ایو ۳۴، حرفه ای ترین تیم مشاوره املاک برای خرید خانه در ترکیه

کد خبر: 1130225

ایو ۳۴، حرفه ای ترین تیم مشاوره املاک برای خرید خانه در ترکیه

از سال 2018 به بعد در ترکیه یک فرصت بسیار استثنائی برای اتباع خارجی پیش آمد تا بتوانند با آسان‌ترین روش‌های ممکن اقامت دائم این کشور را اخذ کنند. طبق قانون جدیدی که در این سال، توسط دولت ترکیه وضع شد، هر اتباع خارجی می‌تواند با خرید آپارتمان در استانبول و یا سایر شهرها به ارزش 250 هزار دلار، اقامت دائم و پاسپورت این کشور را دریافت کند. همین موضوع فرصتی را برای همه،‌ به خصوص ایرانیان به وجود آورد تا بتوانند هم در یک جای کاملا امن سرمایه‌گذاری کنند و از طرفی دیگر، اقامت کشور همسایه‌شان را هم کسب نمایند.

در واقع، خرید آپارتمان در استانبول یکی از ارزان‌ترین و ساده‌ترین روش‌های اخذ اقامت یک کشور بسیار ایده‌آل است. چرا که هم پاسپورت ترکیه بسیار معتبر بوده و با استفاده از آن می‌توانید بدون کوچک‌ترین محدودیتی به اکثر نقاط جهان سفر کنید و هم زندگی در این کشور مزایای بسیار زیادی دارد. به همین دلیل، اکثر ایرانیانی که قصد مهاجرت به یک کشور دیگر را دارند، اکثر خرید خانه ارزان در استانبول و مهاجرت به ترکیه را انتخاب می‌کنند. این روش هم دردسر کمتری دارد و هم نسبت به سایر راه‌های اقامتی، ارزان‌تر است و اکثر ایرانیان ترجیح می‌دهند از طریق خرید ملک در ترکیه اقدام به مهاجرت بکنند.

دانستنی‌های اقامت در ترکیه با خرید ملک

در بالا توضیح دادیم حداقل هزینه‌ی مورد نیاز برای اخذ اقامت دائم ترکیه از طریق خرید آپارتمان در استانبول و یا سایر شهرها، 250 هزار دلار است. حالا شاید این سوال برای همه پیش بیاید که چرا چنین رقمی باید ارزان‌ترین روش باشد؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که تا قبل از سال 2018 هر اتباع خارجی برای خرید خانه و اخذ اقامت دائم ترکیه باید مبلغ 1 میلیون دلار را در نظر می‌گرفت. از طرفی دیگر، اخذ اقامت دائم توسط سرمایه‌گذاری در بانک‌های ترکیه هم بسیار گران بوده و میلیون‌ها دلار هزینه دارد. در نتیجه، مبلغ 250 هزار دلار می‌تواند در مقایسه با تمامی روش‌های دیگر بسیار معقولانه باشد.

دانستنی‌های اقامت در ترکیه با خرید ملک

از آنجایی که نرخ دلار نوسانات زیادی داشته و اکثرا با سیر صعودی همراه است، هزینه‌های میلیون دلاری به هیچ عنوان نمی‌تواند گزینه اقتصادی برای ایرانیان باشد. شاید ارقام میلیون دلاری در سال‌های گذشته که دلار زیر هزار تومان بود، مبلغ چندان زیادی به شمار نمی‌آمد، اما امروزه چنین ارقامی برای همه مردم بسیار سرسام‌آور است. به همین دلیل، مبلغ 250 هزار دلار برای خرید آپارتمان در استانبول و یا سایر شهرهای ترکیه می‌تواند معقولانه‌تر از روش‌های دیگر برای اخذ اقامت دائم باشد. از طرفی دیگر، صرف چنین هزینه‌ای به نوعی سرمایه‌گذاری محسوب شده و در آن ضرر خاصی وجود ندارد.

خرید آسان خانه در ترکیه برای اقامت

معمولا مشکل عمده‌ای که برای اکثر افراد ممکن است به وجود بیاید، نحوه خرید خانه ارزان در استانبول و یا سایر شهرهای ترکیه است. چرا که این یک مسیر کاملا پر از چالش است و نیاز به افراد کاربلد و وارد برای انجام دادن فرایند کاری‌اش را دارد. به همین دلیل، اگر از خدمات یک مرکز مشاوره خوب برخوردار شوید، دیگر نیازی به نگرانی بابت خرید آپارتمان در استانبول را نخواهید داشت. مجموعه ev34 حرفه‌ای‌ترین تیم مشاوره املاک را برای خرید خانه در ترکیه دارد. توسط این تیم حرفه‌ای تمامی فرایند کاری خرید آپارتمان در استانبول و اخذ اقامت دائم ترکیه بدون کوچک‌ترین دردسری، برایتان انجام خواهد شد.

تیم مشاوره املاک و اقامت ایو 34 به شما کمک خواهد کرد تا با مهم‌ترین مسائلی که باید در موردشان اطلاعات کسب کنید، آشنا شوید. در واقع، شما هر سوالی که در زمینه اخذ اقامت دائم و یا خرید خانه ارزان در استانبول داشته باشید را می‌توانید از تیم مشاوره ایو 34 بپرسید و از راهنمایی‌هایشان برخوردار شوید. نکته مثبت در مورد این مجموعه حرفه‌ای این است که کارشناسان مجرب ایو 34 تمام کارهای اداری و بسیار سخت را برایتان انجام داده و تمام کارهای سخت را برایتان آسان‌تر خواهند کرد. به همین دلیل، شما با هیچ گونه دردسری در این مسیر مواجه نخواهید شد. چرا که بسیاری از کارهای تخصصی باید حتما توسط افراد باتجربه ایو 34 انجام شوند تا هیچ مشکلی در فرایند اخذ اقامتتان پیش نیاید.

مزایای خرید آپارتمان در ترکیه

مزایای خرید آپارتمان در ترکیه

یکی از مزایای خرید آپارتمان در استانبول این است که شما از شر پرداخت اجاره خانه‌های بسیار گران‌قیمت، برای همیشه خلاص خواهید شد. با این که حتی خرید خانه ارزان در استانبول هم هزینه‌های جانبی خودش را دارد. اما این هزینه‌ها هرگز به پای کرایه‌خانه‌های سرسام‌آور در استانبول نمی‌رسند. در نتیجه شما با خرید آپارتمان در استانبول نه تنها هزینه‌های کرایه خانه در جیبتان خواهد ماند، بلکه یک ملک بسیار ارزشمند خواهید داشت که به عنوان بهترین سرمایه بلندمدت، برایتان مزایای بسیار زیادی خواهد داشت. از طرفی دیگر، به واسطه همین سرمایه‌گذاری می‌توانید تبدیل به یک شهروند دائم ترک شده و پاسپورتتان را هم دریافت نمایید.

حالا ممکن است راجع به قیمت و یا خرید آپارتمان در استانبول و شهرهای دیگر، سوالات بسیار زیادی داشته باشید. برای مثال، هزینه خرید خانه ارزان در استانبول و یا شهرهای دیگر چقدر است و بهتر است ملکتان را از کدام مناطق انتخاب کنید. تمامی این سوالات موارد تخصصی هستند که کارشناسان ایو 34 می‌توانند شما را در این زمینه به خوبی راهنمایی کنند. در نظر داشته باشید که شما نمی‌توانید طبق قانون ترکیه، مبلغی پایین‌تر از 250 هزار دلار در نظر بگیرید. اما ممکن است برخی خانه‌ها حتی بسیار گران‌تر از این رقم باشند. در نتیجه، بهترین کار ممکن کمک گرفتن از راهنمایی مشاوران ایو 34 با توجه به شرایط مالی خودتان است، تا بهترین گزینه‌ها به شما پیشنهاد گردند.

مجموعه ایو 34 مطمئن‌ترین راه برای خرید آپارتمان در استانبول و اقدام به اخذ اقامت دائمی کشور ترکیه است. چرا که این مجموعه با بیش از 10 سال تجربه توانسته مشاوره‌های اصولی در اختیار تمام هم‌وطنان ایرانی قرار داده و برای آن‌ها اقامت دائم ترکیه را اخذ نماید. به همین دلیل، اگر شما هم قصد خرید خانه ارزان در استانبول و یا سایر شهرهای ترکیه را داشتید، می‌توانید روی مجموعه ایو 34 حساب ویژه‌ای باز کنید. چرا که با توجه به شرایط‌ و سلیقه‌تان، بهترین گزینه‌های ممکن در اختیارتان قرار خواهد گرفت. پس از آن، می‌توانید با خیال راحت یک زندگی جدید و بی‌دغدغه را در ترکیه آغاز کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها