تصمیم دولت درباره تغییر سهمیه بنزین آزاد /سه نرخی شدن قیمت بنزین در راه است؟

کد خبر: 1174138

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی گفت: بحث سه نرخی کردن قیمت بنزین وجود ندارد و قرار نیست که در سهمیه بنزین و قیمت آن تغییری ایجاد شود.

تصمیم دولت درباره تغییر سهمیه بنزین آزاد /سه نرخی شدن قیمت بنزین در راه است؟

به گزارش ایسنا، جلیل سالاری در حاشیه مراسم رونمایی از اجرای پنج طرح ملی زیرساخت‌های ایجاد شده در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایسنا درباره این که آیا قرار است سهمیه بنزین به ۳۰ لیتر کاهش پیدا کند، اظهار کرد: چنین موضوعی قرار نیست اتفاق بیفتد. بر اساس تبصره ۱۴ اعتبار این مسئله پیش‌بینی شده و پایان هر ماه کارت‌های سوخت شارژ می‌شود.وی با تاکید بر این که روال سوخت‌گیری مانند شرایط قبل انجام می‌شود و موضوعاتی که درباره تغییر قیمت مطرح می‌شود، مورد تایید نیست، گفت: زمانی که سامانه هوشمند در سال ۱۳۸۶ بر اساس سهمیه بندی اجرایی شد، این مسئله در سال های مختلف به صورت متفاوتی وجود داشت و به موازات تولید کارت جایگاه‌داران نیز اتفاق افتاد که اکنون در تمام جایگاه‌ها وجود دارد.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی، با بیان این که سهمیه ۱۵۰۰ تومانی قابل ذخیره است و در کارت‌ها قابلیت ماندگاری دارد، تاکید کرد: سهمیه دوم نیز همچنان در کارت‌ها وجود دارد. ضمن این که می‌توان از کارت جایگاه‌ها استفاده کرد و به دلیل این که سطح قیمت‌ها تفاوت ندارد، عمدتا تراکنش‌ها از کارت جایگاه‌داران صورت می‌گیرد.

سالاری با بیان این که به دلیل اختلاف قیمت بنزین با کشورهای همسایه عمدتا بحث مهاجرت صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: هیچ تصمیمی درباره سه نرخی شدن قیمت بنزین  یا تغییر سهمیه وجود ندارد.

منبع: خراسان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها