کمربند طبی ایرانی بخریم یا خارجی ؟

کد خبر: 1124457

کمربند طبی

همان طور که میدانید، کمر بند طبی یک محصول ارتوپدی است که فواید زیادی دارد و با طراحی منحصر به فرد خود در درمان و کاهش کمر درد تاثیر به سزایی دارد.

این محصول طبی با توجه به کاربردهای متفاوت آن و نیاز فرد و هم چنین شدت آسیب دیدگی، انواع مختلفی دارد. از جمله:

 کمر بند طبی نرم و انعطاف پذیر، کمر بند طبی نیمه سخت  و کمر بند طبی  سخت

برای خرید یک کمربند طبی خوب و با کیفیت، لازم است که نکات مهمی هم چون: نوع این محصول، تفاوت کیفی کمر بند طبی ایرانی با کمر بند خارجی، جنس و کیفیت و ویژگی ها و قابلیت های این محصول ارتوپدی را بدانیم. در این مقاله به بررسی این موارد می پردازیم تا شما دوستان عزیز در مواقع نیاز بتوانید بهترین کمربند طبی را انتخاب نموده و از آن بهره مند شوید.

چگونه بهترین کمر بند طبی را انتخاب کنیم؟

برای داشتن یک خرید خوب و ایده آل همواره باید نسبت به محصولی که قصد خرید آن را داریم، اطلاعات و آگاهی هایی داشته باشیم، تا از این طریق بتوانیم بهترین خرید را انجام داده و از محصول و کالای مورد نظر به  بهترین نحو استفاده نماییم. در هنگام خرید کمر بند طبی که جزو محصولات ارتوپدی به شمار می‌آید و جنبه درمانی و محافظتی از کمر را بر عهده دارد، باید دقت و اطلاعات لازم را داشته باشیم. زیرا این محصول جنبه زیبایی ندارد و بسیار مهم است که با توجه به اگاهی های به دست آورده، انتخاب درستی انجام شود تا با استفاده از آن، به بهبود کمر درد و تسکین آن کمک شود. به همین دلیل در انتخاب و خرید کمر بند طبی نیز باید اطلاعات درستی داشته باشیم تا بتوانیم بهترین خرید چه کمر بند طبی ایرانی باشد، یا اگر تمایل و شرایط خرید قیمت بالاتر داشتیم، کمر بند طبی خارجی خریداری کنیم.

 ایرانی یا خارجی بودن این محصول ارتوپدی اهمیت آن چنانی ندارد. نکته مهم این است که کمر بند طبی ایرانی یا خارجی، باید کیفیت لازم و کارایی مفید را داشته باشد تا فرد بتواند استفاده بهینه را از آن ببرد. برای آشنایی بیشتر بهتر است که در اینجا به ذکر ویژگی ها و کیفیت کمر بند طبی خارجی یا کمر بند ایرانی بپردازیم.

بهترین کمر بند طبی ایرانی کدام است؟

 پیشنهاد ما به شما این است که قبل از خرید هر نوع کمر بند طبی، ابتدا به پزشک مراجعه کنید و با مشورت ‌و تجویز وی، با توجه به معاینه ای که روی شما انجام می دهد، مطمئن شوید که کدام نوع کمر بند طبی برای شما مناسب است. زیرا ممکن است کمر شما نیاز به بریس نوع سخت و نیمه سخت نداشته باشد و تنها با استفاده از کمر بند طبی نرم و انعطاف پذیر، که آزادی بیشتری برای کمر به همراه دارد و یک محافظ نرم است، برای درمان شما مفید باشد و یا بالعکس.

در مرحله بعدی از خرید، باید با جنس کمر بند طبی آشنا باشیم که از اهمیت بالایی برخوردار است. جنس کمربند های طبی که در ایران تولید می شوند، از الاستیک، نئوپرن، کش و پلیمر هستند که با توجه به نوع این محصولات ارتوپدی، طراحی و تولید میشوند. باعث افتخار است که در تولید انواع محصولات ارتوپدی با کیفیت، مانند کمر بند طبی با برند ایرانی، از جمله کشورهایی هستیم که علاوه بر این که محصولات ارتوپدی مان از جنس و کیفیت و کارایی عالی برخوردار هستند و در داخل بازار ایران به طور گسترده به فروش رفته و مشتریان زیادی دارند، به عنوان صادرات هم به چندین کشور عرضه می شوند و این نشان دهنده این است که حتماً لازم نیست برای خرید کمر بند طبی خارجی اقدام کنیم.

کمربند طبی ایرانی

بهترین برند های کمر بند طبی ایرانی 

برندهای معتبری در زمینه تولید انواع محصولات ارتوپدی در ایران وجود دارند که در سطح بین المللی شناخته شده هستند و محصولات با کیفیتی هم چون کمربند طبی ایرانی را به دیگر کشورها صادر می کنند . از جمله این برندها میتوان به تن یار، پاک سمن، آدور ، طب و صنعت و..اشاره نمود. هر کدام از این برندهای ایرانی در تولید محصولات طبی خود، بسیار موفق بوده و  علاوه بر تولید و استفاده گسترده در بازار داخلی، برای کشورهای دیگر نیز، محصولات خود را صادر می کنند. جنس استفاده شده در کمر بندهای طبی ایرانی به ویژه در برند های نام برده شده، ضد حساسیت بوده و پوست را در اثر استفاده طولانی مدت دچار آسیب یا حساسیت نمی‌کند. 

تفاوت کمربند طبی خارجی با نوع ایرانی

بارها شاید شاهد این باشید که خودتان یا یکی از دوستان یک محصول خارجی خریداری کرده اید، اما از کیفیت آن راضی نبوده اید. این مسئله در خرید کمر بند طبی خارجی نیز امکان پذیر است و نمی توان گفت که با خرید کمر بند طبی خارجی، بهترین خرید و مطمئن ترین انتخاب را کرده‌اید. در این قضیه که برخی برندهای تولید کننده محصولات طبی خارجی ، از کیفیت بالایی برخور دارند، هیچ شکی نیست. اما مسئله مهم، قیمت بالای این محصولات است که در شرایط حاضر با توجه به بالا رفتن قیمت دلار، تورم و تحریم هایی که متاسفانه با آن مواجه هستیم، باعث بالا رفتن بیش از حد قیمت کالاهای خارجی از جمله کمر بند طبی خارجی شده است که در این بحران اقتصادی با اطمینان میتوان گفت، تمام افراد توانایی خرید آن را ندارند و حتی امکان این وجود دارد که کمربند طبی خارجی خریداری شده، اصلی و اورجینال نبوده و از کیفیت و جنس مطمئنی برخوردار نباشد و با وجود پرداخت مبلغ بالا نتوان استفاده بهینه را از محصول مورد نظر داشت. از بین انواع کمربند طبی خارجی میتوان به

  • کمربند تروکانتریک
  • کمربند لومبوساکرال
  • ساکروایلیاک
  • کمربند ویلیامز
  • مدل چیربک
  • کمربند هایپر اکستنشن
  • مالدد جکت و
  • لیفتینگ بلت

کمربند طبی خارجی

اشاره نمود ، که اغلب از برند های tynor ، oppo ، medi هستند، که با وجود این که از لحاظ کیفیت وکارایی با کمربند های طبی ایرانی، در یک رده هستند، از قیمت بسیار بالاتری نسبت به نمونه داخلی برخوردارند.

یکی دیگر از مزایای خرید کمربند طبی ایرانی نسبت به کمربند طبی خارجی این است که تولیدات داخلی از گارانتی و ضمانت و خدمات پس از فروش برخوردار هستند. اما با خرید کمربند طبی خارجی، هیچ‌ گونه ضمانت یا گارانتی تعویض و خدمات پس از فروشی به فرد ارائه نمی گردد و یا ممکن است با خراب شدن محصول مورد نظر نتوان ابزار یا قطعات آن را تعویض نمود. 

در پایان این مطلب به دوستانی که علاقه مند به خرید کمربند طبی خارجی هستند و توانایی خرید با هزینه بالا را دارند، پیشنهاد می کنیم حتماً قبل از انتخاب و خرید، ابتدا با پزشک مشورت نموده و سپس اطلاعات کافی را از محصول مورد نظر به دست آورده تا یک خرید درست و مطمئن انجام دهند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها