نهال گردو چندلر

کد خبر: 1139862
نهال گردو چندلر

خرید نهال گردو چندلر ، گردو چندلر پرفروش ترین گونه درخت گردو در کشور ما است. نهال گردو چندلر توسط دانشگاه کالیفرنیا توسعه یافته است. در سال‌های اخیر، چندلر به دلیل بهره‌وری و کیفیت آجیلی عالی، ارجح‌ترین رقم گردو برای باغ‌های جدید است .

بازده نهال گردو چندلر :

چندلر گونه ای بسیار پربار است. حامل جانبی است که 90 درصد شاخه های جانبی آن مولد هستند. بنابراین بازده بسیار بالایی را ارائه می دهد.

درخت گردو چندلر در اولین سالی که درختان خود را کاشتید شروع به تولید گردو می کند . جدول بهره وری را در زیر این صفحه بررسی کنید تا بهره وری را در طول سالیان ببینید .

کیفیت مغز و پوسته:

چندلر آجیل بزرگ با پوسته نازک و مغزهای بسیار روشن تولید می کند. پوسته نازک و رنگ مغز از ویژگی های مهم در تعیین قیمت فروش گردو است. گردوهایی که رنگ مغز روشن تری دارند با قیمت های بالاتری به فروش می رسند. هسته های آن به راحتی از پوسته جدا می شوند و به راحتی به دو نیم تقسیم می شوند

 اندازه درخت:

چندلر به روشی نسبتاً قوی رشد می کند و نیمه راست است. ارتفاع درخت گردو چندلر تا 15 متر می رسد. اما از آنجایی که هرس می شوند معمولا در ارتفاع کمتری نگهداری می شوند. در مورد اندازه افقی هم همینطور. معمولاً شاخه‌های درخت را هرس می‌کنند تا عرض آن تقریباً 5 متر باشد. چندلر برای کاشت با تراکم بالا مانند فاصله 7×5 متر مناسب است. جزئیات بیشتر در مورد فاصله درختان در این صفحه ارائه شده است.

زمان برگ دهی (تاریخ گلدهی):

چندلر یک رقم دیربرگ و گلدهی است. این یک مزیت است، زیرا واریته‌های دیربرگ کمتر تحت تأثیر سرمازدگی، سوختگی گردو و پروانه ماهی قرار می‌گیرند.

گرده افشانی:

چندلر یک درخت خود گرده افشان است و می تواند بدون گرده افشان گردو تولید کند. اما در صورت استفاده همراه با گرده افشان می تواند عملکرد بالاتری به شما بدهد. به همین دلیل ما به شدت کاشت درختان گرده افشان را توصیه می کنیم. گرده افشان چندلر درخت گردوی  فرانوکت است. در یک باغ باید 95 درصد درختان چندلر و 5 درصد درختان فرانوکت باشند .

ریشه:

در والتری، چندلر را روی پایه Juglans regia (معروف به گردوی انگلیسی) جوانه زدیم. به دلیل تحمل آن در برابر بیماری خط سیاه، معمولاً یک پایه ترجیح داده می شود.

طول عمر:

درختان گردو چندلر با درختان گردوی معمولی انگلیسی از نظر طول عمر یکسان هستند. درختان گردو می توانند 100 سال یا بیشتر عمر کنند. زمان کاشت: چندلر بسته به کشور شما از نوامبر تا آوریل سال آینده قابل کاشت است.

مشاوران آریا نهال امیرپور همواره آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز در سرتاسر کشور می باشند.

عملکرد درخت گردو چندلر :

عملکرد درخت گردو چندلر چندلر خیلی زود شروع به تولید گردو می کند . درختان شما با دریافت آنها 2 ساله می شوند. حتی در سال اول پس از کاشت، میوه دادن را شروع می کند . با این حال ، برای حفظ انرژی درخت و بهبود بهره وری در سال های بعد، توصیه می کنیم میوه ها را برای 3 سال اول قطع کنید . باید گردوها را هنگام بیرون آمدن از درختان جدا کنید و اجازه ندهید رشد کنند. این به درخت اجازه می دهد تا به جای تولید گردو از انرژی خود برای رشد تنه قوی تر و ریشه های بزرگتر استفاده کند. این باعث افزایش بهره وری درخت در دراز مدت می شود . پس از 3 سال می توانید شروع به جمع آوری میوه ها و فروش گردوهای باغ خود کنید . می توانید جدول عملکرد درخت گردو چندلر را بررسی کنید تا ببینید از هر درخت چند کیلوگرم گردو می توانید جمع آوری کنید. اعدادی که به عنوان عملکرد در جدول بیان شده اند، گردو خشک (گردو با پوست قهوه ای) به کیلوگرم است . عملکرد هر سال پس از کاشت درختان به تدریج افزایش می یابد . پس از 10 سال، عملکرد دیگر افزایش نمی یابد و در همان سطح باقی می ماند . شما می توانید سالانه بین 30 تا 40 کیلوگرم گردوی پوست کنده را از هر درخت گردوی چندلر بالغ و به خوبی نگهداری شده در باغ خود جمع آوری کنید . یعنی در هر هکتار می توانید بیش از 10 تن گردوی پوست گرفته جمع آوری کنید .

با سالها تجربه، در نهالستان آریا نهال امیرپور فاصله 7×5 متری را برای درختان گردو چندلر توصیه می کنیم. با استفاده از این فاصله می توانید در هر هکتار 280 درخت بکارید. این طرح کاشت “پرچین” نامیده می شود. درختان را در همان ردیف به هم نزدیکتر می کند و بین ردیف ها فاصله کافی می گذارد. این طرح بازدهی زودرس را فراهم می کند و به شما این امکان را می دهد که در مدت زمان کوتاه تری محصول بالایی از باغ خود داشته باشید. نکته مهم دیگر این است که باید درخت گردو چندلر را همراه با نوع گرده افشان آن یعنی فرانوکت بکارید. هنگام برنامه ریزی باغ خود ، به شما توصیه می کنیم که 95 درصد درختان خود را به صورت چندلر و 5 درصد درختان را به صورت فرانکت بکارید . می توانید درختان گرده افشان را در همان ردیف بکارید تا هنگام رشد گیاهان راحت تر آنها را شناسایی کنید . گرده افشان ها باید در سمت باد از واریته اصلی کاشته شوند تا گرده ها با باد پخش شوند و واریته اصلی را گرده افشانی کنند . می توانید از ابزار زیر برای محاسبه تعداد درختانی که می توانید در زمین خود بکارید استفاده کنید : لطفاً برای محاسبه تعداد درختانی که می توانید بکارید .

 

ویژگی های گردو و مغز  چندلر

اندازه گردو چندلر آجیل بزرگ با وزن متوسط ​​13 گرم تولید می کند . اندازه پوسته آن تقریباً 4 سانتی متر است و شکلی صاف دارد. پوسته چندلر محکم است ، شکستن یا آسیب رساندن به پوسته آن برای پرندگان و حشرات آسان نیست . اما در عین حال پوست گردوی چندلر به راحتی با دست شکسته می شود که نسبت به قیمت فروش گردو بسیار مناسب است . داخل پوسته گردو چندلر دارای مغزی با کیفیت عالی می باشد . رنگ عامل مهمی در تعیین قیمت فروش گردو است . رنگ هسته چندلر عالی است و میزان سفیدی داخلی آن 90 درصد یا بهتر است . وزن هسته چندلر تقریباً 6.5 گرم است . این بدان معناست که مغز 50 درصد گردوی پوست کنده را تشکیل می دهد. درصد روغن هسته 70 درصد است و این نسبت طعم فوق العاده ای را به همراه دارد .

 

نهال گردو چندلر بخرید

ما همه ساله از آذر ماه تا پایان اردیبهشت ماه درختان گردو چندلر را برای فروش داریم. ما بزرگترین تولید کننده درخت گردو در ایران هستیم. زمینه های تولید ما در ترکیه واقع شده است اما ما درختان خود را به همه کشورها صادر می کنیم.

آیا به درختان تحویل داده شده به کشور خود نیاز دارید؟ ما می توانیم یک شرکت حمل و نقل ترتیب دهیم تا درختان را به محل شما تحویل دهد. لطفا هزینه حمل و نقل به کشور خود را از ما بپرسید. ریشه درختان را قبل از بارگیری به کامیون می شوییم و آنها را از هرگونه خاک پاک می کنیم. درختان جوان گردو را ریشه برهنه و خفته (در خواب زمستانی) می فرستیم. ما برای همه گونه های درخت خود گواهی بهداشت گیاهی داریم.نهالستان ما هر سند لازم برای صادرات درختان را تهیه می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آماده دریافت درختان در محل خود باشید. می توانید درختان را ظرف یک هفته پس از تحویل بکارید یا آنها را تا زمانی که آماده کاشت آنها شوید نگهداری کنید: دستورالعمل های زیر را بخوانید تا نحوه نگهداری درختان خود را یاد بگیرید.

برای کاشت درختان خود آماده نیستید؟ شما می توانید درختان را تا زمانی که آماده کاشت آنها شوید ذخیره کنید. مکانی را انتخاب کنید که باد زیادی نداشته باشد، می تواند در داخل یا خارج از منزل باشد. مهم است که آنها را در جایی ترجیحاً بین 0 تا 8 درجه سانتیگراد نگهداری کنید تا درختان از خواب زمستانی خود بیدار نشوند. ریشه درختان را در ماسه یا خاک دفن کنید و تا زمانی که آنها را بکارید، آنها را به همین ترتیب نگه دارید.

سوالات متداول کدام نوع درخت گردو برای زمین من بهتر است؟

این بستگی به این دارد که زمین شما در کدام کشور و شهر واقع شده است. لطفا با ما تماس بگیرید و ما می توانیم ویژگی های مختلف زمین شما از جمله ارتفاع، دمای سال، رطوبت، نوع خاک و عوامل دیگر را بررسی کنیم. بسته به این اطلاعات می توانیم به شما بگوییم که کدام گونه برای زمین شما بهترین است.

من می خواهم قیمت درخت گردو چندلر را یاد بگیرم قیمت درخت گردو چندلر ما بسته به تعداد درختی که می خواهید بخرید و اندازه درختی که می خواهید بخرید متفاوت است. درختان بزرگ ما (درختان سایز درجه یک) زودتر شروع به تولید گردو می کنند زیرا ریشه های قوی تر و تنه بزرگ تری دارند. همچنین در برابر هوای سرد و نماتدها مقاومت بیشتری دارند. در حالی که درختان کوچکتر ارزان تر هستند و ممکن است برای پرورش دهندگان با بودجه کمتر مناسب تر باشند. از صفحه قیمت های ما دیدن کنید و فرم ما را پر کنید تا از قیمت درخت گردو چندلر ما مطلع شوید. ما می توانیم قیمت را در 24 ساعت برای شما ارسال کنیم.

آیا گواهی بهداشت گیاهی دارید؟ بله، ما برای همه گونه های درخت گردو خود گواهی بهداشت گیاهی داریم. گواهی های ما توسط وزارت کشاورزی صادر می شود.

چگونه می توانم نهال گردو چندلر را از ترکیه خریداری کنم؟

ما درختان خود را تقریباً به هر کشوری در اروپا و آسیا صادر می کنیم. در سال های اخیر به بلغارستان، مقدونیه، رومانی، کوزوو، آلبانی، ایتالیا، آذربایجان و بسیاری از کشورهای دیگر صادرات داشته ایم. ما می توانیم یک کامیون ترتیب دهیم تا درختان را به زمین شما در کشور شما تحویل دهد. آیا چیزی به نام “درختان گردوی کوتوله” وجود دارد؟ پاسخ کوتاه “نه” است. برخی از افرادی که تازه شروع به یادگیری درختان گردو کرده اند فکر می کنند که می توانند درختان گردو کوتوله را درست مانند درختان میوه کوتوله بکارند. با این حال، این یک تصور اشتباه است و چیزی به نام “درخت گردو کوتوله” وجود ندارد. درختان گردو به دلیل ماهیتشان همیشه اندازه کامل هستند.

برای ایجاد باغ درخت گردو چه چیز دیگری باید بخرم؟ علاوه بر درختان، باید یک سیستم آبیاری قطره ای خوب نیز خریداری کنید. همچنین ایده خوبی است که باغ خود را با یک حصار فلزی احاطه کنید تا حیوانات وحشی را از درختان دور نگه دارید.

فاصله کاشت بین درختان چقدر باید باشد؟ پیشنهاد ما برای باغات بزرگ این است که درختان را با طرح کاشت 7*5 متر کاشت. این می تواند به ماشین آلات بزرگ (مانند ماشین برداشت و غیره) اجازه دهد تا بین درختان حرکت کنند. با این حال، برای باغ های کوچکتر، ما طرح کاشت 6 در 5 متر را پیشنهاد می کنیم. اگر از ماشین آلات بزرگ استفاده نمی کنید و فقط از تراکتور استفاده می کنید، می توانید آنها را با طرح کاشت 6×5 متر بکارید.

درختان من چه زمانی شروع به تولید گردو می کنند؟ درختان شما در همان سالی که گردو را کاشتید شروع به تولید گردو می کنند. با این حال، برای افزایش بهره وری طولانی مدت، به شما توصیه می کنیم که جمع آوری گردو را تنها 3 سال پس از کاشت شروع کنید. درختان در 3 سال اول شروع به تولید گردو می کنند. با این حال، بهتر است درختان به جای تولید گردو از انرژی خود برای رشد ریشه و تنه قوی تر استفاده کنند. این رویکرد در دراز مدت منجر به بازدهی بالاتر می شود.

چگونه زمین خود را برای کاشت درخت آماده کنیم و مراحل کاشت چگونه است؟ هنگامی که درختان خود را خریداری می کنید، ما به شما مشاوره رایگان و مشاوره در مورد هر چیزی که از ابتدا تا انتها نیاز دارید می دهیم. ما همچنین گزارش های تجزیه و تحلیل خاک شما را بررسی می کنیم و بر اساس گزارش شما به شما پیشنهاد می دهیم.

خرید نهال از نهالستان بزرگ آریا نهال مهندس امیرپور

 نهالستان بزرگ آریا نهال همواره با مهندسین مجرب و کارشناس ، آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز می باشد . جهت خرید نهال گردو و یا خرید نهال  مثمر و غیر مثمر از نهالستان آریا نهال  مهندس امیرپور می توانید با شماره های ثبت شده در پایین صفحه با ما در تماس باشید .

 

 

شماره های تماس

 

09304224092

09056856137

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها