رایزنی های تهران و مسکو در قالب اوپک پلاس

کد خبر: 1129038

سفیر ایران در روسیه با بیان این که قیمت نفت باید واقع بینانه باشد و منافع تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را تامین کند بر اهمیت رایزنی‌های ایران و روسیه در قالب اوپک پلاس تاکید کرد.

رایزنی های تهران و مسکو در قالب اوپک پلاس

به گزارش خبرگزاری تاس، کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه روز جمعه طی اظهاراتی تأکید کرد که رایزنی های تهران و مسکو در قالب اوپک پلاس بسیار مهم است و ابراز امیدواری کرد که ادامه یابد.

وی در یک کنفرانس خبری آنلاین به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمهوری اسلامی سخنرانی می کرد.

جلالی گفت: ایران در نشست‌های اوپک و همچنین در قالب اوپک پلاس حضور بسیار مؤثری دارد. ما رایزنی‌هایی با کشورهای مختلف در این زمینه داشته و خواهیم داشت. ما فکر می‌کنیم که رایزنی‌های ایران و روسیه به ویژه در قالب اوپک پلاس بسیار مهم بود و می‌توان این رایزنی‌ها را در دوره جدید ادامه داد.

جلالی در پاسخ به این سوال که در صورت موفقیت در مذاکرات هسته ای و لغو تحریم ها، ایران چه قیمتی برای نفت انتظار دارد، گفت: قیمت نفت به مولفه های زیادی از جمله عرضه و تقاضا، اراده خریدار و فروشنده بستگی دارد و همچنین چیزی که در قالب اوپک و اوپک پلاس اتفاق می افتد.

این دیپلمات گفت: البته همه اینها بر قیمت نفت تأثیر می گذارد بنابراین معتقدیم قیمت نفت باید واقع بینانه باشد و منافع تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را تامین کند./تسنیم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها