دمنوش مصفی خون دکتر بیز؛ خواص، نحوه مصرف، خرید و قیمت

کد خبر: 1138305

کبد چرب امروزه یکی از بزرگترین و شایعترین اختلالات گوارشی در دنیا و به خصوص در کشورمان ایران به حساب می آید. طبق تحقیقات صورت گرفته نزدیک به 115 میلیون فرد بزرگسال در سراسر دنیا تحت تاثیر بیماری کبد چرب قرار دارند یعنی چیزی در حدود 12 درصد بزرگسالان و همچنین در ایران 30 درصد مردم کشورمان به کبد چرب مبتلا هستند که این موضوع منجر به رشد هپاتیت غیر ویروسی در ایران شده است.

کبد چرب عمدتا به دلیل مصرف نوشیدنی های الکلی، چاقی، عادت های غلط تغذیه ای و استفاده از مواد غذایی فرآوری شده ی دارای مواد افزودنی به وجود می آید و اگر نادیده گرفته شود می تواند منجر به بیماری های شدیدتر کبد از جمله سیروز کبدی، هپاتیت و سرطان کبد بشود. از این رو شناسایی و درمان آن در فرد مبتلا بسیار حائز اهمیت می باشد.

برای درمان کبد چرب باید حتما از فرآورده ها و دارو های گیاهی استفاده کرد و شاید به جرات بتوان گفت که کبد چرب یکی از معدود بیماری هایی می باشد که برای درمان آن فقط داروی گیاهی تجویز می شود و نه دارو های شیمیایی به همین دلیل طب سنتی می تواند در کنترل و درمان کبد چرب بسیار موثر عمل کند.

یکی از موثرترین فرآورده های ارگانیک برای درمان و کنترل کبد چرب، دمنوش مصفی خون دکتر بیز می باشد که علاوه بر داشتن سیب سلامت از سازمان غذا و دارو، موفق به اخذ تاییدیه های بین المللی از جمله استاندارد اروپا یا همان ایزو نیز شده است. ضمنا از مهر 1400 این محصول با نشان تجاری "سِتین" به فروش می رسد.

در ادامه به توضیح کامل دمنوش مصفی خون بیز خواهیم پرداخت و نکات مهم مربوط به خرید دمنوش مصفی دکتر بیز و همچنین قیمت دمنوش مصفی و طریقه ی مصرف آن را با هم بررسی خواهیم کرد.

دمنوش مصفی خون

دمنوش مصفی خون بیز در واقع ترکیبی از همه ی گیاهان موثر بر پاکسازی و تقویت کبد می باشد که با دوزهای مشخص و دقیقی در قالب کیسه یا بَگ های کوچکی در کنار هم قرار گرفته و به راحتی قابل استفاده می باشند.

این محصول توسط شرکت دکتر بیز و زیر نظر جهاد دانشگاهی، متخصصین علوم تغذیه و کارشناسان طب سنتی و گیاهی طراحی و تولید شده است به گونه ای که دوز گیاهان موجود در هر بَگ این محصول و مقادیر ترکیب آنها با یکدیگر کاملا اندازه گیری شده و با دقت بالایی در هر بسته قرار گرفته است.

به جرات می توان گفت که نام مصفی خون بهترین نامی است که می توان بر روی این دمنوش گذاشت چرا که نکته ی بسیار مهم در رابطه با دمنوش مصفی خون خاصیت چند منظوره بودن آن است که می تواند علاوه بر کبد باعث بهبود سلامت قلب و عروق نیز بشود؛

از جمله اصلی ترین مزیت های مصرف دمنوش مصفی خون بیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باعث پاکسازی کبد و کمک به برطرف شدن اختلالات و بیماری های کبدی از جمله کبد چرب می شود
  • به کبد در سم زدایی و تصفیه ی بدن کمک میکند
  • باعث بهبود عملکرد سیستم عروقی و شریانها می شود
  • منجر به کاهش کلسترول و بهبود چربی خون می شود
  • غلظت خون را از بین می برد

همچنین لازم به ذکر است که مصرف دمنوش مصفی خون می تواند حرارت بالای کبد را که یکی از اصلی ترین دلایل برای بروز اختلالات کبدی می باشد را برطرف کرده و منجر به خنک شدن آن بشود.

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، دمنوش مصفی خون دکتر بیز با گذراندن آزمایشات مختلف در چند مرحله و رسیدن به استانداردهای لازم موفق به اخذ مجوز و تاییدیه های سازمان غذا و دارو و تاییدیه ی استاندارد اروپا (ISO) نیز شده است.

هر بسته از دمنوش مصفی بیز محتوی 120 بَگ درمانی می باشد که مناسب برای مصرف 60 روز بوده و مصرف یک بسته ی آن میتواند غلظت خون و کلسترول بالا را درمان کرده و یک درجه (گرید) از کبد چرب بکاهد.

قیمت دمنوش مصفی خون دکتر بیز

اگر شما قصد خرید دمنوش مصفی دکتر بیز را دارید احتمالا متوجه ی قیمت های مختلف عرضه ی این محصول در مراکز مختلف شده اید و احتمالا این سوال برایتان پیش می آید که دلیل این اختلاف قیمتی چیست؟

خوب است بدانید که اختلاف قیمت دمنوش مصفی از جانب واسطه ها و ویزیتور های مختلف که اقدام به فروش این محصول کرده اند ایجاد شده است که عمدتا یا محصولات تاریخ گذشته ی این محصول را عرضه می کنند و یا بعضا محصول اصلی را دستکاری می کنند تا بتوانند با قیمت پایینتر آن را عرضه بکنند.

نکته ی قابل توجه در رابطه با دمنوش مصفی خون بیز این است که این محصول یک کالای انحصاری به حساب می آید که فقط توسط شرکت بیز تولید، عرضه و قیمت گذاری می شود.

پس در نتیجه یکی از مطمئن ترین راه ها برای اینکه متوجه شویم محصولی که خریداری می کنیم اصلی هست یا خیر، بررسی قیمت محصول خریداری شده با قیمت مصوب اعلام شده توسط شرکت بیز می باشد که در حال حاضر یعنی اسفند 1400 قیمت دمنوش مصفی دکتر بیز 298000 تومان برای مصرف کننده می باشد که اگر محصول به صورت مستقیم از خود کمپانی بیز خریداری شود می توان آن را اصطلاحا با قیمت درب کارخانه یعنی 278000 تومان تهیه کرد.

خرید دمنوش مصفی دکتر بیز تازه، مستقیم و به قیمت کارخانه

با توجه به محبوبیتی که دمنوش مصفی خون دکتر بیز از زمان عرضه ی این محصول در ایران پیدا کرده است متاسفانه افراد سودجوی بسیاری اقدام به فروش این محصول آن هم به شکلی غیر حرفه ای مخصوصا در فضای مجازی کرده اند که پیدا کردن مرکز معتبر عرضه ی آن را سخت کرده است.

بسیاری از این افراد حتی اقدام به فروش محصولات تاریخ گذشته و یا دستکاری شده ی این محصول کرده اند و معمولا با ارائه ی مشاوره های اشتباه باعث می شوند تا فرد مصرف کننده تاثیر لازم را پس از مصرف نبیند.

سایت Ganuderma.ir به عنوان اولین رسانه ی تخصصی گانوتراپی در ایران، مدتهاست که همکاری حرفه ای خود با شرکت بزرگ بیز را شروع کرده و امکان ثبت سفارش مستقیم محصولات سلامت محور این کمپانی و خرید دمنوش مصفی بیز را بدون واسطه و با جدید ترین تاریخ تولید فراهم کرده است.

همچنین مشاورین مجرب این سایت با ارائه ی مشاوره های تخصصی و نکات مهم مراقبتی در حین مصرف محصول قدم به قدم با مشتریان و مصرف کنندگان همراه شده تا بهترین نتیجه ی ممکن حاصل شود.

جهت سفارش محصول می توانید به لینک روبرو مراجعه فرمایید: خرید دمنوش مصفی خون دکتر بیز

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها