بهترین فرصت خرید خانه در منطقه ی ۲۲ در تابستان ۱۴۰۱ با آقای املاک

کد خبر: 1148174

 شهر تهران که یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای خاورمیانه به شمار می رود، دارای ۲۲ منطقه و ۱۲۲ ناحیه شهری می باشد. تهران یکی از زیباترین شهرهای ایران است ؛ شهری که بیشتر از ۲۰۰ سال لقب پایتخت کشور از آن خود کرده و بزرگترین تصمیمات اداری، سیاسی ، اقتصادی و... کشور در آن گرفته می شود. تهران که بسیاری از مردم ایران، رویای زندگی در آن را دارند،قلب تپنده ایران می باشد. 

موقعیت جغرافیایی تهران به گونه ایست که با شهرهای کرج ، شهریار، اسلام‌شهر، ری، ورامین همسایه است. تهران یکی از گران‌ ترین شهرهای ایران از لحاظ قیمت مسکن محسوب می‌شود. بر اساس تورم  ۵۱٫۸  درصدی بازار مسکن در سال ۱۴۰۰، ساکنین این شهر باید برای تهیه یک واحد مسکونی حدود ۲۰ درصد بیشتر نسبت به سال قبل هزینه پرداخت کنند.

 نکات مهم قبل از خرید آپارتمان در شهر تهران 

 شرایط حاکم در بازار مسکن و وضعیت رکود سنگین در آن باعث شده متقاضیان در وبسایت های تخصصی ملکی مانند وبسایت آقای املاک برای خرید آپارتمان در تهران بیشتر به سراغ خانه هایی با متراژ پایین روی آورند. زمانبندی خرید آپارتمان به ویژه خرید آپارتمان در تهران نیز بسیار مهم است. به هیچ عنوان در زمان تلاطم بازارعجولانه اقدام به خرید نکنید زیرا قیمت ها کاذب بوده و پس از مدتی کاهش می یابند.

قیمت آپارتمان در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران همانند دیگر شهرهای ایران با یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال برای خرید آپارتمان در منطقه یک تهران باید بودجه بیشتری را در اختیار داشته باشید. 

با این حال اگر قصد سکونت در تهران را دارید انتخاب محله‌ یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن دقت ویژه ای داشته باشید. حتی شاید در برخی مواقع انتخاب یک محله مناسب از ظاهر یک خانه نیز مهم‌ تر باشد. البته خرید یا اجاره آپارتمان در محله های تهران کاملا به سلیقه و خلق و خوی شما بستگی دارد اگر به دنبال آرامش هستید سکونت در مناطق شمالی و غربی تهران برای شما مناسب تر می باشد ، در مقابل اگر مناطق پر رفت و آمد و شلوغ را دوست دارید مرکز تهران برای شما بهترین گزینه خواهدبود.

یکی دیگر از نکاتی که در زمان خرید آپارتمان در تهران باید به آن توجه کنید دسترسی‌های محلی است اینکه آیا ملک مورد نظر شما به بیمارستان یا درمانگاه، مترو، پارک ، مراکز خرید ، بزرگراه یا اتوبان و....نزدیک است یا خیر؟شما در طول زندگی خود از تمامی این امکانات رفاهی استفاده خواهید کرد در نتیجه بسیار حائز اهمیت است که این نکات را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین منطقه را برای سکونت انتخاب کنید.

شهرک راه آهن و چیتگر مناطق محبوب سرمایه گذاران داخلی و خارجی

در میان محله های تهران دو محله به نام های چیتگر و شهرک راه آهن از محبوبیت بسیار بالایی برای سکونت برخودارند چرا که این دو منطقه در سالهای اخیر رونق چشمگیری از لحاظ ساخت و ساز و امکانات رفاهی نظیر مراکز ورزشی، تفریحی ، مراکر خرید و بزرگراه های بزرگ و اصلی را به خود دیده است . این دو محله که در غرب تهران و منطقه ۲۲ شهرداری قرار گرفته اند دارای تعداد بسیاری برج و آپارتمان های نوساز و لوکس است که افراد زیادی را برای زندگی به سمت خود کشانده اند.

قبل از آنکه چیتگر و شهرک راه آهن یک شهرک مسکونی باشد، دارای یک طبیعت بسیار زیبا و بکر است .وجود دریاچه چیتگر در کنار پارک جنگلی چیتگر محبوبیت این دو منطقه را چندین برابر کرد . سرمایه گذاری های ملکی در منطقه ۲۲ تهران به ویژه در محله های چیتگر و شهرک راه آهن می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب برای سودآوری باشد چرا که این مناطق در حال حاضر میزبان پروژه های عظیمی مانند هتل ها، سفارتخانه ها، مراکز توریستی و ... می باشد. محبوبیت این مناطق به حدی است که حتی برخی از سرمایه گذاران خارجی و سرمایه گذاران مطرح داخلی سرمایه خود را برای این منطقه در نظر گرفته اند.

قبل از خرید آپارتمان در محله شهرک آهن و چیتگر به این نکات توجه کنید

در مجموع قبل از خرید آپارتمان در شهرک راه آهن و خرید آپارتمان در چیتگر برای جلوگیری از ضرر و زیان مالی باید به موضوعات مختلفی توجه کنید. در غیر این صورت یک اقدام اشتباه می تواند خسارات جبران ناپذیری را به شما وارد کند. بنابراین برای سرمایه گذاری های ملکی در این دو محله در ابتدا بهتر است نرخ ملک و زمین را مورد بررسی قرار دهید.

اگر می خواهید خرید آپارتمان در چیتگر و شهرک راه آهن را از طریق تعاونی های دولتی یا تعاونی های شخصی ساز انجام دهید باید تحقیقات مفصلی در این باره داشته باشید، اعتبار و خوش قولی و پاسخگویی سریع آنها حرف اول را می زند چرا که بدقولی این تعاونی ها در زمان تحویل پروژه می تواند ضرر بسیاری را به شما وارد کند. 

یکی از روش های سرمایه گذاری در مناطق چیتگر و شهرک راه آهن پیش خرید ملک است. این روش سود کلانی را برای شما به همراه دارد. به عنوان مثال اگر مبلغ سرمایه گذاری شما در این دو منطقه بیشتر باشد و به مدت طولانی تری در منطقه استفاده شود، سود شما نیز بیشتر خواهد بود. در نظر داشته باشید که سرمایه گذاری در محله های چیتگر و شهرک راه آهن می تواند گزینه بسیار مناسبی برای پیشرفت اقتصادی شما باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها