مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاور با تجربه

کد خبر: 1127536

از مفید ترین اقداماتی که در زمینه هدایت و مشاوره دانش آموزان و دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی می توان از آن نام برد مشاوره تحصیلی تلفنی مداوم و دوره ای است. از مهمترین مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی می توانیم به صرفه جویی در زمان و هزینه رفت و آمد اشاره کنیم که مسئله بسیاری از افرادی که به صورت حضوری امکان دریافت پاسخ به سوالات خود را ندارند را بر طرف کرده است.

به طوری که افراد در تمامی مقاطع تحصیلی این امکان را خواهند داشت تا از طریق تلفن ثابت در هر کجای کشور با مشاوران تحصیلی حرفه ای و با تجربه مشورت کنند و در زمینه های تحصیلی اقدام به تصمیم گیری نمایند. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر در خصوص تاثیر مشاوره تحصیلی و یا خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی ادامه مطالب را دنبال نمایید.

مشاوره تحصیلی چیست؟

خیلی از افرادی که تصمیم میگیرند تا در کنکور سراسری و یا هر امتحانی موفق عمل کنند تصور می کنند با مطالعه زیاد می توانند حتما موفق شوند اما لازم است که مطالعه و کارهای شما برنامه ریزی داشته باشد تا بتوانید به سمت موفقیت پیش بروید.

مشاورهای تحصیلی می‌توانند کمک زیادی در این زمینه به شما بکنند. زیرا مشاور تحصیلی یک فرد با تجربه در این زمینه است که می‌تواند در مورد نوع برنامه‌ریزی با شما صحبت کند و شما را آگاه کند که نحوه اصولی برنامه ریزی به چه صورت است و شما با رعایت نکاتی که مشاور تحصیلی میگوید و کمی پشتکار می توانید به تمام اهدافی که در سر دارید برسید.

همه ما در در طول شبانه روز 24 ساعت وقت داریم و دلیل اینکه بعضی از افراد روز به روز موفق تر می شوند و دست به هرکاری می‌زنند می‌توانند آن را با موفقیت به اتمام برساند و برخی از افراد هیچگاه گام مثبتی رو به جلو بر نمی دارد و همیشه در جای خودشان درجا می زند ممکن است همین برنامه ریزی باشد.

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی دانشگاهی

یکی از مواردی که همواره تمامی داوطلبان به نوعی با آن درگیرند انتخاب دانشگاهی است که قرار است در آن به تحصیل بپردازند. همه ی داوطلبان دوست دارند در بهترین دانشگاه ها در نزد معروفترین اساتید به تحصیل بپردازند و کسب علم کنند. اما همیشه معروف ترین ترین دانشگاه ها بهترین در رشته های موجود نیست و گاهی در رشته ای خاص دانشگاهی که معروفیت چندانی ندارد موفق تر عمل کرده است و داشتن اطلاعات در مورد این دانشگاه ها با مشورت گرفتن از مشاورین مجرب حاصل خواهد شد.

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی برای دانش آموزان و دانشجویان یک مزیت خیلی بزرگ است زیرا دیگر نیاز ندارند هزینه­ای برای رفت و آمد بپردازند و وقت و زمان خود را در طی مسیر از بین ببرند (مخصوصا در زمان کرونا) و در هرساعتی که بخواهند، می توانند درخواست مشاوره تحصیلی تلفنی بدهند.

بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان برای خود برنامه ریزی می کنند ولی به این برنامه عمل نمی کنند و یا برنامه ای که نوشته اند اصولش را رعایت نکرده اند و در این جا یک مشاور نیاز است که هم دانش آموز را راهنمایی کند در امر نوشتن برنامه ریزی و هم او را پیگیری کند تا بتواند هم برنامه بهتری داشته باشد و هم بتواند به آن عمل کند و نتیجه بهتری بگیرد و یا اگر سوال مشاوره ای داشت به او پاسخ دهد.

بسیاری از افراد ممکن در هنگام درس خواندن دچار بی انگیزگی و سستی و اهمال کاری در درس شوند و در آن جا نیاز هست که یک مشاور با آن ها صحبت کند و علت این مشکل را بیابد و فرد را راهنمایی کند.

یکی دیگر از مزیت های مشاوره تحصیلی تلفنی این است که اولیا دانش آموزانی که در بحث تحصیل فرزندشان نگرانی هایی دارند با مشاور تماس بگیرند و نگرانی ها و دغدغه هایشان را بیان کنند و مشاور آن ها را راهنمایی کند؛ مثلا یک پدر یا مادر به مشاور زنگ میزند و می گوید که پسرش در درس ریاضی و یا دروس دیگر مشکل دارد و خبر خوب این است که مجموعه دانش گذاران با بهره گیری از بهترین مشاوران می­تواند شما را در این امر یاری رساند.

مشاوره تحصیلی تلفنی

خدمات مشاور تحصیلی تلفنی چیست؟

زمانی که دانش آموز و دانشجو درخواست مشاوره تلفنی را می کند در خواست او بررسی می شود و طبق همان نیاز به او خدمات داده می شود.

مثلا یک دانش آموز می خواهد در مورد رشته های دانشگاهی اطلاعات کسب کند تا بتواند هدف گذاری درستی انجام دهد (البته خود مشاور هم او را در مورد هدف گذاری بلند مدت راهنمایی می کند) و یا فردی در مورد نحوه مطالعه درس ها اطلاعات می خواهد و یا می خواهد یک آزمون او بررسی و تحلیل شود و نقطه ضعف هایش مشخص شود و یا دانش آموزانی که می خواهند نقشه راه مشخصی داشته باشند و اصلا در مورد درس خواندن اطلاعات خاصی ندارند و راه و روش موفقیت در زمینه تحصیلی را نمی دانند و یا دانش آموزانی که در طبقه متوسط یا قوی قرار دارند و می خواهند وضعیت تحصیلی شان را بهتر کنند، می توانند از این طرح استفاده کنند تا به نسبت سطح درسی ک دارند با آن ها صحبت شود.

دانشجویان عزیز می توانند با تماس به یک مشاور تحصیلی در مورد این که الان وضعیت تحصیلیشان در چه وضعیتی قرار دارد و حال برای بهتر شدن آن باید چه اقداماتی انجام دهند و در این راستا مشاور تحصیلی او را راهنمایی می کند که چگونه باید هدف هایش را قرار دهد و در یکی دو هفته آینده باید چگونه برنامه ریزی کند تا بتواند عملکرد بهتری کسب کند و در مورد آزمون ها هم می تواند سوالات خود را مطرح کند که چه زمانی بهتر است در آزمون ثبت نام کند و یا دانش آموزانی که در آزمون ثبت نام کرده اند می توانند در مورد این که چگونه بازدهی بیشتری در آزمون ها داشته باشند، از مشاورشان سوال کنند و یا اگر احساس می کنند مشکلی در نحوه مطالعه و تست زنی و یا خوابشان دارند می توانند از مشاور راهنمایی بگیرند.

چرا نیاز به مشاور تحصیلی تلفنی داریم؟

در دنیای امروز رقابت تنگاتنگی میان دانش آموزان و دانشجویان است، و با توجه به همه گیر شدن بازی و سرگرمی ها گوناگون و جذاب، بسیاری از خانواده ها دغدغه‌ی تحصیلی فرزند دانش آموز خود را دارند، پس از طریق یک مشاور تلفنی خوب میتوانند این راحتی خیال را داشته باشند که تمام امور تحصیل و برنامه ریزی دانش آموز را به مشاور تحصیلی تلفنی خود بسپارند.

مشاوره تحصیلی رایگان و تلفنی امروزه با استقبال بسیار زیاد خانواده و دانش آموزان روبرو شده است؛ چرا که با مزیت های فوق العاده زیاد پاسخگوی سوالات شما میباشد. حتی دغدغه‌ی خانواده های مناطق محروم و یا شهرهای کوچک و یا حتی خانواده ای که پدر و مادر زمان زیادی را مشغول به کار در بیرون از منزل هستند را از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی و مهم تر بصورت رایگان را میتوان براحتی برطرف کرد. با مشاوره تحصیلی بصورت رایگان میتوانیم تاثیر بسیار مهمی در شکوفایی استعداد دانش آموزانی که توان مالی کمی دارند داشته باشیم و بتوانیم برای رساندن آن ها به درجات عالی تحصیلی، مشورت تلفنی و غیر حضوری تاثیر گذاری باشیم.

مزیت های مشاوره تحصیلی تلفنی :

  1. دسترسی آسان و سریع به مشاور تحصیلی
  2. صرفه جویی در هزینه و زمان
  3. مشاوره با رتبه برتر ها
  4. مشاوره با مجرب ترین مشاوران کشور در هر نقطه ای از کشور که باشید
  5. اگر در آن زمان مشکلی برایتان پیش بیاید و نتوانید تلفنی صحبت کنید جلسه شما به یک زمان دیگر انتقال پیدا می کند و از بین نمی رود.
  6. برنامه ریزی به صورت تلفنی با بررسی وضعیت مطالعه در گذشته.
  7. راهنمایی و مشاوره برای روش خواندن دروس و تست زنی و مرور.
  8. تحلیل آزمون هایی که دانش آموز قبلا داده است.
  9. سوق پیدا کردن سیستم های آموزشی و آموزش های حضوری به سمت مجازی
  10. جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی که در مشاوره های حضوری رایج است

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها