قیمت پروفیل بر می­تواند به قیمت جان شما تمام شود...

کد خبر: 1127037

اگر هنوز برای برش پروفیل و لوله در محل کار از سنگ فرز و مینی فرز استفاده می­کنید این مطلب را بخوانید و جان خود را نجات دهید!!! شاید به نظر اغراق­آمیز باشد ولی اگر نگاهی که حوادث کار با سنگ فرز و مینی فرز بندازید موضوع به همین جدیت خواهد بود.

مهمترین دلایل خرید پروفیل بر

اگر در حرفه خود بهترین و به قول معروف کاربلترین هم باشید، رعایت نکات ایمنی در حین کار ضرورت اول و آخر است چراکه برای حرفه‌ای‌تر شدن باید سلامت باشید و بر اساس تحقیقات رسمی اتفاقا درصد بسیار بالایی از حوادث کار برای استادکاران با تجربه اتفاق می افتد؛ چرا که به دلیل اعتماد به نفس بالا در استفاده از ابزارآلات در حین کار توجه کمتری به موارد ایمنی می­کنند. پس لطفا مطلب زیر را برای افزایش ایمنی و دقت در کار بخوانید. از جمله ملزومات مهم برای حفظ سلامت، تجهیز کار و کارگاه خود به لوازم و ابزارآلاتی است که این اطمینان را فراهم خواهند کرد

11

در این مطلب سعی داریم شما را با مزیت‌های داشتن یک پروفیل بر آشنا کنیم و این اطمینان را بدهیم که تجهیز شما به این ابزار خاص بسیار بهتر از استفاده از سنگ فرز و مینی فرز برای برش مقاطع فولادی و انواع لوله و پروفیل است و در واقع دلایلی را بشماریم که ثابت می­کند مبلغی که بابت قیمت پروفیل بر می­پردازید به قیمت افزایش راندمان و سرعت کار، ایمنی و سلامت شما و افزایش کیفیت کار خواهد بود که تمام این موارد باعث افزایش درآمد حاصل از یک پروژه با داشتن یک پروفیل بر خواهد شد.

اره پروفیل بر؛ تضمین ایمنی، دقت و سرعت

ایمنی بالا، دقت زیاد و سرعت قابل توجه سه نکته مهم، کلیدی و خلاصه شده از کلیت پیشنهادی است که در مزیت‌های داشتن یک پروفیل بر باید به شما بگوییم.

در ادامه این مطلب قصد داریم با الهام از فروشگاه اینترنتی کالای فنی بهترین اره پروفیل بر موجود در بازار و نکات مهم برای خرید آن را ذکر کنیم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید بتوانید یک محصول ایده‌آل با بهترین قیمت خریداری نمایید.

در واقع از آنجایی که یک استادکار ماهر در زمان نصب سازه مکان تجهیز شده با امکانات کافی مانند گیره و میز کار برای انجام انجام کار ندارد و ناچار به جابه‌جایی است در نتیجه اره‌های پروفیل بر این کمک را خواهد کرد تا هر فردی با داشتن این ابزاربرقی ایمنی کار خود را در هر نقطه‌ای حفظ کند.  

با حوادث سنگ فرز و مینی فرز خداحافظی کنید...

طراحی این اره به شکلی است که یک محافظ برای صفحه برش بر روی آن طراحی شده که همزمان با باز شدن فک دستگاه و بالا رفتن صفحه، روی آن را می پوشاند، در نتیجه این حفاظ باعث خواهد شد تا به دست کاربر آسیب وارد نشود  و از آن مهمتر در هنگام برش از پرتاب جرقه و پلیسه و حتی خورده های صفحه به سمت کاربر جلوگیری کند. مجهز بودن به قفل ایمنی سوئیچ از دیگر قابلیت‌های دستگاه در حوزه ایمنی است.

تجهیز تمامی پروفیل‌برها به گیره قطعه کار کمک می‌کند تا با یک دستگیره به سرعت کار را باز و بسته کنید و علاوه بر این قطعه کار را به صورت خیلی محکم در زیر صفحه برش قرار دهید. شما با داشتن این ابزار در انجام و کنترل عملیات برش، تسلطی مضاعف خواهید داشت.

در هنگام کار با دیگر ابزارآلات برشی مانند انواع سنک فرز یا فرز آهنگری شما ملزم به استفاده از هر دو دست برای گرفتن سنگ فرز هستید و دیگر امکانی برای گرفتن قطعه کار وجود ندارد، حتی اگر هم این امکان وجود داشت قرار گرفتن دست در روی قطعه کار در نزدیکی محل برشی که یک صفحه با سرعت 8500 دور در دقیقه در حال چرخش است، کار درست و عقلانی به نظر نمیرسد.

اما در پروفیل بر شما فقط با یک دست دسته پروفیل بر را گرفته و قطعه کار را در گیره دستگاه محکم میکنید و این آزادی عمل بیشتری به شما میدهد که یک دست شما آزاد باشد در حالی که در موقع برش با سنگ فرز باید قطعه کار را زیر پای خود قرار دهید و پای شما در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

12

همین فیکس شدن و محکم شدن پروفیل در داخل گیره پروفیل بر باعث میشود تا پروفیل در هنگام برش کاملا ثابت و محکم باشد و احتمال چرخش آن به صفر می­رسد، در حالی که در هنگام برش با سنگ فرز احتمال چرخش پروفیل یا لوله در زیر پای شما وجود دارد و با کوچک ترین چرخش لوله یا پروفیل احتمال قلاب کردن سنگ بسیار بالا می­رود که این نیز از ایمنی بالای اره پروفیل بر است.

خستگی، از دیگر مواردی است که در استفاده از پروفیل بر برای برش فلزات به طور چشمگیری کاهش خواهد یافت، لرزش زیاد، وزن بالا و زمان برش طولانی تر دیگر ابزارهای برشی نسبت به پروفیل بر غیر قابل انکار و چشم پوشی است و این در زمان کار در پروژه های بلند مدت به صورت قابل توجهی باعث افزایش راندمان کار خواهد شد به طوری که حتی در اولین روزهای استفاده از پروفیل بر مبلغی را که بابت خرید آن پرداخت کرده اید با افزایش راندمان و بهروه وری کارگران جایگزین خواهد شد.

چرا باید یک پروفیل بربخریم؟

علاوه بر ایمنی که در بالا به آن اشاره شد، دقت بالا و سرعت شتاب ‌دهنده‌ای که کار با این ابزار به شما می‌دهد قیاس بیهوده‌ای است که آن را در کنار فرزهای آهنگری در ساختمان سازی به کار ببریم. همانطور که یک چاقوی تیز قالب پنیر را برشی صاف و یکدست می‌دهد، پروفیل برهم با برش‌های کاملاً دقیق، صاف، تمیز و یک دست پروفیل‌های گوناگون، شما را ترغیب خواهد کرد تا این ابزار کاربردی را داشته باشید.

در واقع اره پروفیل بر اختراع شد تا عملیات برش سخت‌ترین پروفیل‌ها را به راحتی آب خوردن انجام دهد و این کار را در کمترین زمان ممکن به انجام رساند؛ همین نکته ساده شاید به ظاهر موجب جلب نظر شما برای توجه به سرعت کار باشد اما همه ما در شرایط خستگی و سخت، عملکرد ضعیف‌تری خواهیم داشت در نتیجه داشتن یک پروفیل بر یک تیر و چند نشان است.

حسن دیگر دستگاه پروفیل بر مخصوصاً در انواع جدید، وزن کم دستگاه است. این مزیت به شما برای حمل و نقل آسان و راحت کمک خواهد کرد. از طرف دیگر می‌توانید دستگاه را بر روی زمین ثابت قرار دهید به طوری که مانع حرکت آن در حین کار شوید که این چنین بازهم بر ایمنی شما اضافه خواهد کرد.

دقت کردید که از چه نوشتیم و گفتیم به ایمنی کاربر رسیدیم و این همان تضمینی است که از ابتدا به آن اشاره داشتیم. 

13

نکات قابل اهمیت در خرید اره پروفیل بر

نوع، وزن و اندازه، جنس، توان مصرفی، دور یا سرعت چرخش، اندازه تیغه، قابلیت برش زاویه دار، گیره نگهدارنده، کلید قفل کن، طول سیم و در نهایت قیمت پروفیل بر از دیگر موضوعاتی است که در خرید پروفیل بر باید به آن دقت داشته باشید.

پروفیل بر توسن ، هیوندای، پروفیل بر کرون و نیز پروفیل بر رونیکس (Ronix) جزو بهترین و پرفروش‌ترین برندهای معرفی شده این نوع محصول در بازار هستند.

اگر با نکات ذکر شده به هر دلیلی تصمیم به خرید این محصول گرفته‌اید، اما با توجه به تنوع زیاد قیمت‌ها و مدل‌ها با مشکل مواجه شده اید، نگرانی به خود راه ندهید. مطابق با ضرورت‌های امروزی در جامعه هدف، کافی است با یک کلیک وارد وبسایت فروشگاه اینترنتی ابزارآلات کالای فنی https://www.kalayefani.com/ شوید تا با انواع اره پروفیل بر، ویژگی‌ها و قیمت‌های آن آشنا شوید.

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها