینکه از محتویات داخل یخچال اطلاعات داشته باشید نیازی نیست درب اصلی یخچال را باز کنید. براحتی می‌توانید با وجود قابلیت دور این دور بر روی پنل شیشه‌های به کار رفته در روی یخچال ضربه بزنید و از محتویات داخل یخچال اطلاع داشته باشید. برند سامسونگ به قابلیت دور این دور تحت عنوان فود شوکیس نام می‌برد. یخچال RH77 برای تمامی افراد خانواده هر قد و سنی که داشته باشند مناسب است. می‌توانید به راحتی به مواد غذایی دسترسی داشته باشید و از آنها استفاده کنید. این امکان برای شما فراهم شده است که در قسمت بالایی شوکیس مواد غذایی را قرار دهید و در قسمت پایین نیز مواد غذایی مخصوص کودکان را جای دهید.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RH77 از سایت دبی کوچولو

ساید بای ساید سامسونگ RH77 6 محفظه جادار دارد که در سه دسته تقسیم بندی می‌شود. در هر کدام از این قسمت‌ها می‌توانید مواد پرکاربرد را قرار دهید. بخش‌هایی که در قسمت یخچال RH77 تعبیه شده است شامل Kids Zone،  Cooking Zoneو Family Zone می‌باشد. بخش پایینی این قسمت بخش Kids Zone است که مخصوص کودکان طراحی شده است. به همین دلیل سامسونگ ادعا دارد که یخچال RH77 برای تمامی اعضای خانواده مناسب می‌باشد. با وجود قابلیت‌ها و خلاقیت‌هایی که برند سامسونگ به کار برده است دیگر شما نیاز به باز کردن درب اصلی ندارید و در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی می‌شود.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RH77 از سایت دبی کوچولو

طراحی سایت بای ساید سامسونگ RH77

 یخچال فریزر سامسونگ مدل RH77 از جمله یخچال‌های ساید بای ساید محسوب می‌شود. در سمت راست این یخچال شما قسمت یخچال را مشاهده می‌کنید و در سمت چپ آن نیز فریزر وجود دارد. قسمت بیشتر یخچال مربوط به یخچال است و بخش دیگر آن نیز برای فریزر می‌باشد. رنگ یخچال RH77 نقره ای رنگ است و با وجود قابلیت شوکیس شما می‌توانید آشپزخانه کاملاً مدرن و زیبا داشته باشید. یخچال فریزر سامسونگ RH77 دارای دستگیره‌های بلندی است و طراحی بسیار شیک و زیبایی برخوردار است. اندازه آبسردکن نیز بر روی یخچال کاملا مناسب است. یخچال RH77 دارای قابلیت آبسردکن است و هیچگونه برفکی ندارد. تعداد طبقات یخچال به چهار عدد می‌رسد و تعداد درب‌های یخچال نیز شش عدد است. در این یخچال دو کشو برای در نظر قرار دادن مواد غذایی مختلف وجود دارد. لامپی که درون یخچال به کار رفته است از نوع ال ای دی می‌باشد. درب یخچال به سمت راست باز می‌شود و RH77 از جمله یخچال‌های ساید بای ساید محسوب می‌شود. درب فریزر نیز به سمت چپ باز می‌شود. یخچال ساید بای ساید سامسونگ RH77 دارای یخساز نیمه اتوماتیک است و اخطار باز ماندن درب نیز دارد. جنس بدنه این یخچال فولاد ضد زنگ است و به سیستم چند جریانی هوا مجهز شده است. ساید بای ساید سامسونگ RH77 صفحه نمایش دیجیتال ال ای دی دارد و به فیلتر آب و قابلیت تنظیم دمای فریزر مجهز شده است. همچنین شما می‌توانید دمای یخچال را نیز تنظیم کنید و با وجود قفل کودک از دسترسی کودکان به داخل یخچال خودداری نمایید. گنجایش یخچال RH77 در قسمت فریزر 254 لیتر است و در قسمت یخچال نیز 511 لیتر می‌باشد. برای خرید یخچال فریزر 30 فوت به فروشگاه دبی کوچولو مراجعه کنید و با مشاوران دبی کوچولو در واتساپ در ارتباط باشید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها