قیمت خودرو افزایش یا کاهش ؟

کد خبر: 1127916

بازارها این روزها بیش از گذشته چشم به مذاکرات وین و سیگنال های ارسالی از وین دوخته است.

قیمت خودرو افزایش یا کاهش ؟

قیمت خودرو چند سالی است رو به افزایش است.با توجه به خدماتی که شرکت ها می دهند قیمت خودرو بالا است.قیمت خودرو در ایران زیادی بالا رفته است.آیا قیمت خودرو  کاهش می یابد؟

معامله گران بازارها اغلب در موقعیت انتظار به سر می برند. اگرچه در بازار ارز همچنان محدوده قیمت دلار در کانال 26 هزار تومان دنبال می شود اما قیمت های پایین تر از این محدوده هم در بازار تجربه شده است. البته سیگنال های مقاومتی هم از بازارها در سمت خرید دیده می شود.

در بازار ارز و سکه قیمت دلار در همان کانال 26 هزار تومان تا  پایان معاملات بازار باقی ماند. دیشب در معاملات پشت خط پس از اظهارنظرهای طرف های ایرانی درباره فاصله برای رسیدن به توافق، دلار با کانال 27 هزار تومان هم در معاملات پشت خط دیده شد. به نظر می رسد معاملات دوباره در توان برای نزدیک شدن به کانال 26 هزار تومان باشد. با این وصف قیمت سکه نیز دیروز در محدوده قبلی به سر برد.

معاملات بورس و فرابورس با ریزش 2 درصدی شاخص کل بورس در روز یکشنبه به پایین رسید. اکنون بورس بازان برخلاف انتظار حقوقی ها، باید نوسان گیری را در کانال 1.2 میلیون واحد دنبال کنند. اگرچه حقوقی ها تمایل دارند نوسان ریزش شاخص کل بورس تقلیل یابد و محدوده نوسان مشخص شود اما فروشندکان در بورس از توان بالایی برخوردارند و حتی میتوانند معاملات روز دوشنبه را هم تحت تاثیر قرار دهند و از این حیث شاخص دوباره به نیمه کانال 1.2 میلیون واحد تقلیل یابد.

بازار خودرو | خودرو تابعی از حرکت دلار

در بازار خودرو نیز قیمت ها متاثر از عقبروی های قیمت دلار در کانال 26 هزار تومان وارد مسیر نزولی شد. به نظر می رسد بازار دوباره با شرایط نزولی همراه شود. هر چند که در صورت افزایش قیمت دلار در روز دوشنبه، بازار دوباره احتمالا دوباره میل به صعود خواهد کرد. این در حالی است که در بازار هنوز نه خریداران و نه فروشندگان فعالی وجود ندارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها