سردرگمی متقاضیان مجرد مسکن دولتی/چرا تعهدنامه محضری در سامانه ثمن نیست؟

کد خبر: 1148528

درحالی امروز آخرین فرصت متقاضیان نهضت ملی مسکن برای دانلود تعهدنامه محضری و بارگذاری آن است که در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن این تعهدنامه وجود خارجی ندارد.

سردرگمی متقاضیان مجرد مسکن دولتی/چرا تعهدنامه محضری در سامانه ثمن نیست؟

 اوایل ماه جاری (۱۲ اردیبهشت) مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از فرصت ۲۰ روزه متقاضیان مجرد نهضت ملی مسکن برای بارگذاری تعهدنامه محضری خبر داده و گفته بود: در صورت عدم انجام این کار متقاضیان حذف می‌شوند.

خلیل محبت‌خواه افزود: متقاضیان مرد مجرد بالای ۲۳ سال تا ۳۱ اردیبهشت فرصت دارند وارد پورتال نهضت ملی مسکن به آدرس saman.mrud.ir شده و تعهدنامه محضری را دانلود کنند.

وی ادامه داد:‌این متقاضیان سپس باید به دفتر خانه اسناد رسمی مراجعه کرده و پس از تکمیل تعهد نامه و ثبت محضری، اسکن تعهد نامه تکمیل شده را مجددا در سایت بارگذاری کنند تا شرایط احراز توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران پی گیری و دنبال شود.

وی عدم بارگذاری اسکن تعهد نامه محضری تکمیل شده و ممهور به مهر محضری را بارگذاری ناقص مدارک اعلام کرد و  افزود: تا پایان اردیبهشت باید ویرایش‌ها توسط متقاضیان انجام شود، چراکه پس از تاریخ اعلام شده عملا امکان ویرایش وجود نداشته و نقص مدارک منجر به حذف متقاضی خواهد شد. در حالی امروز مهلت متقاضیان مجرد نهضت ملی مسکن به پایان می‌رسد که برخلاف اظهارات مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، در سایت saman.mrud.ir تعهدنامه محضری وجود خارجی ندارد. در واقع در سایت مذکور هیچ گزینه‌ای برای دانلود تعهدنامه وجود ندارد و همین مسئله باعث سردرگمی متقاضیان طرح  نهضت ملی مسکن شده است.

 در این بین معاونت مسکن و ساختمان نیز پاسخگوی تماس‌های مکرر متقاضیان نیست. مسئولان این معاونت نیز چند وقتی است از پاسخگویی به رسانه‌ها طفره می‌روند، اتفاقی که دلیل آن مشخص نیست.

منبع: تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها