نتایج قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه | لینک اسامی برندگان با کد ملی و رهگیری

کد خبر: 1151248

تسنیم/ اسامی خریداران خودرو در سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد؛ این در حالی است که قرار بر این بود نتایج قرعه کشی سه شنبه 10 خرداد اعلام شود که با بدقولی‌های وزارت صمت به امروز موکول شد.

نتایج قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه | لینک اسامی برندگان با کد ملی و رهگیری

براساس اعلام وزارت صنعت عرضه خودرو در سامانه عرضه یکپارچه تخصیص خودرو از تاریخ 27 اردیبهشت تا 3 خرداد آغاز شد و متقاضیان خرید خودرو تحت نظارت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اقدام به پیش‌ثبت‌نام نمودند.

متقاضیان  می توانند با مراجعه به صفحه اصلی سامانه sale.iranecar.com لیست منتخبان را مشاهده کنند.

در این سامانه چهار میلیون و 157 هزار و سیصد و پنجاه و دو نفر متقاضی خرید خودرو ثبت‌نام کردند که از این تعداد سه میلیون و 878 هزار و سیصد و یک نفر در طرح عادی و 297 هزار و 51 نفر نیز در طرح حمایت از خانواده و جوانی ثبت‌نام کردند.‌

البته براساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار بود سه‌شنبه رأس ساعت 9 صبح اسامی منتخبان در اولین مرحله قرعه‌کشی سامانه فروش یکپارچه خودرو اعلام شود، اما بنابر اعلام حسین‌زاده قشمی رئیس مرکز ارتباطات وزارت صنعت به‌دلیل زمان‌بر بودن استعلام اطلاعات متقاضیان خرید خودرو و احراز هویت آنها اعلام اسامی به چهارشنبه 11 خرداد ماه موکول شده است.

البته از طرف خودروسازان به منتخبان پیامک هم ارسال خواهد شد و آنها با مراجعه به سایت خودروسازان روند واریز وجه را انجام خواهند داد. توجه داشته باشید منتخبین به مدت 72 ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها