7 دسته از اسباب بازی های محبوب بچه ها

کد خبر: 1124681

اسباب بازی، برای نوزادان و کودکان، یکی از اقلام اساسی سیسمونی به حساب می‌آید. این قلم از این جهات اهمیت دارد که نه تنها بهترین وسیله برای سرگرمی‌آن‌ها است، بلکه در رشد ذهنی و روانی آن‌ها نیز تأثیری شگرف دارد. اصلا مگر می‌توان سیسمونی را بدون اسباب بازی تصور کرد؟ علاوه‌بر سیسمونی، کودکان همیشه به‌دنبال وسیله بازی هستند و چیزی می‌خواهند تا خودشان را با آن سرگرم کنند.

بدون شک همۀ ما به‌عنوان پدر یا مادر، بارها و بارها با دریایی از انواع اسباب بازی رو به رو شده‌ایم و مانده‌ایم که کدام را برای فرزند عزیز خود خریداری کنیم؟ خرید وسیله بازی نوزاد و کودکان، هرچند که ممکن است در ظاهر کاری ساده باشد، اما در اصل می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد؛ به خصوص اگر شما هم جزء آن دسته والدین وسواسی باشید. در این گفتار کوتاه، برای اینکه کار شما را آسان‌تر کنیم، قصد داریم تا 7 دسته از انواع اسباب بازی مناسب و محبوب نوزادان و کودکان را به شما معرفی کنیم.

یک: انواع عروسک

از دوران باستان، عروسک و هر چیزی شبیه به آن، از جمله محبوب‌ترین وسایل سرگرمی کودکان بوده‌اند. امروزه شاید به جرأت بتوان گفت که عروسک متنوع‌ترین اسباب بازی در بازار است و هر نوعی که فکرش را کنید، وجود دارد. امروزه عروسک‌ها انواع بسیاری دارند؛ مثلاً نمدی، پولیشی، بافتنی، پلاستیکی، روسی و... که هر کدام به نوبه خود، می‌توانند کودکان و حتی نوزادان شما را سرگرم کنند.

عروسک بدون شک بهترین انواع اسباب بازی است و می‌تواند در رشد و خلاقیت کودکان، تأثیر بسیاری داشته باشد. از جمله مزایای انواع عروسک این است که اصلاً دختر و پسر ندارد و می‌تواند کودکان شما را در هر سنی که باشند، تا ساعت‌ها مشغول نماید.

دو: انواع ماشین و موتور

ماشین و موتور هم از دیگر انواع اسباب بازی محبوب کودکان هستند و خب اینطور که به غلط در جامعه جای افتاده، فقط مخصوص پسرهاست؛ اما بدون این شک این باور غلط است و امروزه موتور و ماشین، هر کودکی را فارغ از پسر یا دختر، می‌تواند سرگرم نماید.

فروش اسباب بازی‌هایی همچون موتور و ماشین بسیار زیاد است، زیرا که این دسته از اسباب سرگرمی نه تنها موجب سرگرمی می‌شود، نه تنها قوه خلاقیت و رویاپردازی کودک را تقویت می‌کند، بلکه می‌تواند در رشد استعدادهای او نیز نقشی مفید، مثبت و سازنده ایفا کند.

سه: انواع اسلحه و تفنگ

خب این دسته از انواع اسباب بازی نیز از جمله همان دسته‌هایی است که از نظر عرف جامعه، بیشتر مناسب پسران است؛ اما خب کم نیستند دختربچه‌هایی که از بازی با اسلحه و تفنگ لذت می‌برند. نه تنها کودکان، بلکه بزرگترها هم می‌توانند از این دسته وسایل سرگرمی استفاده کنند! امروزه انواع تفنگ‌های آب‌پاش، می‌تواند سرگرمی بسیار مناسبی برای تمام اعضای خانواده باشند.

البته هرچند که اسلحه و تفنگ از جمله اسباب بازی‌های محبوب کودکان هستند، اما توصیه روانشناسان بر این است که تا جای ممکن، کودکان را به بازی با این دسته از وسایل سرگرمی عادت ندهیم؛ زیرا که ممکن است بر روان آن‌ها، تأثیر منفی داشته باشد.

چهار: انواع اکشن فیگور

فروش اسباب بازی اکشن فیگور در چند سال اخیر بسیار بسیار محبوب شده است؛ تعجب می‌کنید اگر بدانید که این دسته از اسباب سرگرمی، بیشتر از آنکه مورد علاقه کودکان باشد، باب میل و ذائقه بزرگترهاست! اکشن فیگورها، در حقیقت مجسمه‌های کوچک و بزرگی هستند که از روی قهرمانان مورد علاقه کودکان ساخته شده‌اند؛ بتمن، سوپرمن، مرد عنکبوتی، قهرمانان مارول و دیزنی و...

این دسته از انواع اسباب بازی، نه تنها می‌تواند برای کودکان شما بسیار جالب و دوست‌داشتنی باشد، بلکه اگر در اطراف خود کسی را می‌شناسید که به دنیای قهرمانان ماورل علاقه‌مند است هم، می‌تواند حسابی از چنین کادویی خوشحال شود.

پنج و شش: انواع بازی‌های فکری و یا ساختنی

شاید به جرأت بتوان گفت که این دسته از انواع اسباب بازی، مفیدترین و سازنده‌ترین وسیله سرگرمی برای کودکان هستند. بازی‌های فکری و ساختنی، نه تنها می‌توانند ساعت‌ها کودکان و حتی بزرگسالان را سرگرم کنند، بلکه بدون شک، ابزار و راهکار بسیار مناسبی برای رشد ذهنی کودک و تقویت توانایی حل مسئله در آنان هستند.

والدینی که روز تربیت و توانایی‌های ذهنی فرزند خود حساسیت به خرج می‌دهند، بدون شک از اسباب بازی‌های فکری،  بازی‌های رومیزی یا اسباب‌بازی‌های ساختنی، استقبال فراوانی خواهند کرد. این نوع، همانطور که گفتیم نه تنها برای کودکان، برای گذراندن دورهمی‌های خانوادگی نیز بسیار مناسب است.

هفت: انواع تلفن و موبایل

تلفن و موبایل نیز از انواع اسباب بازی محبوب برای کودکان و نوزادان است. کودکانی که سن کمتری دارند، معمولاً به وسایل خانه و وسایل برزگترها علاقه وافری دارند؛ از همین روی انواع تلفن و موبایل کودکانه، می‌تواند حسابی توجهشان را جلب کند. به علاوه، باعث می‌شود که وسایل واقعی نیز در امان بمانند! دقیقا با توجه به همین موضوع، فروش اسباب بازی‌هایی همچون تلفن و موبایل پلاستیکی و یا سایر وسایل شبیه‌سازی شده، بسیار پرطرفدار است.

از کجا اسباب بازی بخریم؟

حال شاید بتوان گفت که این بخش، اصل مطلب این گفتار کوتاه است!

خرید اسباب بازی، چنان که بارها در دل متن به اشاره کردیم، می‌تواند برای والدین بسیار چالش‌برانگیز باشد. نه تنها انتخاب نوع مناسب برای سرگرمی‌کودک، بلکه مهم‌تر از آن، انتخاب جنس استاندارد و ایمن و البته ایرانی، می‌تواند بسیار بسیار پردردسر باشد. از همین روی، شاید یکی از دغدغه‌های تمامی والدین، پیدا کردن یک فروشگاه و یا یک مرجع مناسب برای خرید این دسته از وسایل باشد.

پیشنهاد ما به شما در این زمینه، فروشگاه «رنگ به رنگ» است. فروشگاه اینترنتی «رنگ به رنگ»، یکی از معتبرترین مراجع فروش اسباب بازی به شکل آنلاین است، این فروشگاه اینترنتی، دارای نشان اعتماد الکترونیک بوده و از همه مهم‌تر، بهترین و به‌روزترین اجناس را برای رفع نیاز شما، عرضه می‌کند.

شما با مراجعه به فروشگاه آنلاین «رنگ به رنگ»، می‌توانید انواع اسباب بازی را در هفت دسته‌بندی متنوعی که همین مقاله ذکر کردیم، پیدا کنید و با کمترین زحمت، بیشترین لذت را به فرزندان دلبند خود، هدیه کنید؛ پس همین حالا سری به وب‌سایت این فروشگاه بزنید و فرایند خرید را آغاز کنید...

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس اینترنتی https://rangberang.co مراجعه نمایید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها