خبر مهم برای متقاضیان مسکن ارزان دولتی/ ثبت‌نام جدید در راه است

کد خبر: 1170417

محمود محمودزاده، معاون وزیر مسکن و شهرسازی: اواسط هفته آینده برای ثبت‌نام ۷۵۰هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهایی که ظرفیت خالی وجود دارد، سامانه باز خواهد شد. ثبت‌نام دور جدید نهضت ملی مسکن در ۳۱استان و‌ در ۴۰۰شهر خواهد بود و مجددا در صورت تامین زمین سامانه در دوره‌های بعد برای ثبت‌نام باز می‌شود. بعد از باز شدن سامانه، متقاضیان حداقل یک ماه فرصت دارند که درخواست خود را در سامانه ثبت کنند.

خبر مهم برای متقاضیان مسکن ارزان دولتی/ ثبت‌نام جدید در راه است

محمود محمودزاده، معاون وزیر مسکن و شهرسازی: اواسط هفته آینده برای ثبت‌نام ۷۵۰هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهایی که ظرفیت خالی وجود دارد، سامانه باز خواهد  شد. ثبت‌نام دور جدید نهضت ملی مسکن در ۳۱استان و‌ در ۴۰۰شهر خواهد بود و مجددا در صورت تامین زمین سامانه در دوره‌های بعد برای ثبت‌نام باز می‌شود. بعد از باز شدن سامانه، متقاضیان حداقل یک ماه فرصت دارند که درخواست خود را در سامانه ثبت کنند.

برای متقاضیان قبلی نیز زمان ویرایش تعیین‌شده بود و در نهایت یک میلیون و‌۵۰۰ نفر همه شرایط را داشتند و توانستند آورده خود را نیز واریز کنند. برای متقاضیانی که در یک ماه گذشته ثبت‌نام داشتیم فرصت ویرایش فراهم می‌شود. افرادی که در دوره قبل از ثبت‌نام جا ماندند، می‌توانند در شهر مورد‌نظر ثبت‌نام کنند. در دور اول دو و نیم میلیون نفر واجد‌شرایط بودند اما فقط یک و نیم میلیون نفر به‌طور قطعی ثبت‌نام کردند. اگر واجدان شرایط وارد پروژه نشوند و آورده اولیه را واریز نکنند، متقاضی جدید جایگزین می‌شود.

جام جم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها