وام فوری 50 میلیونی رئیس جمهور

کد خبر: 1124657

بانک اول - بانک شهر به منظور ارائه خدمات متنوع مالی به مشتریان خود طرحی به نام «نشان شهر» را تدارک دیده است. افراد به منظور برخورداری از این تسهیلات باید شرایط لازم را داشته باشند

وام فوری 50 میلیونی رئیس جمهور

 شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.به گزارش بنکر (Banker)، برای گرفتن این وام فوری، که سقف آن تا 15 میلیون تومان و باز پرداخت 36 ماهه است، تنها وجود یک ضامن معتبر کافی است. البته ناگفته نماند که گاهی بنا به صلاحدید رئیس شعبه، تعداد ضامن ها ممکن است به دو نفر افزایش یابد. میزان سودی که برای این تسهیلات از متقاضیان گرفته می شود متغیر است به این معنا که این مبلغ کارمزد ممکن است در شهرهای مختلف بالا و پایین برود و به صورت مستقیم با تعرفه بانک ملی تعیین می شود.اعتبار جایگزین ضامن در وام فوری می شود.

بانک اول - بانک شهر به منظور ارائه خدمات متنوع مالی به مشتریان خود طرحی به نام «نشان شهر» را تدارک دیده است. افراد به منظور برخورداری از این تسهیلات باید شرایط لازم را داشته باشند.

به گزارش بانک اول اگر شخصی مایل به دریافت تسهیلات طرح نشان شهر باشد باید سپرده کوتاه مدت عادی را در یکی از شعب بانک شهر افتتاح کرده و یک میانگین حساب هم ایجاد کند. حداقل میانگین حساب مورد نیاز برای این تسهیلات سه ماه اعلام شده است.

همچنین متقاضیان باید دست کم مبلغ ۲ میلیون تومان پول در سپرده خود داشته باشند تا بتوانند این برای این تسهیلات درخواست دهند.

نرخ سود این تسهیلات ۴ تا ۱۲ درصد است. مدت زمان بازپرداخت هم حداکثر ۶۰ ماه است که البته این مدت با توجه به میزان سپرده و مبلغ وام تعیین می‌ش

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها