خرید فرش از کاشان

کد خبر: 1124456

هنر قالی بافی، ازجمله هنر های اصیل ایرانی بوده که از نسل های گذشته تا هم اکنون ادامه دارد. فرش یکی از اصلی ترین لوازم خانه در میان ایرانیان و نیز مردم جهان محسوب می شود. شهر کاشان به دلیل تاریخچه غنی اش در بافت فرش، شهرت زیادی برای فروش انواع فرش در دنیا دارد. فرش های کاشان بسیار باکیفیت و مرغوب هستند، به همین دلیل محبوب زیادی را در بین خریداران ایرانی و جهانی کسب نموده است. به گونه ای که، شهر کاشان در دنیا به عنوان پایتخت فرش ماشینی ایران شناخته می شود. اگر به دنبال خرید فرش از کاشان هستید در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا نکات لازم را در این باره کسب نمایید.

 

فرش کاشان، بهترین فرش ایرانی

فرش کاشان

فرش کاشان از گذشته تا اکنون، در زمره بهترین فرش های ایرانی شناخته شده است. با توسعه تکنولوژی و ساخت ماشین آلات جدید، فرش های ماشینی کاشان جای فرش های دستباف را گرفتند. اما این فرش های جدید کیفیت تولیدات دستی را حفظ کردند و فرش ماشینی نیز جزو بهترین فرش ها در بازار می باشند. امروزه، در شهر کاشان بیش از ۲۰۰۰ واحد کارخانه و تولیدی فرش ماشینی مستقر و مشغول به فعالیت می باشد.

فرش ماشینی کاشان در انواع مختلف طرح و رنگ و به صورت ۵۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه و نیز ۱۵۰۰ شانه بافته و به بازار عرضه می شود. با وجود این تنوع نیاز خریداران رفع شده و به راحتی می توانند این هنر اصیل ایرانی را به باکیفیت عالی و مطابق با سلیقه شان برای منزل خود تهیه نماید.

فرش های‌ ماشینی در طرح های مختلف تولید شده و هر ساله بر تعداد آن نیز افزوده می شود. طرح افشان یکی از طرح های‌ محبوب و پرفروش در بین فرش های ماشینی است که دارای نقوشی چون افشان درباری، افشان اسلیمی، افشان رز و… می باشد. فرش ماشینی کاشان در کنار زیبایی ظاهری، کیفیت مناسب و قابل قبولی را نیز دارا می باشد.

ویژگی های فرش کاشان درجه یک

 

فرش کاشان درجه یک

فرش ماشینی در انواع جنس نخ خاب تولید می شود، ازجمله نخ اکریلیک، پلی استر، لی پروپیلین، ویسکوز. نخ خاب همان نخ پرز است و جنس آن تاثیر زیادی در کیفیت و قیمت فرش دارد. به طوری که کیفیت نخ خاب فرش، عامل تعیین کننده درجه کیفیت فرش ماشینی می باشد. در تولید فرش کاشان از الیاف درجه یک و با کیفیت، مانند اکریلیک هیت ست شده، استفاده می شود. از ویژگی های فرش اکریلیک می توان به بدون پرزدهی و عدم ایجاد حساسیت و آلرژی به خصوص برای افراد حساس و کودکان قابل اشاره است. از دیگر خصوصیات این الیاف می توان به دوام و عمر طولانی، مقاومت بالا در برابر مقاومت بالایی در برابر انواع آسیب و حرارت مستقیم، عدم تغییر رنگ بعد از شستشو و... می توان ذکر نمود.

وجود تنوع بالا در طرح و رنگ فرش های کاشان سبب شده تا در بین همه نوع سلیقه ای، محبوبیت داشته باشد. در نقش فرش کاشان از طرح های خاص و بومی این منطقه، طرح های کلاسیک، طرح های تلفیقی و نیز طرح های مدرن استفاده می شود. طرح هایی چون خشتی، افشان، گل برجسته و نقوش دیگری که با هنر اصیل ایران ترکیب شده تا فرشی منحصر به فرد خلق کند. بنابراین اگر قصد خرید فرش ماشینی باکیفیت را دارید، ما خرید فرش کاشان را به عنوان انتخاب مناسبی به شما معرفی می کنیم.

تنوع زیاد فرش ماشینی کاشان از نظر شانه و تراکم کمک می کند تا همه افراد با هر سلیقه و نظری بتواند فرش مورد نظر خود را انتخاب و از خرید خود راضی باشد. در بافت فرش های کاشان باکیفیت از بهترین ماشین آلات روز دنیا مانند hcp , hci استفاده می شود که باعث می شود تا فرش بافته شده، کیفیت بافت بسیار بالایی داشته باشد.

یکی از این تولید کنندگان معتبر و باتجربه در زمینه تولید انواع فرش ماشینی، کارخانه فرش کاشان می باشد که در تولیدات خود از دستگاه های پیشرفته و به‌روز بافت استفاده می کند. طرح و نقش فرش های این مجموعه، توسط بهترین طراحان فرش ترسیم می شود. که در کنار امروزی بودن با استفاده از الیاف اکریلیک تولید می شود، که اصالت فرش ایرانی را به همراه خواهد داشت.

مزایای خرید فرش کاشان

 

نمای فرش خریداری شده در منزل مشتری

همان طور که تا اینجا گفته شد، فرش کاشان کیفیت بالایی و تنوع زیادی از نظر طرح و رنگ دارد. از دیگر مزایای فرش کاشان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. اگر بر روی سطح فرش دست بکشید، نخ خاب به صورت دانه دانه از لای انگشتان شما رد می شود و در هم نمی پیچید.
  2. این فرش ها دارای برگشت پذیری هستند، یعنی نخ خاب فرش در اثر فشار و قراگیری جسم سنگین بر روی آن خم شده و به راحتی به حالت قبل بر می گردد.
  3. فرش های کاشان در رنگ هایی شاد و زنده تولید می شود و زینت بخش منزل شما خواهد بود.
  4. به دلیل استفاده از الیاف اکریلیک در بافت این نوع فرش، به هیچ وجه بوی مواد نفتی از آن استشمام نمی شود. و نیز نخ استحکام بالایی داشته و پرزدهی فرش نیز کاهش می یابد.
  5. با لمس فرش، دست شما دچار چسبندگی نخواهد شد و به راحتی روی سطح فرش سر می خورد.
  6. در فرش های درجه یک، مشخصات فرش در پشت فرش موجود است. حتما در زمان خرید فرش، دقت کنید که مشخصات در پشت فرش نوشته باشد تا از شانه و کیفیتی واقعی فرش اطمینان حاصل کنید.

کارخانه فرش کاشان از معتبرترین کارخانه فرش در استان اصفهان می باشد که با کمک تیمی حرفه ای، بیشترین مجموعه از انواع فرش ماشینی را با طرح و رنگ بندی متنوع تولید و به خریداران عرضه می دارد.

انواع تولیدات فرش ماشینی ستاره کوروش

 

فرش ستاره کوروش

تنوع زیاد فرش های ماشینی کارخانه فرش ستاره کوروش در کنار قیمت ارزان، از دلایل پر فروش بودن محصولات این مجموعه می باشد. به دلیل عرضه مستقیم فرش ها از کارخانه و حذف واسطه ها، قیمت فش های ماشینی در حدود ۳۰ تا ۵۰  ٪ ارزان تر از بازار می باشند.

قیمت فرش کاشان

فرش کاشان یکی از برترین فرش های تولیدی ماشینی با قیمت های مختلف تولید میشود که در زیر لیست قیمت فرش کاشان را لحاظ کرده ایم

قیمت فرش ۶ متری قیمت فرش ۹ متری قیمت فرش ۱۲ متری قیمت فرش بر اساس شانه
۱۳۵۰.۰۰۰ ۲۳۰۰.۰۰۰ ۲۷۰۰.۰۰۰ قیمت فرش ۵۰۰ شانه
۲۴۰۰.۰۰۰ ۳۹۰۰.۰۰۰ ۴۸۰۰.۰۰۰ قیمت فرش ۷۰۰ ارزان
۳۶۰۰.۰۰۰ ۵۷۰۰.۰۰۰ ۷۲۰۰.۰۰۰ قیمت فرش ۷۰۰ شانه
۴۳۰۰.۰۰۰ ۶۳۰۰.۰۰۰ ۸۶۰۰.۰۰۰ قیمت فرش ۱۰۰۰ شانه
۴۶۰۰.۰۰۰ ۷۲۰۰.۰۰۰ ۹۲۰۰.۰۰۰ قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه
۵۱۰۰.۰۰۰ ۷۹۵۰.۰۰۰ ۱۰۲۰۰.۰۰۰ قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه

قیمت فرش ماشینی 12 متری 1200 شانه  به نسبت فرش های دیگر از بالاترین قیمت برخوردار است که با ورود فرش 1500 شانه این فرش بیشترین قیمت را دارد

 

فروش فرش ماشینی کاشان هم به صورت حضوری در شهر کاشان و تهران و نیز به صورت غیر حضوری در فروشگاه اینترنتی کارخانه برای خریداران دایر می باشد. اگر جزو افرادی هستید که دوست دارند از نزدیک فرش را لمس و طرح و رنگ آن را مشاهده کننده می توانید با حضور در فروشگاه فرش کوروش اقدام به انتخاب  خریداری فرش مورد نظر خود بفرمایید.

برای خریداران عزیز خارج از این دو شهر و افرادی که زمان لازم برای حضور در بازار را ندارد، نیز امکان خرید وجود دارد. در خرید غیر حضوری به راحتی می توانید در هر زمان از شبانه روز، به وبسایت www.bfarsh.com مراجعه و بعد از مشاهده تمام طرح های موجود در سایت و بررسی و مقایسه محصولات، مدل موردنظر خود را انتخاب و ثبت سفارش نمایید. تیم فروش کارخانه فرش کاشان این اطمینان را به خریداران می دهد که محصولات انتخابی شما با بهترین کیفیت و در سریع زمان ممکن به درب منازل تان در هر شهری که سکونت دارید، ارسال شود.

از مزایای خرید فرش ماشینی کاشان از این مجموعه، فروش فرش با قیمت درب کارخانه می باشد. به دلیل حذف واسطه و کاهش هزینه های اضافی در پروسه فروش، تمام محصولات این مجموعه با قیمت ۲۰ تا ۵۰ ٪ ارزان تر از بازار فرش عرضه می شود.

کلام آخر

فرش کوروش

مجموعه فرش کاشان، تولید کننده انواع فرش ماشینی با طرح های متنوع می باشد. فرش های این مجموعه با بهترین دستگاه های بافت و بهترین الیاف (اکریلیک هیت ست) تولید می شود. خریداران با مراجعه به سایت می توانند از فرش کاشان جدید دیدن کرده و بهترین طرح و رنگ را برای خانه خود انتخاب و با قیمت مناسب خریداری کنید. همه فرش های ماشینی کاشان این مجموعه با ضمانت ۵ ساله در اختیار مشتریان محترم قرار می گیرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها