سرپرستان خانوار بخوانند/نحوه ثبت‌نام اینترنت رایگان / کدام یارانه بگیران مشمول می شوند؟

کد خبر: 1160290

سرپرستان خانوار سه دهک اول می‌توانند با مراجعه به my.gov.ir یا از طریق کد #۱۲۳۴*۴* در موبایل خود برای دریافت بسته رایگان اینترنت ثبت‌نام کنند. این بسته فقط برای سرپرستان خانوار است.

سرپرستان خانوار بخوانند/نحوه ثبت‌نام اینترنت رایگان / کدام یارانه بگیران مشمول می شوند؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارائه بسته اینترنتی رایگان برای سه دهک درآمدی پایین جامعه خبر داد و گفت: این بسته برای کسانی که یارانه ۴۰۰هزار تومانی دریافت می‌کنند، فعال می‌شود.

عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه روز گذشته (چهارشنبه) دولت افزود: این بسته اینترنتی رایگان برای هموطنانی که جزو سه دهک درآمدی پایین جامعه هستند فراهم شده است، از این‌رو آنها می‌توانند به درگاه ملی خدمات هوشمند به آدرس my.gov.ir مراجعه کرده و شماره تلفن همراه خود را ثبت کنند تا بسته اینترنتی رایگان برایشان از سوی اپراتور مربوطه فعال شود.

وی در پاسخ به این سؤال که مدت استفاده از این بسته چقدر است، تصریح کرد: بسته‌ها چهار ماهه بوده اما به‌صورت دائمی هر چهار ماه یک‌بار شارژ می‌شود و می‌توانند از آن استفاده کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان گفت: سه دهک درآمدی پایین هم معمولاً کسانی هستند که یارانه ۴۰۰هزار تومانی دریافت می‌کنند، از این‌رو با مراجعه به سامانه اعلام شده می‌توانند دهک خود را چک کرده و برای فعال‌سازی این بسته اقدام کنند./

منبع: روزنامه ایران

۲

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها