قیمت خودرو | قیمت خودرو امروز | فروش اقساطی خودرو | قیمت خودرو در بازار آزاد

فروش اقساطی شاسی بلند با شرایط خاص تحویل 120 روزه | با اقساط ۱۵ ماهه بدون کارمزد صاحب این خودرو شوید

کد خبر: 1124824

شرایط ویژه فروش اقساطی شاسی بلند شرکت فرداموتورز اعلام شد

فروش اقساطی شاسی بلند با شرایط خاص تحویل 120 روزه | با اقساط ۱۵ ماهه بدون کارمزد صاحب این خودرو شوید

 همزمان با نزدیک شدن به مراسم رونمایی رسمی جدیدترین کراس‌اوور فرداموتورز با نام FMC T۵، این گروه خودرویی از تمدید شرایط فروش اقساطی کراس‌اوور پیشین خود خبر داد.

در طرح نقدی این شرایط فروش، خریداران طی ۴ مرحله هزینه خودرو را پرداخت کرده و از تخفیف ۳۸.۴۵۰.۰۰۰ تومانی بهره‌مند خواهند شد.

 علاقمندان برای خرید اقساطی خودرو FMC SX۵ می‌توانند با پیش پرداخت سه مرحله‌ای و اقساطی ۱۵ ماهه بدون کارمزد برای ثبت نام این خودرو اقدام کنند.

شاسی بلند

شما دوست دارید در طرح فروش اقساطی خودرو چه نوع خودروهایی قرار بگیرید؟

این روزها که خرید خودرو صفرکیلومتر به صورت نقدی برای اکثریت افراد جامعه تقریباً غیر ممکن شده است، بسیاری از مجموعه‌های فعال در زمینه فروش خودرو صفر اقدام به راه‌اندازی طرح فروش اقساطی خودرو نمودند. این اقدام موثر و عالی موجب می‌شود که بسیاری از خانوارهای بدون خودرو بتوانند برای خرید به روش اقساطی ثبت نام کنند، اما برخی از افراد مایل هستند خودروهای خاصی مشمول این طرح شوند. به همین جهت به دنبال مجموعه‌ای خواهند بود که بهترین خودروهای ایرانی و خارجی را در طرح فروش اقساطی خودرو به فروش برساند. اگر شما هم به دنبال یافتن بهترین مجموعه در کشور هستید، ادامه‌ی مطلب را از دست ندهید!

خودروهای پرطرفدار را اقساطی بخرید!

امروزه شرکت‌های تولید کننده خودرو در ایران نیز همگام با شرکت‌های خارجی در حال پیشرفت هستند و افراد جامعه بسته به توان مالی خود در صدد خرید یکی از خودروهای ایرانی یا خارجی هستند. متاسفانه بنا به دلایل حاصل از فشار تحریم‌ها قیمت برخی از خودروهای داخلی نیز بسیار بالا رفته است، به همین جهت به نوعی تنها راهکار موجود برای ماشین‌دار شدن خانواده‌ها اجرای طرح‌های فروش اقساطی خودرو است. آنچه که مسلم است خرید خودروهای زیر به صورت قسطی بسیار بسیار پرطرفدار است:

خرید اقساطی مزدا ۳ جدید : مزدا ۳ که یکی از تولیدات شرکت‌های ژاپنی است که شرکت بهمن در سال‌های ۸۹ الی ۹۹ در حال مونتاژ آن بوده است. این خودرو همواره از محبوبیت بالایی نزد افراد مختلف جامعه برخوردار بود که این شرکت را در نهایت وادار به تولید نسل جدیدی از این خودرو خاص کرد. به همین جهت خرید اقساطی مزدا ۳ جدید یکی از علاقمندی‌های افراد به خصوص جوانان ایرانی می‌باشد، این خودروی خاص از کیفیت بالا، شتاب عالی، آپشن‌های مدرن و… برخوردار است که می‌تواند به عنوان یک خودروی سواری بی‌نظیر شناخته شود.

خرید اقساطی جک اس ۳ :  از دیگر خودروهای مدرن و زیبای مونتاژ شده‌ خودرو جک اس ۳ است که با نمای فوق العاده جذابی که دارد افراد زیادی را به خود علاقمند کرد. این خودرو که سواری خیلی خوبی دارد و از آپشن‌های پیشرفته‌ای برخوردار می‌باشد، انتخاب خوبی برای خانواده‌های ایرانی اهل سفر خواهد بود. خرید اقساطی جک اس ۳ نیز به همین علت بسیار طرفدار دارد و افراد زیادی را خوشحال خواهد کرد.

خرید اقساطی جک اس ۵ :  خودروی جک اس ۵ نیز که نسل جدیدتری از اس ۳ می‌باشد، از دیگر خودروهای این خانواده است که می‌تواند در طرح فروش اقساطی خودرو به فروش رسیده و افراد زیادی را صاحب ماشین کند. شما می‌توانید با خرید اقساطی جک اس ۵ که از نظر ظاهری خودرو لوکس و جذاب است، انتخاب عالی محسوب می‌شود که می‌تواند برای سالیان متمادی مورد استفاده قرار بگیرد.

البته شرکت‌های خودروسازی نظیر ایران خودرو و سایپا هم تولیدات بی‌نظیری را در کارنامه خود دارند که می‌توانند یکی از گزینه‌های فروش اقساطی خودرو باشند، اما سه مورد فوق به جهت شکل ظاهری و آپشن‌های مدرنی که دارند پرطرفدارتر هستند. مسلماً قیمت خودروهای فوق نسبتاً بالا است، اما اگر از یک مجموعه به صورت اقساطی خرید کنید، به آسانی صاحب خودروی مورد علاقه‌ی خود خواهید شد.

فروش اقساطی خودرو چه شرایطی دارد؟

بدیهی است که افراد حتی برای خرید اقساطی خودرو نیز اضطراب‌های به خصوصی را در دل دارند که می‌بایست پاسخ تمامی سوالات خود را بگیرند تا بتوانند با اطمینان برای خرید اقدام کنند. آنچه که مسلم است هر مجموعه‌ای برای فروش اقساطی خودرو شرایط و ضوابط مخصوص به خود را تنظیم می‌کند. بنابراین برای خرید اقساطی هم می‌بایست به دنبال بهترین مجموعه فعال در این زمینه بگردید تا با آرامش خیال برای خرید اقدام کنید. لازم به ذکر است که معتبر بودن شرکت انتخابی شما برای خرید به روش اقساطی بسیار بسیار حائز اهمیت می‌باشد. شرکت‌های معتبر عموماً با مجوز رسمی فعالیت می‌کنند و شرایط مورد قبولی را برای خرید افراد عادی جامعه قرار می‌دهد؛ چرا که هدف مجموعه‌های معتبر کمک به رفاه عموم آحاد جامعه است.

مشهورترین شرکت فروش اقساطی خودرو کدام است؟

در میان شرکت‌های مختلفی که در داخل کشور در زمینه فروش خودروهای داخلی و خارجی فعالیت می‌کنند، تنها برخی از آن‌ها به صورت قسطی اقدام به فروش کرده‌اند. شرکت آرشا خودرو به عنوان یکی از مجموعه‌های فعال در زمینه فروش انواع خودرو، روش اقساطی را نیز در طرح‌های خود دارد. این شرکت که متشکل از افراد باتجربه و تخصص بالا است، بهترین خودروهای شرکت‌های ایرانی و خارجی را برای فروش قسطی قرار داده که می‌توانید برای خرید آن اقدام کنید. آرشا خودرو برای فروش اقساطی خودرو شرایطی را تنظیم کرده تا خریدار و فروشنده هر دو با اطمینان خاطر در معامله شرکت کنند. به همین جهت به شهرت بالایی در میان شرکت‌های تخصصی رسیده است.

ضوابط خرید خودرو قسطی از آرشا خودرو

همانطور که گفته شد، کارشناسان و متخصصان این مجموعه تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا شرایطی مطلوب تنظیم کنند که موجب تامین رفاه مردم جامعه شود. به همین جهت شرایطی بسیار عالی تنظیم کرده‌اند که به شرح زیر می‌باشد:

امکان پرداخت وجه پس از تحویل خودرو از جمله اقدامات موثری می‌باشد، که آرشا خودرو جهت جلب رضایت مشتریان خود برداشته است.

در طرح فروش اقساطی خودرو این شرکت پیش پرداخت با حداقل میزان گرفته می‌شود و اقساط بسته به شرایط مشتری تنظیم می‌شود تا هیچ دغدغه‌ای نداشته باشد.

اقساط خرید خودرو از آرشا خودرو از ۶ ماه تا ۳۶ ماه امکان پذیر است و برای خرید به صورت اقساطی در صورت داشتن مدارک معتبر هیچ ضامنی نیاز نیست.

به وضوح روشن است که آرشا خودرو بهترین قوانین را برای فروش اقساطی خودرو تعیین کرده تا هم‌وطنان بتوانند برای خرید خودروهای ایرانی یا خارجی از این طریق اقدام کنند. این مجموعه متخصص با راه‌اندازی یک وبسایت تخصصی امکان دسترسی مشتریان به خود را فراهم کرده تا افراد بتوانند به صورت غیرحضوری نیز برای دریافت پاسخ سوالات خود اقدام نمایند. راه‌های ارتباط به آرشا خودرو تنها با یک کلیک ساده در اختیار شما خواهد بود، پس از همین حالا برای خرید ماشین مورد علاقه خود برنامه ریزی کنید. آرشا خودرو به شما کمک می‌کند تا در بهترین شرایط ممکن صاحب خودرویی بی‌نظیر شده و از رفاه نسبی در جامعه برخوردار باشید.

فروش اقساطی خودرو بدون ضامن/ تحویل یک ساعته خودرو سند بنام

وعده‌های عجیب، طرح‌های باورنکردنی و اعداد رویایی همه این‌ها در دوره رکود عمیق بازارها در حال رخ دادن است. یک روز وعده خرید مسکن قسطی و امروز هم طرح وام خرید خودرو حتی بدون ضامن.

اکنون تبلیغات در فضای وب به تبلیغات پی در پی در بیلبوردهای اتوبان‌ها رسیده است. یکی از این‌ها در اتوبان تهران به قم است که در این مسیر چندین بنر فروش اقساط یک مدل خاص خودرو قابل مشاهده است.

فروش خودرو پیکاب به صورت اقساط و بدون ضامن. طبق اعلام اپراتور این فروشگاه برای فروش وانت پیکاپ در فروش اقساط مشتریان می‌توانند ۳۰ تا ۵۰ درصد مبلغ را نقدا پرداخت کنند و بعد با اتکا به چک بانکی خود بقیه مبلغ را اقساط در دوره ۱۰ ماهه با سود ۱۰ درصد یا ۲۰ ماهه با سود ۲۰ درصد پرداخت کنند. طبق ادعای فروشنده تحویل فوری است اما سند خودرو به صورت شش دنگ به نام مشتری نمی‌خورد تا پس از پرداخت همه پول این کار انجام شود.

اما این شکل فروش تنها به این مجموعه ختم نمی‌شود. در آگهی‌های سایت‌های مختلف هم فروش‌های مشابه قابل مشاهده است. مثلا در یکی از این آگهی‌ها نوشته شده است:

«فروش اقساطی خودرو

صفر و کارکرده

حداقل ۵۰ درصد پیش پرداخت

اقساط ۱ الی ۲۴ ماه

فقط با چک بدون ضامن

تحویل یک ساعته سند بنام

چک شهرستان پذیرفته می‌شود

امکان تسویه زودتر از موعد با کسر سود»

آیا فروش‌های این چنینی یا فروش‌های مشابه لیزینگ خودرو قابل اعتماد است؟ /تجارت نیوز

کلاهبرداری این بار به سبک فروش اقساطی خودرو

سیدمصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتای اصفهان: در پی شکایت ۵ نفر از شهروندان اصفهانی مبنی بر کلاهبرداری سایتی با عنوان فروش اقساطی خودرو، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت. وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد مالباختگان در یکی از کانال‌های تلگرامی با تبلیغی تحت عنوان «فروش اقساطی خودرو بدون بهره و تنها با پیش پرداخت ۱۳ میلیون ریال» روبه‌رو شده و پس از مراجعه به سایت معرفی شده در این کانال، ثبت نام کرده و مبلغ ۱۳ میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت به حساب درج شده در سایت واریز کردند، اما پس از چند روز که با شرکت مربوطه تماس گرفتند کسی جوابگوی تلفن آن‌ها نبود. رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: سرانجام با بررسی‌های علمی و تخصصی در فضای مجازی اعضای این باند که دو مرد و یک زن هستند شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند. وی در ادامه عنوان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان چهار هزار دلار، ۱۵ عدد سکه تمام بهار آزادی و مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال پول نقد کشف شد. مرتضوی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را سودجویی عنوان کردند، گفت: اعضای این باند پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند. وی همچنین مطرح کرد: تحقیقات در خصوص کشف ابعاد دیگر این پرونده و کلاهبرداری‌های احتمالی متهمان در استان‌های دیگر کشور همچنان ادامه دارد و چنان‌چه کسی با این شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته می‌تواند به پلیس فتای استان مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۳۱۲۱۸۴۳۵۵ تماس حاصل کند. رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان به کاربران اینترنت هشدار داد و ابراز کرد: شهروندان هنگام مواجه شدن با تبلیغات در فضای مجازی باید بسیار هوشیار بوده و به هر تبلیغی که در این فضا ارائه می‌شود اعتماد نکرده و در صورت مشاهده تبلیغات فروش اقساطی خودرو در فضای مجازی برای اطمینان از اصالت سایت حتماً به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنند./ باشگاه خبرنگاران

شرایط عجیب فروش اقساطی خودرو!

 برخی از دفاتر فروش خودرو در سطح شهر محصولات خود را به صورت اقساطی نیز به خریداران عرضه می‌کنند با این حال در بیشتر موارد این شرایط نامناسب و به ضرر خریداران است.طبق عرف معمول در بازار آزاد خودرو، نمایشگاه‌های اتومبیل برای فروش اقساطی محصولات خود سالانه بیشتر از 35 درصد سود بابت اقساط خودرو از خریداران دریافت می‌کنند. از آن سو نمایشگاه‌های اتومبیل قیمت خودرو را برای فروش اقساطی گران‌تر از قیمت نقدی آن اعلام می‌کنند به عنوان مثال قیمت فروش اقساطی یک خودروی 40 میلیون تومانی حدود 42 میلیون تومان اعلام می‌شود. بخش حساس خرید اقساطی خودرو از نمایشگاه‌های اتومبیل، ارائه تعدادی چک (معمولا به صورت حامل و بی‌نام) به فروشنده است. به عنوان مثال در صورت تسویه یک ساله باقی مانده قیمت خودرو، 12 فقره چک به مبلغ اصل و فرع مبلغ اقساط ماهانه از خریدار دریافت می‌شود. نکته جالب‌تر آن است که فروشندگان این چک‌ها را برای خرید خودرو و دیگر خدمات مورد نیاز به فروشندگان سایر بازارها واگذار می‌کنند آن هم در حالی که تا زمان تسویه کامل اقساط، سند خودرو در رهن فروشنده بوده و به نام خریدار نمی‌شود. درواقع این شیوه فروش اقساطی خودرو به این معناست که فروشندگان از یک سو سود سالانه بیش از 35 درصدی بابت فروش اقساطی از خریداران دریافت می‌کنند و از آن سو نیز با خرج کردن و واگذاری چک‌های دریافتی به دیگر افراد، این چک‌ها را پیش از موعد اصلی تبدیل به پول نقد می‌کنند. درواقع فروشنده پول کامل خودروی فروخته شده را بخشی به صورت نقد و بخشی به صورت چک‌هایی که به سرعت تبدیل به پول نقد می‌شود، همان ابتدا از خریدار دریافت کرده و از آن سو بهره 35 درصدی هم از خریدار دریافت می‌کند. علاوه بر شرایط یاد شده که تبدیل به عرف نمایشگاه‌های اتومبیل شده است برخی از دفاتر فروش خودرو در ضرب و تقسیم مربوط به محاسبه میزان سود و بهره تسهیلات پرداختی نیز دست برده و معمولا بهره بیشتری نسبت به نرخ عنوان شده از خریداران دریافت می‌کنند. در برخی از این موارد خریداران پس از انعقاد قرارداد و پی بردن به این تخلف به دفتر فروش خودرو مراجعه کرده‌اند با این حال به دلیل امضا کردن قراداد خرید موفق به احقاق حقوق خود نمی‌شوند./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها