بازار طلا و سکه در عصر چهارشنبه/سکه امامی ۶٠ هزار تومان گران شد

کد خبر: 1149713

بازار طلا و سکه به‌دنبال نوسانات کاهشی قیمت دلار در بازار آزاد و نوسانات اونس جهانی، نوسان قیمت انواع سکه را تجربه می‌کند. در چنین شرایطی، سکه امامی با ۶٠ هزار تومان افزایش و ربع سکه با ۴٠ هزار تومان کاهش قیمت روبرو بوده است.

بازار طلا و سکه در عصر چهارشنبه/سکه امامی ۶٠ هزار تومان گران شد

در شرایطی که بازار اونس جهانی با اندکی نوسان قیمت، معادل ١٨۵۵ دلار و ٢٨ سنت ثبت شده و قیمت دلار در بازار آزاد نوسانات کاهشی را در مقایسه با روز گذشته تجربه می‌کند، قیمت سکه انواع سکه در بازار نوسان دارد‌، به‌طوری‌که سکه امامی ۶٠ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرد. 

 

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه با قیمت  ١۴ میلیون  و ۴۵٣ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ١۴ میلیون و ٣٩۴ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی در حدود ۶٠ هزار تومان را نشان می‌دهد. 

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ٧ میلیون و ٩٧۵ هزار تومان معامله می‌شود و نسبت به قیمت روز گذشته معادل ۷ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان کاهش قیمتی نزدیک به ٢٠ هزار تومان داشته است.

ربع سکه نیز ۴ میلیون و ٩٨٢ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۵ میلیون و ٢٠ تومان، کاهش قیمتی نزدیک به ۴٠ هزار تومان داشته است.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ٨٣٢ هزارتومان و با ۲٠ هزار تومان کاهش نسبت به نرخ روز معاملاتی گذشته معادل ۲ میلیون و ٨۵٢ تومان با ثبت شده است. 

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ٣٢۵ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۴١١ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۶٩٧ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ٢١۴ هزار تومان حباب دارد./اقتصادآنلاین

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها