اتفاق عجیب بازار لوازم خانگی | فروش یخچال زیر قیمت کارخانه

کد خبر: 1172423

با وجود افزایش هزینه های تولید امروز افزایش قیمت ها در بازار لوازم خانگی منطقی نیست و فعلا تصمیمی به افزایش قیمت ها از جانب تولیدکنندگان گرفته نشده است.

اتفاق عجیب بازار لوازم خانگی | فروش یخچال زیر قیمت کارخانه

با وجود افزایش هزینه های تولید امروز افزایش قیمت ها در بازار لوازم خانگی منطقی نیست و فعلا تصمیمی به افزایش قیمت ها از جانب تولیدکنندگان  گرفته نشده است.

در حال حاضر حدود 6 ماه از سال می گذرد و بازار خرید و فروش لوازم خانگی با تنش های مختلف قیمتی روبرو شده است. از یک طرف تولیدکنندگان بر افزایش قیمت ها به واسطه تغییرات قیمتی مواد اولیه اصرار دارند و از طرف دیگر مردم به خاطر کاهش قدرت خرید تمایلی به خرید لوازم خانگی ندارند.

اکثر فروشندگان لوازم خانگی معتقدند طی دو ماه اخیر تولیدکنندگان جرات افزایش قیمت را ندارند چرا که معاملات در بازار به صفر رسیده و حتی فروشندگان، کالاها را زیر قیمت بازار به فروش می رسانند. از آن طرف تولیدکنندگان نیز با ارائه شرایط اقساطی سعی در فروش کالاهای خود دارند تا از آن طرف چرخه تولید با اختلال روبرو نگردد.

اما نکته مهم اینجاست با وجود افزایش هزینه های تولید امروز افزایش قیمت ها در بازار لوازم خانگی منطقی نیست و فعلا تصمیمی به افزایش قیمت ها از جانب تولیدکنندگان  گرفته نشده است.

یکی از فروشندگان لوازم خانگی با اعلام اینکه کالاها را زیر قیمت کارخانه به فروش می رسانم، گفت: از هفته گذشته تا امروز فقط 4 قلم کالا فروختم یخچال دو قولو را که قبلا 42 میلیون می فروختیم امروز مجبوریم با قیمت 35 میلیون تومان بفروشیم از آن طرف مصرف کننده بازهم تمایلی به خرید ندارد.

وی ادامه داد: یخچال سایدبای ساید نیز 31 میلیون تومان از درب کارخانه تحویل گرفته می شود اما ما مجبوریم نه تنها سود خود را لحاظ نکنیم بلکه یخچال را 29 میلیون تومان قیمت بدهیم تا شاید خریداری برای محصولات پیدا شود./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها