مقایسه ویزای استارتاپ و کارآفرینی کانادا

کد خبر: 1123175

به طور کلی برای مهاجرت به هر کشور و همچنین دریافت اقامت آن راه‌های مختلفی وجود دارد. البته در صورتی که کشور مورد نظر مهاجرپذیر در نظر گرفته شود. اقامت کانادا نیز دارای راه‌های مختلفی است.

در صورتی که به دنبال اخذ ویزا و یا به دنبال مهاجرت به کشور کانادا باشید، حتماً راه‌های مختلفی برای رسیدن به این هدف شنیده‌اید برای کسب آگاهی برای بهترین روش مهاجرت به کانادا با توجه به شرایط خود با وکیل مهاجرت به کانادا در سازمان مهاجرتی ما در ارتباط باشید.

یکی از راه‌های بسیار مهم و اصلی جهت مهاجرت به کشور کانادا مهاجرت از طریق برنامه‌های بیزینسی در نظر گرفته می‌شود که این روش نیز جزئیات مخصوص خود را دارد. در این مقاله قصد داریم به مقایسه ویزای کارآفرینی و استارت آپ کانادا بپردازیم و توضیحاتی را در رابطه با این دو مفهوم برای‌تان بدهیم. بنابراین موضوع اصلی این مقاله تفاوت ویزا استارتاپی و کارآفرینی کانادا است.

 

تفاوت ویزای استارت‌ آپ و ویزای کارآفرینی کانادا

به عبارتی مهم‌ترین و اساسی‌ترین تفاوت ویزای استارت‌ آپ و ویزای کارآفرینی کانادا این است که در ویزای کارآفرینی شما باید ویزای کار مشروط را دریافت نمایید. درحالی که در ویزای استارتاپ شما می‌توانید اقامت دائم کانادا را به صورت غیر مشروط داشته باشید.

یعنی حتی اگر پروژه هم راه‌اندازی نشود، اقامت دائم شما پابرجا خواهد ماند. از دیگر تفاوت‌های میان این دو مفهوم این است که شما با ویزای کارآفرینی لزوماً با یک راه حل جدید و یا ایده جدید مواجه نخواهید بود. این در حالی است که در استارتاپ وجود ایده و راه حل‌های جدید معنا و مفهوم خاصی دارد.

درواقع استارتاپ نشان‌دهنده ظهور خلاقیت و ایده‌های نوین در نظر گرفته می‌شود؛ همچنین با این مفهوم معنا می‌پذیرد. 

نکته دیگر در رابطه با تفاوت ویزای استارت آپی و کارآفرینی کانادا این است که در استارتاپ، شرایط خاصی و یا سن مخصوصی در نظر گرفته نشده است؛ از این رو تمامی افراد که دارای تمکن مالی بالا و همچنین سوابق مدیریتی باشند، می‌توانند در این عرصه فعالیت کنند.

اما در برنامه‌های کارآفرینی شرایط خاصی بر اساس قوانین و مقررات هر استان در نظر گرفته می‌شود. به عنوان مثال، افراد باید حداقل ۲ سال تجربه کار در شرایط شغلی مشابه را داشته باشند؛ علاوه بر آن شغل آن‌ها باید قانونی و سودآور در نظر گرفته می‌شد. 

 

مقایسه اقامت کارآفرینی و استارت آپ کانادا

معمولاً بسیاری از افراد پس از آن که توضیحاتی در رابطه با تفاوت ویزا استارتاپی و کارآفرینی کانادا مطالعه می‌کنند، سوالی ذهنشان را درگیر می‌کند و این سؤال آن است که کدام یک بهتر است؟

ویزای استارت آپی یا کارآفرینی؟ در این رابطه نمی‌توان به صورت دقیق عنوان کرد که یکی از برنامه‌ها بر دیگری برتری دارد.

البته حدود یک دهه است که امکان مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی از دستور خارج شده است. علاوه‌بر آن دولت کانادا این اجازه را از شهروندان خارجی دریغ کرده است. البته همچنان فرصت مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ وجود دارد.

 

از مزایای بسیار مهم استارتاپ در کانادا این است که شما به عنوان یک مهاجر محدودیتی در میزان سرمایه اولیه خود را ندارید. علاوه بر آن می‌توانید اجازه کار در کانادا را به دست آورید. همچنین شانس اقامت در کانادا به صورت چشمگیری افزایش پیدا می‌کند. 

موضوع دیگری که در رابطه با تفاوت ویزای استارت‌ آپ و ویزای کارآفرینی کانادا نظر گرفته می‌شود این است که دریافت ویزای استارت آپ در کانادا به معنی دریافت اجازه ورود به این کشور برای تمام اعضای خانواده در نظر گرفته می‌شود.

 

در سازمان مهاجرتی SEP Immigration تمامی خدمات و سرویس‌های مربوط به ویزا، اقامت، سیتیزنشیپ، پناهندگی و دادگاه های تجدیدنظر به صورت کاملا حرفه‌ای ارائه می‌شود.

مطمئنا بزرگترین دغدغه‌ی افراد قبل از شروع کار با هر دفتر و سازمان مهاجرتی، اطمینان از  رسمی بودن و مجوز دار بودن آن سازمان است. ما با افتخار دارای مجوز رسمی از شورای سیاست گذاری و نظارت بر مشاورین مهاجرت کانادا هستیم.

تمامی سعی ما در تیم SEP Immigration دادن اطلاعات دقیق، به روز و تخصصی به شما عزیزان  می‌باشد. ما در این سازمان مهاجرتی همواره سعی می‌کنیم تمام شرایط شما را بررسی کرده و سپس بر اساس آن راهکارهای مهاجرتی مناسب را اعلام کنیم. همراه شما در مسیر موفقیت هستیم!

وکیل رسمی مهاجرت، آقای سپهر فلاحتی با شماره وکالت RCIC# R533959 از انجمن وکلای رسمی کانادا و سال‌ها تجربه و پرونده‌های موفق مهاجرتی در دادگاه‌های مهاجرتی، شما را در همه‌ی مراحل مهاجرت به کانادا همراهی می‌کنند.

در کل مسیر مهاجرت، سفر و بعد از ورودتان به کانادا همراه شما هستیم. فقط کافی است روی فرم ارزیابی (رایگان) کلیک و آن را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در SEP Immigration فرم شما را بررسی کنند و نتیجه را در سریع‌ترین زمان ممکن به شما اطلاع دهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها