با 7 برند برتر شیر روشویی آشنا شوید + عکس و قیمت

کد خبر: 1157321

شیرآلات روشویی علاوه‌بر این که باید کیفیت و کارایی لازم را برای شما داشته باشند، نقش موثری در زیباتر کردن محیط سرویس بهداشتی شما دارند. در این مقاله قصد داریم با معرفی بهترین برندهای شیر روشویی بازار به شما کمک ‌کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را برای خرید شیر روشویی داشته باشید. پس تا انتها با ما همراه باشید.

بهترین برندهای تولید کننده شیر روشویی

همیشه نمی‌توان گفت که هر برندی که قبلا خوب بوده است، این کیفیت 100 درصد حفظ می‌شود و ممکن است به‌مرور یک برند بهتر جای آن را بگیرد. در این مقاله 7 تا از بهترین برندهای شیرآلات روشویی را بررسی می‌کنیم و معرفی کلی از آن‌ها ارائه خواهیم کرد.

  1. شیرآلات درخشان

مجموعه صنعتی درخشان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده است. هدف این مجموعه تولید شیرآلات بهداشتی منطبق بر استانداردهای جهانی بوده است. درخشان در تمام این سال‌ها به‌خوبی رضایت مشتریان را جلب کرده است و توانسته استانداردها و گواهینامه‌های متعددی را کسب کند. تنوع رنگ و طراحی جذاب شیرآلات روشویی، از جمله مزایای این برند در بازار به‌حساب می‌آیند.

2. شیرآلات راسان

شرکت راسان در سال ۱۳۷۶ تاسیس شده است. هدف این مجموعه تولید شیرآلات درجه یک ایرانی و سایر محصولات با کیفیت آلمانی بوده است و در این سال‌ها تا حد زیادی زیادی به هدفش رسیده است. محصولات راسان شامل شیرآلات کلاسیک اهرمی و هستند و تنوع بسیار زیادی میان آن‌ها وجود دارد.

3. شیرآلات شودر

شرکت شودر کار خود را از سال ۱۳۷۰ آغاز کرده است. فعالیت این شرکت در زمینه تولید و عرضه شیرآلات ایرانی و هدف آن توجه زیاد به جزئیات است. همین امر نیز سبب شده تا رضایت افراد را جلب کند. همچنین شرکت شودر تنوع زیادی در شیرآلات روشویی و سایر محصولات دارد.

4. شیرآلات قهرمان

شرکت قهرمان در سال  ۱۳۵۹ تاسیس شده است. احتمالا نام این شرکت به گوشتان خورده است. این مجموعه سال‌ها تجربه کسب کرده است و شهرت و رضایت فراوانی دارد. امروزه محصولات قهرمان به کشورهای مختلفی صادر می‌شود. اگر قصد دارید تا شیرآلات روشویی خود را از این برند معتبر تهیه کنید، نگران نباشید. قیمت آن تقریبا با سایر برندهای ایرانی در یک حد است و تنوع زیادی دارد.

5.شیرآلات کلار

مجموعه شیرآلات کِلار در سال  ۱۳۸۲ تاسیس شده است. این برند اولین تولیدکننده ایرانی شیرآلات توکار به‌شمار می‌رود . از کارتریج‌های اروپایی  kerox در محصولات کلار استفاده می‌شود و تنوع محصولات این برند بسیار زیاد و بیشتر به سبک مدرن نزدیک‌تر است. کیفیت خوب شیرآلات را می‌توان هدف اصلی این مجموعه دانست. مواد اولیه این محصولات از بهترین کیفیت ممکن هستند. شرکت کلار در سال 94 نشان تولیدکننده برتر سال را دریافت کرده است. این برند همچنین گواهینامه‌های مختلف، استانداردها، نشان ملی برترین مدیریت و ... را از آن خود کرده است.

6.شیرآلات کی دبلیو سی

شرکت سوئیسی کی دبلیو سی (KWC) از ۱۵۰ سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت به مناسبت صدمین سالگرد تأسیس،  در سال 1974 با شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران قرارداد بست تا تکنولوژی تولید شیرهای بهداشتی را به آن‌ها انتقال دهد. برند کی دبلیو سی دارای خط تولید در کشورهای مختلفی مانند ایتالیا، آلمان و آمریکا است. تنها نماینده این شرکت در خاورمیانه، شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران (KWC IRAN) به‌حساب می‌آید. این برند نیز تنوع مختلفی را در تولید شیرآلات روشویی دارد.

7. شیرآلات کیان

برند کیان نیز یکی دیگر از برندها است که در حوزه تولید شیرآلات روشویی فعالیت دارد. محصولات کیان دارای 5 سال گارانتی هستند که نشان از کیفیت آن‌ها دارد. همین موارد موجب محبوبیت برند کیان در بین افراد زیادی شده است.

قیمت بهترین مدل‌های شیر روشویی

به‌طورکلی قیمت شیر روشویی رنج متفاوتی دارد و از 100 هزار تومان برای شیر روشویی راسان مدل درنا کروم شروع می‌شود. بیشترین قیمت نیز حدود 45 میلیون تومان و مربوط به شیر روشویی پایه بلند نوبیلی طلایی مدل dubai است. عوامل مختلفی در تعیین کیفیت و محبوبیت یک برند تاثیرگذار است. تعدادی از این نکات  را در ادامه برای شما توضیح داده‌ایم. مطالعه این نکات به شما کمک می‌کند تا شیرآلات روشویی مناسب را خریداری کنید.

این که آبکاری بدنه شیرها چقدر در برابر دمای آب، شستشو و ... مقاومت داشته باشد، یکی از مواردی است که در تعیین قیمت شیرآلات موثر است. متریالی که در تولید محصولات به کار می‌رود از جمله نوع و جنس مغزی، دومین موردی است که قیمت محصول را مشخص می‌کند. طراحی محصولات نیز برای انتخاب آن‌ها کمک‌کننده است. مواردی از قبیل گارانتی و خدمات پس از فروش نیز عامل مهم دیگری است که باید به آن‌ها توجه کرد.

راهنمای خرید شیر روشویی

اگر قصد خرید شیرآلات روشویی توکار را دارید، بهتر است به این 5 نکته توجه کنید.

  1. اولین امتیاز برای شیر توکار، نصب سریع و آسان آن است. هرچقدر نصب شیرآلات دشوارتر باشد، پیداکردن متخصص برای نصب سخت‌تر است و دستمزد آن نیز به‌مراتب بیشتر می‌شود.
  2. باید از آلیاژ برنج در جنس مغزی شیرآلات توکار استفاده شده باشد. این فلز مقاومت خوبی در برابر تماس با آب دارد و زنگ‌زدگی و خوردگی برای آن اتفاق نمی‌افتد. بنابراین برنج، بهترین متریال برای ساخت مغزی به‌شمار می‌رود. همچنین هرچقدر میزان سرب کمتری در آلیاژ برنج بکار رفته باشد، فلز بهتر و مرغوب‌تر و برای سلامت انسان‌ها، جانداران و محیط‌زیست مناسب‌تر خواهد بود.
  3. باید مغزی‌های توکار با کاربری شیرآلات روشویی متناسب باشند. هر مغزی برای هدف خاصی تولید می‌شود و نمی‌توان مغزی توکار روشویی را برای شیر حمام استفاده کرد؛ چراکه مغزی توکار شیر روشویی دارای یک خروجی است که اتصال آن به آبریز انجام می‌شود. مغزی توکار شیر حمام نیز دارای دو خروجی است که اتصال یکی به سردوش سقفی یا دیواری و اتصال دیگری به زانوی توکار انجام می‌شود. همچنین باید بدانید که هر شرکت مغزی مربوط به خود را تولید می‌کند و نباید مغزی یک مارک را به شیر توکاری از برند دیگر متصل کنید.
  4. قبل از اینکه شیرآلات روشویی را انتخاب کنید، مطمئن شوید که فروشگاه مربوطه تعداد مغزی‌های موردنیاز شما را بسته به تعداد رویه شیرآلات توکار، موجود داشته باشد. اگر بین این موارد هم‌خوانی وجود نداشته باشد، سریعا به فروشنده خبر دهید تا در موقع نصب مشکلی پیش نیاید.
  5. قبل از اینکه شیرآلات توکار را انتخاب کنید، ضخامت دیوار را با ضخامت مغزی توکار آن‌ها مقایسه کنید. اگر به این مورد دقت نکنید، حتی با خرید گران‌ترین شیرآلات روشویی نیز، دچار مشکل خواهید شد. بنابراین باید بدانید که ضخامت دیوار باید آن‌قدر باشد که بتوانید 8 تا 10 سانتی‌متر آن را برای نصب مغزی استفاده کنید و میزانی از متریال دیوار پشت مغزی وجود داشته باشد.

لیست بهترین سایت های خرید شیرآلات روشویی

در این قسمت بهترین سایت‌های خرید شیرآلات روشویی را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنید.

  • Shouder.com

شما از سایت شودر می‌توانید انواع شیرآلات روشویی تولیدی این برند را به‌طور مستقیم خریداری کنید.

  • Kavianhamafza.com

این سایت مدت‌هاست در زمینه فروش شیرآلات روشویی و انواع لوازم بهداشتی ساختمانی فعالیت می‌کند و سابقه خوبی در زمینه فروش محصولات و جلب رضایت مشتریان دارد.

  • Digikala.com

تقریبا نمی‌توان کسی را پیدا کرد که نام دیجی کالا و اعتبار آن را نشناسد. شما می‌توانید انواع شیرآلات مدنظرتان را از این سایت معتبر و با سابقه نیز تهیه کنید.

  • Cerampakhsh.com

سرام پخش اولین و بزرگترین بازار آنلاین مصالح دکوراتیو ساختمانی در ایران است که انواع شیرآلات روشویی و لوازم بهداشتی ساختمانی را  به‌صورت دکور شده در سایت خود به نمایش می‌گذارید که می‌توانید در فروشگاه آن مشاهده کنید و با شرایطی اقساطی و ویژه محصولات را خریداری کنید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم در رابطه با موارد مهمی که هنگام خرید روشویی باید به آن توجه کنید را برای شما توضیح دهیم و به تعدادی از بهترین برندها و سایت‌های فروش شیرآلات نیز اشاره کردیم. امید است که این مقاله راهنمای خوبی برای شما بوده باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها