قیمت محصولات سایپا/افت قیمت شاهین و ساینا در بازار

کد خبر: 1155694

رصد محصولات سایپا نشان دهنده آن است که امروز در میان محصولات «شاهین» و «ساینا» در بازار با افت یک میلیونی در بازار قیمت گذاری شدند.

قیمت محصولات سایپا/افت قیمت شاهین و ساینا در بازار

در حالی که امروز نرخ دلار نوسان صعودی داشت بیشتر محصولات سایپا در بازار ثبات قیمت را انتخاب کردند و بدون تغییر در بازار عرضه شدند و تنها «شاهین» و «ساینا» در بازار با افت یک میلیون تومانی داشتند.

به گفته فعالان این بازار، خودرو هم از تغییر پی در پی قیمت دلار خسته شده و ثبات را به تغییر ترجیح داده است. از سوی دیگر خریداران نیز از این تغییر خسته شده اند و فعلا از دور نظاره گر این تغییرات هستند و دور ماند از میدان خرید را به وارد گود شدن ترجیح می دهند.

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت امروز «شاهین» با افت یک میلیونی دربازار 383 میلیون تومان قیمت خورد. «ساینا» هم با افت یک میلیونی در بازار 214 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

با توجه به ارزیابی بازار سایر محصولات سایپا امروز تغییر قیمت نداشتند. با این شرایط  خانواده کوییک امروز بدون تغییر در بازار قیمت‌گذاری شدند و «کوییک R» امروز 223 میلیونی تومان قیمت خورد و قیمت «کوییک معمولی» 214میلیون تومانی در بازار باقی ماند.

خانواده تیبا هم امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شد؛‌ ارزیابی ها نشان می دهد «تیبا صندوقدار» امروز در بازار 194 میلیون تومان  و «تیبا 2 معمولی» نیز در بازار 205 میلیون تومان در بازار دست به دست شد.

Cu4XURp5yZ9c

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها