بهترین نرم افزار CRM کدام است ؟

کد خبر: 1128699

یکی از مهمترین نیازهای کسب و کارهای مختلف که به توسعه، پایداری و رشد آن‌ها در بین رقبا کمک می‌کند، نرم افزار crm است. پیدا کردن بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا سی ار ام همواره به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مدیران و کارآفرینان به شمار می‌رود. بهترین نرم افزار سی ار ام علاوه بر اینکه باید قیمت مناسبی داشته باشد، با پوشش همه نیازها، مدیریت داده‌ها و بهبود فرآیند بازاریابی، به موفقیت کسب و کار، جذب مشتری و افزایش فروش کمک می‌کند. قبل از اینکه برای انتخاب و خرید نرم افزار crm اقدام کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم به معرفی ویژگی‌ها و مزایای بهترین نرم افزار crm بپردازیم تا با اطمینان خاطر نسبت به خرید این نرم افزار اقدام کرده و به جذب مشتری بیشتر و پیشرفت کسب و کار خود کمک کنید.

نرم افزار crm چیست؟

نرم افزار crm یا مدیریت برقراری ارتباط با مشتری مخفف عبارت Customer Relationship Management از چند ابزار مختلف و هوشمند تشکیل شده است که به کسب و کارها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا با جمع آوری، تجزیه و تحلیل و طبقه‌بندی اطلاعات مشتریان، ارتباط با آن‌ها را مدیریت کنند و با جذب تعداد زیادی از مشتریان به سود بیشتری دست یابند. نرم افزار مدیریت برقراری ارتباط با مشتری در دستیابی به اهداف رقابتی کسب و کار، ایجاد هماهنگی، افزایش مشتری و فروش تاثیر بسیار زیادی دارد. اطلاعاتی که با استفاده از این نرم افزار ذخیره‌سازی می‌شود شامل نام، نام خانوادگی، شغل، ایمیل، شماره تلفن و غیره است. تمام کسب و کارهایی که بخواهند رابطه مفیدی با مشتریان خود داشته باشند، از بهترین نرم افزار crm استفاده می‌کنند. خدماتی که توسط این نرم افزار ارائه می‌شود شامل ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان، تبلیغات هدفمند در زمان‌های خاص، کمک به خرید و فروش، رسیدگی‌های لازم به امور مربوط به انبار داری، مدیریت فرآیندهای داخل سازمانی، اتوماسیون اداری، تحلیل داده‌ها طبق هوش تجاری، ایجاد مرکز تماسی فعال، ایجاد باشگاه مشتری‌های وفادار می‌باشد.

 بهترین نرم افزار crm چه مزایایی دارد؟‌

  • ایجاد دیدی یکپارچه و ارتباطی نزدیک با مشتریان
  • آنالیز اطلاعات مشتری برای تصمیم درباره روند کسب و کار و توجه به مشتریان سودمند
  • ایجاد ارتباط پرسود با مشتری طبق داده‌های تبدیل شده به بازاریابی آنلاین
  • کاهش چشمگیر هزینه‌های بازاریایی و فروش محصولات
  • فراهم کردن شرایط شناسایی الگوی مصرف مشتری
  • درک کامل از نیاز مشتریان با ایجاد نظم در پایگاه داده
  • جذب سریع و موثر مشتریان
  • افزایش وفادارای مشتری به کسب و کار
  • ایجاد شرایطی مساعد برای مراجعه دوباره مشتری
  • به کارگیری استراتژی‌های مناسب برای ارائه خدمات به مشتری
  • افزایش همکاری و مشارکت تیم خدمات
  • صرفه جویی در زمان
  • اندازه‌گیری دقیق میزان اثربخشی فعالیت‌های بازاریابی

در زمان خرید نرم افزار crm به چه نکاتی باید توجه کرد؟‌

 نرم افزار سی ار ام دارای انواع متنوعی است و اغلب آن‌ها در بعضی از ویژگی‌ها شباهت زیادی به هم دارند. همین موضوع باعث شده است که انتخاب بهترین نرم افزار مقداری سخت شود‌. با دقت در زمان انتخاب نرم افزار می‌توان ارتباط پایداری با مشتریان برقرار کرد. یکی از مهمترین نکاتی که در زمان خرید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری باید مورد توجه قرار گیرد این است که ابتدا باید اهداف و نیازهای کسب و کار خود را به صورت شفاف مشخص کنید. با شناسایی نیازها می‌توانید نرم افزاری انتخاب کنید که قابلیت‌های لازم را داشته باشد. نکته بعدی آموزش پرسنل سازمان یا شرکت است. تغییرات ایجاد شده توسط نرم افزار crm بسیار گسترده می‌باشد، به همین دلیل حتما باید همه پرسنل را توسط متخصصان و کارشناسان این حوزه آموزش دهید.

قبل از خرید نیز اطلاعات کاملی درباره ویژگی‌های نرم افزار کسب کنید. بعد از اینکه معیارهای سازمانی، فنی و تعرفه‌ها را به خوبی بررسی و ارزیابی کردید، می‌توانید برای خرید نرم افزار crm اقدام نمایید. قبل از خرید سعی کنید از شرکت فروشنده نرم افزار مشاوره بگیرید و تمام سوالات و ابهام‌های خود را برطرف سازید. با توجه به این که اکثر کسب و کارها خدمات خود را به صورت آنلاین به مشتریان ارائه می‌دهند، دسترسی به داده‌ها برای آن‌ها اهمیت فراوانی خواهد داشت و باید نرم افزاری انتخاب کنند که دارای انعطاف‌پذیری بالایی باشد و همگام با رشد فعالیت‌ها و سرمایه‌های شرکت توسعه یابد. توجه به اعتبار شرکت فروشنده این نرم افزار را نیز فراموش نکنید.

نرم افزار crm برای کدام کسب و کارها مفید است؟

همانطور که اشاره کردیم نرم افزار crm برای برآورده کردن خواسته‌ها و پیگیری نیاز مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد و به کسب و کارهای مختلف کمک می‌کند که فرآیندها و خدمات مهم را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهند. مزایای این نرم افزار بیشتر برای کسب و کارهایی مفید و ارزشمند است که تعامل بیشتری با مشتریان خود برقرار می‌کنند و مدام باید اطلاعات مرتبط با آن‌ها را به طور کامل پیگیری کنند. تمام کسب و کارهایی که به مدیریت سازمان فروش نیاز دارند و موظفند گزارشی جامع از عملیات فروش ارائه بدهند، از نرم افزار crm استفاده می‌کنند تا اهداف خود و عملکرد کارکنان را سر و سامان ببخشند‌.

دسته دیگری از کسب و کارها که استفاده از نرم افزار سی ار ام برای آن‌ها الزامی می‌باشد، کسب و کارهایی هستند که برای موفقیت، پیشرفت و فروش بیشتر به رضایت بالای مشتریان در بازار رقابتی نیاز دارند. قابلیت‌های بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری عبارتند از: یکپارچگی ساده و راحت، امکان دسترسی از راه دور، دسترسی از طریق گوشی‌های هوشمند، پشتیبانی قوی، تجزیه و تحلیل یکپارچه، مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی، مدیریت لیست‌ها و داده‌های حجیم و بزرگ، انعطاف‌پذیری بالا، پیگیری فروش، مدیرت وظایف و رشد همراه با کسب و کار.

خرید بهترین نرم افزار crm از شرکت ویپینگ

 برای مدیریت فروش و افزایش تعداد مشتریان و سودآوری بیشتر کسب و کار خود می‌توانید نرم افزار crm را از سایت شرکت ویپینگ با آدرس اینترنتی http://Voiping.ir خریداری کنید. نرم افزار سی ارم ام ارائه شده توسط شرکت ویپینگ با مراکز تلفنی مبتنی بر خدمات VOIP سازگاری کامل دارد و پیش فاکتور و فاکتور را به صورت حرفه‌ای صادر می‌کند‌. از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به ارائه گزارش کامل از سیستم فروش، سیستم‌های پیگیری، انعطاف‌پذیری و غیره اشاره کرد. مهمترین هدف سایت ویپینگ حمایت از کسب و کارهای کوچک و نوپا می‌باشد. این سایت بر اساس تفکری واقع‌گرا و نمادین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات راه‌اندازی شده است‌.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها