برای خرید آپارتمان ۱۰۰ متری در غرب تهران چقدر پول نیاز داریم؟

کد خبر: 1157051

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۰۰ متری غرب تهران خواهیم‌ پرداخت.

برای خرید آپارتمان ۱۰۰ متری در  غرب تهران چقدر پول نیاز داریم؟

 با وجود قیمت‌ نسبتا بالای ملک، غرب تهران یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین منطقه‌های تهران برای سرمایه‌گذاری است. افراد زیادی به دنبال خرید مسکن در این منطقه هستند.در این گزارش به بررسی خانه‌های ۱۰۰ متری غرب تهران پرداخته‌ایم.

اگر‌ با سرمایه‌ای معادل ۸ میلیارد تومان قصد سرمایه‌گذاری در غرب تهران را دارید، می‌توانید خانه‌ای ۱۰۰ متری درحالی که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ اتاق خواب داشته باشد را خریداری کنید.

واحدی نوساز در طرشت با متراژ ۱۱۰ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی معادل ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

در روزهای اخیر آپارتمانی ۱۰۰ متری در سعادت‌آباد که ۲۱ ساله است و ۲ اتاق خواب دارد، معادل ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین واحدی ۱۰۶ متری در همین منطقه که ۱۳ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ خوابه است، قیمتی معادل ۸ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان دارد.

واحدی ۱۰۰ متری در شهرک‌غرب که ۱۰ سال از ساخت آن بگذرد و ۲ خواب داشته باشد، قیمتی معادل ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمانی ۱۰۳ متری در صادقیه که ۵ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ خوابه است، معادل ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

ارزش واحد آپارتمانی نوساز در ستارخان با متراژی معادل ۱۰۸ متر و ۲ اتاق خواب، مبلغی بالغ‌بر ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

آپارتمانی ۶ ساله در پونک با متراژ ۱۱۰ متر و ۲ اتاق خواب، قیمتی معادل ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود./ اقتصاد آنلاین

آپارتمان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها