وام فوری 500میلیونی برای این افراد/ وام خرید کالا با سود 7 درصد

کد خبر: 1158276

بانک ملت با بروزرسانی طرح حامی ٬ سقف تسهیلات خرید لوازم خانگی را در سال جدید تا ۵۰۰ میلیون تومان افزایش داد.نرخ این وام از ۷ الی ۱۸ درصد و دوره بازپرداخت از ۲۴ الی ۶۰ ماه است

وام فوری 500میلیونی برای این افراد/ وام خرید کالا با سود 7 درصد

وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی طبق بخشنامه جدید بانک مرکزی امسال افزایش پیدا کرده است. ابلاغیه جدید بانک مرکزی به بانک‌های مهر و رسالت نشان می‌دهد، وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی نسبت به پارسال پنج برابر شده و سقف تسهیلات قرض الحسنه رشد چهار برابری خواهد داشت. برای دریافت وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی و تسهیلات قرض الحسنه به جز بانک‌های رسالت و مهر نباید روی بانک‌های دیگر حساب باز کنیم. مدت بازپرداخت وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی درقیاس با پارسال از ۶۰ به ۸۶ ماه رسیده است و دریافت کنندگان وام فوری قرض الحسنه هم به‌جای ۳۶ ماه حالا ۶۰ ماه برای تسویه حساب مهلت دارند.

بانک ملت با بروزرسانی طرح حامی ٬ سقف تسهیلات خرید لوازم خانگی را در سال جدید تا ۵۰۰ میلیون تومان افزایش داد.نرخ این وام از ۷ الی ۱۸ درصد و دوره بازپرداخت از ۲۴ الی ۶۰ ماه است.

به گزارش بانک اول به تازگی بانک ملت با بروزرسانی تسهیلات طرح حامی (صدور کارت اعتباری / عقد مرابحه واریز به حساب فروشنده) سقف این وام را تا ۵ یک میلیارد ریال ( ۲۰۰ میلیون تومان صدور کارت اعتباری و ۳۰۰ میلیون تومان واریز به حساب فروشنده) افزایش داده است.

تسهیلات طرح حامی نوعی وام است که متقاضیان می توانند با استفاده از آن نسبت به خرید محصولات مورد نیاز خود از یک یا مجموعه نمایندگی های شریک تجاری خاص اقدام نمایند.

اعطای وام و تسهیلات طرح در دو قالب صدور کارت اعتباری و عقد مرابحه واریز به حساب فروشنده به طور هم زمان امکان پذیر است.

حامی کارت ملت : نوعی کارت اعتباری است که دارندگان آن می توانند نسبت به خرید محصولات مورد نیاز خود اقدام نموده و وجه آن را به صورت قسطی باز پرداخت نمایند . این کارت صرفا ویژه استفاده در پایانه های فروش یا درگاه پرداخت اینترنتی شریک تجاری است.

عقد مرابحه واریز به حساب فروشنده : متقاضیان این نوع تسهیلات می بایست نسبت به تهیه و ارایه پیش فاکتور از نمایندگی های معتبر و یا سایت فروش شرکت که شماره حساب فروشنده در متن آن درج شده اقدام نمایند.

اسامی شرکای تجاری طرح تسهیلات حامی به تفکیک شریک تجاری ٬ نمایندگی های ایشان و سایر اطلاعات مورد نیاز در پورتال اینترنتی www.mellatshop.bankmellat.ir در دسترس قرار دارد.

[yektanet.com]

اسامی شرکای تجاری طرف قرارداد بانک ملت که امکان خرید محصولات با استفاده از طرح حامی در آنها وجود دارد:

۱-اسنوا٬ دوو٬ بست ( گروه انتخاب)

۲-امرسان

۳-گلد ایران

۴-یورو استار و یورو پلاس (رهاورد کالای ایزدی)

۵-فرش زمرد مشهد

۶- پاکشوما

۷- ایکس ویژن و تی سی ال (ماد ایران)

۸-فرش شاهکار مشهد

۹-جنرال هتوس وشتهم (ماندگار کیمیا)

۱۰- الکترواستیل

۱۱-ایران رادیاتور

نرخ سود تسهیلات و مهلت بازپرداخت:

-نرخ سود تسهیلات ۷ درصد بر ای بازپرداخت ۲۴ ماهه

-نرخ سود تسهیلات ۱۱ درصد برای بازپرداخت ۳۶ ماهه

- نرخ سود تسهیلات ۱۵ پدرصد برای بازپرداخت ۴۸ ماهه

- نرخ سود تسهیلات ۱۸ درصد برای باز پرداخت ۶۰ ماهه

اعطای تسهیلات طرح حامی بدون نیاز به معدل حساب و بدون نیاز به مبلغ مسدودی است.

وام گیرنده و ضامنین باید فاقد چک برگشتی و تسهیلات سررسید گذشته ٬ معوق و مشکوک الوصول در سیستم بانکی کشور باشند

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها