کوین کده معتبرترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

کد خبر: 1137668

ارز - ارز دیجیتال - رمز ارز - کوین کده - صرافی کوین کده- صرافی -

امروزه با توجه به محبوبیت روزافزون دنیای رمزارزها، صرافی‌های ارز دیجیتال زیادی شروع به فعالیت کرده‌اند اما همه آن‌ها قابل اطمینان نیستند. در واقع معتبرترین صرافی ارز دیجیتال باید از یک سری قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی بهره‌مند باشد. ما در این مقاله قصد داریم به این موارد پرداخته و بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران را به شما معرفی کنیم؛ پس با ما همراه باشید. 

22

نکاتی که سرمایه‌گذاران تازه‌کار باید رعایت کنند.

توصیه کارشناسان به سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال این است که پیش از خرید و فروش و استعلام قیمت ترون، با دقت صرافی‌ها را از همه جنبه‌ها مورد بررسی قرار دهند. درست همانطور که وقتی پول خود را به بانک‌ها و موسسات مالی می‌سپارید از امنیت آن‌ها اطمینان حاصل می‌کنید، باید صرافی‌ها و شرکت‌های مسئول در رابطه با ارزهای دیجیتال را نیز ارزیابی نمایید.

پیش از شروع استفاده از خدمات یک صرافی، در مورد آن تحقیق کرده و جواب سوالات زیر را پیدا کنید:

  • صرافی چند سال سابقه کار دارد؟
  • آیا دارای بیمه است؟‌
  • سرپرستی آن را چه کسی بر عهده گرفته است؟
  • شهرت آن در بازار چگونه است و با چه نامی شناخته می‌شود؟

ویژگی‌های یک صرافی ارز دیجیتال معتبر

پس از پاسخ دادن به سوالات بالا، ویژگی‌های زیر را معیار قرار دهید و بررسی کنید که صرافی مورد نظرتان این ویژگی‌ها را دارد یا خیر؟

  • احراز هویت برای تأمین امنیت

احراز هویت یک عامل مهم در جلوگیری از سوءاستفاده اقتصادی است که موسسات مالی از آن استفاده می‌کنند. یک صرافی ارزهای دیجیتال خوب و معتبر نیز از احراز هویت برخوردار است تا از پولشویی، کلاهبرداری و ... جلوگیری کند. البته قابل ذکر است که اکثر کاربران علاقه‌ای به احراز هویت ندارند و معتقدند این یک فرایند پیچیده و بی‌فایده است، اما باید بدانید که این فرایند برای تأمین امنیت ضروری بوده و در زمینه ارزهای دیجیتال هیچ چیز به اندازه امنیت، اهمیت ندارد.

  • پشتیبانی از کاربران و پاسخگویی به سوالات

پشتیبانی یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های معتبرترین صرافی ارز دیجیتال است. ممکن است کاربران هنگام استفاده از خدمات صرافی به مشکل بر بخورند و یا در مورد ارزها سوالی تخصصی داشته باشند. اینجاست که بخش پشتیبانی می‌تواند به آن‌ها کمک کند. هر صرافی معتبر باید دارای یک بخش پشتیبانی قوی باشد تا به سوالات کاربران پاسخ دهد و به حل مشکلات آن‌ها کمک کند.

  • ارائه ارزهای دیجیتال متنوع

همان طور که می‌دانید هر صرافی تعدادی ارز دیجیتال ارائه می‌دهد. ممکن است یک صرافی بیش از ۵۰۰ ارز را ارائه دهد در حالی که یک صرافی دیگر تنها از ۳ ارز پشتیبانی ‌کند. یک جمله معروف که در دنیای سرمایه‌گذاری و ارزهای دیجیتال زیاد به گوش می‌رسد این است: «همه تخم مرغ‌هایت را در یک سبد قرار نده». بسیاری از سرمایه‌گذاران و تریدرهای خبره ترجیح می‌دهند روی چندین ارز دیجیتال مختلف سرمایه‌گذاری کنند و سبدی متشکل از ارزهای متنوع داشته باشند. بنابراین، می‌توان گفت صرافی ارز دیجیتال معتبر صرافی‌ای است که ارزهای متنوعی را ارائه دهد.

23

  • سرعت بالای تراکنش‌ها و رابط کاربری مناسب

همه دوست دارند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تراکنش‌های خود را انجام دهند و اگر تراکنش ناموفق بود، مبلغ آن به سرعت بازگردانده شود. در نتیجه، سرعت بالای تراکنش‌ها نیز یکی از ویژگی‌های مهم صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر است. علاوه بر این، پلتفرم صرافی‌های خوب باید یک رابط کاربری مناسب و کاربرپسند داشته باشد تا همه کاربران به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند و لذت ببرند.

  • ارائه قیمت ارزهای دیجیتال به صورت لحظه‌ای

یکی از ویژگی‌های ارزهای دیجیتال این است که قیمت آن‌ها به صورت لحظه‌ای دچار نوسانات شدید می‌شود و همه ما می‌دانیم که قیمت این ارزها به صورت مداوم در حال تغییر می‌باشد. معتبرترین صرافی ارز دیجیتال باید امکان مشاهده قیمت رمزارزها و نوسانات آن‌ها را به صورت لحظه‌ای برای کاربران فراهم کند. علاوه بر این، در صرافی‌های ارزهای دیجیتال باید شکاف قیمتی مورد توجه قرار داده شود (شکاف قیمتی به اختلاف قیمت میان بهترین سفارش خرید و بهترین سفارش فروش گفته می‌شود).

یک صرافی معتبر که امکان مشاهده قیمت ارزهای دیجیتال به صورت لحظه‌ای را فراهم می‌کند، کوین کده است. با استفاده از ماشین حساب این صرافی که در صفحه اول آن قرار داده شده است، می‌توانید به راحتی قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال مختلف را حساب کنید.

وجود کیف پول در معتبرترین صرافی ارز دیجیتال

داشتن کیف پول در صرافی‌های ارز دیجیتال یک قابلیت خوب است که موجب می‌شود کاربران بتوانند با استفاده از آن، هنگام خرید و فروش رمزارزها در میزان کارمزدی که باید پرداخت شود، صرفه‌جویی کنند. دلیلش هم این است که دیگر مجبور نیستند ارزهای دیجیتال را بین کیف پول شخصی خود و کیف پول صرافی انتقال دهند. با وجود این، اگر قصد سرمایه‌گذاری با مبالغ بالا و برای مدت طولانی را دارید توصیه می‌شود از یک کیف پول شخصی بسیار امن استفاده نمایید.

توصیه‌هایی برای سرمایه‌گذاران تازه‌کار

  • از امنیت سایتی که برای خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده می‌کنید، اطمینان حاصل نمایید. برخی از سایت‌ها سعی می‌کنند با استفاده از آدرسی مشابه آدرس سایت یک صرافی معتبر، از مردم کلاهبرداری کنند. بنابراین، علاوه بر توجه به قفل کوچکی که کنار https ظاهر می‌شود، کل آدرس را به دقت بررسی کنید تا تمام حروف آن به درستی نوشته شده باشند.
  • خود را به یک صرافی ارزهای دیجیتال محدود نکنید. صرافی‌های مختلف، ارزها و خدمات متفاوتی ارائه می‌دهند. می‌توانید از خدمات هر تعداد صرافی که می‌خواهید، استفاده کنید اما پیش از آن مطمئن شوید که صرافی مورد نظر، معتبرترین صرافی ارز دیجیتال است.
  • تحریم‌ها را در نظر بگیرید. شما می‌توانید از صرافی‌های معتبر خارجی مانند بایننس استفاده کنید اما در نظر داشته باشید که کاربران ایرانی از سوی این صرافی‌ها تحریم شده‌اند و برای استفاده از آن‌ها، مجبورید آی‌پی خود را تغییر دهید. در نتیجه، استفاده از صرافی‌های ارزهای دیجیتال خارجی دردسرهای خاص خودش را دارد و به همین دلیل است که توصیه می‌شود از صرافی‌های داخلی معتبر استفاده کنید.

24

معتبرترین صرافی ارز دیجیتال در ایران کدام است؟

با افزایش ارزهای دیجیتال و تعداد صرافی‌های داخلی در سال‌های اخیر، اهمیت تشخیص پلتفرم‌های جعلی و معتبر برای سرمایه‌گذاران روز به روز بیشتر می‌شود. بر اساس ویژگی‌هایی که در این مقاله ذکر شد، کوین کده معتبرترین صرافی ارز دیجیتال در ایران است که با فراهم آوردن بستری امن و سریع برای خرید، فروش و استعلام قیمت ارز دیجیتال، پشتیبانی ۲۴ ساعته و تنوع بالای رمزارزها، قصد دارد معامله این ارزها را برای کاربران ایرانی راحت‌تر سازد. برای استفاده از خدمات این صرافی معتبر می‌توانید به آدرس https://coinkade.com مراجعه نمایید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها