وام فوری | وام فوری بدون ضامن | وام ازدواج |وام فوری بانک ملت | وام فوری با سفته

وام 200 میلیونی رئیسی به همه سرپرستان | وام ویژه بانک ملی با بازپرداخت 20 ساله + مبلغ اقساط

کد خبر: 1175498

افرادی که مشتری بانک توسعه تعاون هستند می‌توانند از طریق طرح «مفید» علاوه بر دریافت سود سپرده خود، وام 50 میلیون تومانی دریافت کنند. این تسهیلات در قالب کارت اعتباری ارائه می‌شود.

وام 200 میلیونی رئیسی به همه سرپرستان | وام ویژه بانک ملی با بازپرداخت 20 ساله + مبلغ اقساط

وام / وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

افرادی که مایل به دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون هستند باید در یکی از شعب این بانک سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کنند. سود این وام 2 درصد و سودی که به سپرده مشتریان تعلق می‌گیرد، 3 درصد اعلام شده است. افرادی که این تسهیلات را دریافت می‌کنند، سپرده آن‌ها تا پایان پرداخت اقساط مسدود خواهد شد. در واقع سپرده مشتریان، ضمانت اصلی برای دریافت این وام خواهد بود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 36 ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 1 میلیون و 432 هزار و 129 تومان است. کل سود این وام 1 میلیون و 556 هزار و 642 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 52 میلیون و 661 هزار و 666 تومان خواهد بود.

حمایت بانک توسعه تعاون از شرکت‌ها با ارائه وام

بانک توسعه تعاون یکی از بانک‌های تخصصی کشور است که با هدف گسترش هر چه بیشتر تعاونی‌ها و افزایش بستر اشتغال زایی در کشور شکل گرفت. این بانک تاکنون به پروژه‌ها و شرکت‌های مختلف زیادی انواع تسهیلات را ارائه داده است.

اخیرا یکی از اعضای هیئت مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از شرکت «مد فناوران پلاس» بر حمایت همه جانبه این مجموعه از شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد. این بانک در سال جاری قصد دارد به منظور بالندگی علم و پژوهش، شرکت‌های دانش بیان و فناورانه را تا رسیدن به تکمیل زنجیره ارزش، توسعه اقتصادی ملی و رونق تولید و اشتغال آفرینی کمک کند./ منبع: کاماپرس

مشمولان طرح کرامت بانک رفاه کارگران

در راستای رسالت اجتماعی بانک در قبال جامعه هدف مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه های علوم پزشکی و مساعدت مالی به آن ها، اعطای تسهیلات به جامعه مذکور در قالب طرح کرامت امکان پذیر است

مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه های علوم پزشکی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند، می توانند برای تأمین اموال و خدمات مورد نیاز حداکثر تا 1 میلیارد ریال و برای تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی نیز حداکثر تا یک میلیارد ریال تسهیلات با نرخ 18 درصد و بازپرداخت بر اساس مبلغ تسهیلات حداکثر تا 48 ماه دریافت کنند.

مدت بازپرداخت طرح: 48 ماه         نرخ تسهیلات : تا 18 درصد مستمری بگیران

حدود شش ماه از تصویب وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد در شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور می‌گذرد. اما از آن زمان تا کنون هنوز سازمان برنامه و بودجه ضمانت‌نامه پرداخت مابه التفاوت سود تسهیلات تا ۱۸ درصد را ارایه نکرده است. در واقع این سازمان باید تضمین دهد که ۱۳ درصد از سود این وام توسط دولت پرداخت خواهد شد.

شنیده می‌شود رقم مابه‌التفاوت نرخ سود حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان است که عدد سنگینی محسوب می‌شود و ظاهرا مسئولان سازمان برنامه معتقدند این رقم می‌تواند منجر به ایجاد تورم شود.

با این حال بعضی بانکها از جمله بانک سپه پرداخت این تسهیلات را آغاز کرده‌اند. مسئولان بنیاد مسکن در برخی مناطق کشور مثل ایلام نیز اعلام کرده‌اند روند پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی تسریع شده است.

بنا به گفته حبیب الله محبی ـ مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام، طرح تسهیلات مسکن روستایی در روستاها افزایش یافته و متقاضیان در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

وی افزود: طرح تسهیلات مسکن روستایی با سود و کارمزد ۵ درصد و سقف ۲۰۰ میلیون تومان به هر نفر برای احداث مسکن روستایی در سطح روستاهای استان به تصویب رسیده است.

محبی بیان کرد: بازپرداخت این تسهیلات ۲۰ ساله است و زوج‌های جدید، افراد فاقد مسکن و بازگشتی‌های از شهر به روستا در اولویت اول قرار داده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام با اشاره به ثبت نام افرادی که پیش از این برای تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی اقدام کرده‌اند، گفت: افرادی که تا تاریخ بیستم دی ماه سال ۱۴۰۰ برای تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی معرفی شده‌اند، این افراد نیز در اولویت تکمیل این اعتبار قرار گرفتند و مازاد ۱۰۰ میلیون تومان نیز به این افراد برای تکمیل واحدهای مسکونی آنها نیز پرداخت خواهد شد.

مدارک لازم جهت ثبت نام و دریافت وام مسکن روستایی در بانک مسکن

افرادی که قصد دریافت وام مسکن روستایی 1400 از بانک مسکن را دارند، می بایست که مدارک زیر را تهیه و در روز ثبت درخواست وام مسکن روستایی به همراه خودشان داشته باشند.

تکمیل فرم مربوط به درخواست تسهیلات مسکن روستایی

ارائه اصل شناسنامه و کپی از صفحات آن

افرادی که قصد دارند با پروانه ساخت خودشان وام مسکن روستایی دریافت کنند، می بایست که حتما پروانه ساخت خود را به بانک ارائه کنند.

در صورتی که نحوه دریافت وام به صورت عقد قرارداد باشد، فرد متقاضی و بانک می بایست یک قرارداد منعقد کنند و قرارداد نزد بانک محفوظ بماند.

در صورتی که وام نیاز به ضامن داشته باشد، ارائه مدارک شناسایی ضامنین مانند کارت ملی، شناسنامه و کپی از آن ها الزامی است.

مدارک لازم جهت ثبت نام و دریافت وام مسکن روستایی در بانک ملی

بانک ملی برای اشخاصی که قصد ثبت نام وام مسکن روستایی را دارند، مدارک خاص زیر را در نظر گرفته است. بدیهی است که نقص مدارک ذکر شده به معنای نقص ثبت نام خواهد بود. بنابراین، حتما برای ثبت نام وام مسکن روستایی این مدارک را ارائه کنید.

تکمیل کامل برگه درخواست تسهیلات مسکن روستایی

ارائه پروانه ساخت در صورتی که موضوع معامله بین بانک و شخص احداث بنا باشد، الزامی است.

ارائه صورت برآورد هزینه های قابل قبول در معامله مانند قیمت زمین، قیمت تهیه مصالح و ...

ارائه کپی از اسناد و مدارک مالکیت متقاضی

ارائه قرارداد انعقاد شده بین بانک و شخص متقاضی وام

ارائه یک نسخه از کلیه اسناد حسابداری، تعهدات و انتظامی از پس از انعقاد قرارداد تا مرحله نهایی واریز و تسویه آن

ارائه اصل برگه امضاء مسلم الصدور، در صورتی که قرارداد در دفاتر رسمی انجام نشود، الزامی است.

ارائه شماره حساب سپرده قرض الحسنه پس انداز و تاریخ افتتاح آن

ارائه شناسنامه و کپی از آن

ارائه یک قطعه عکس از متقاضی دریافت وام

مدارک لازم جهت ثبت نام و دریافت وام مسکن روستایی در بانک رفاه

بانک رفاه از جمله بانک هایی است که اقدام به وام مسکن روستایی ۱۴۰۰ به مشمولان این وام می کند. افرادی که قصد دریافت این وام را دارند، می بایست این مدارک را به شعبه بانک رفاه تحویل دهند.

ارائه اصل و کپی از شناسنامه برای متقاضی وام

ارائه اصل و کپی از کارت ملی برای فرد وام گیرنده

تنظیم قرارداد مابین بانک و متقاضی وام و ارائه یک نسخه از این قرارداد به بانک

احراز شرایط عمومی و اختصاصی دریافت وام مسکن روستایی در بانک رفاه و ارائه مدارک و مستندات لازم

تکمیل فرم مربوط به درخواست تسهیلات روستایی بانک رفاه

احراز شرایط مربوط به توان پرداخت وام مسکن روستایی

افراد مستاجر متقاضی وام جهت دریافت وام برای ودیعه مسکن نیز می توانند با داشتن مدارک لازم برای ثبت نام وام ودیعه مسکن مستاجران نیز جهت دریافت این ام اقدام نمایند.

شرایط وام 200 میلیون تومانی بانک ملت

بانک ملت در سامانه فرابانک خود تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان به متقاضیان وام می‌دهد. در این طرح تا سقف ۶۰ میلیون تومان به متقاضیان با سود چهار درصد وام می‌دهد.

با استفاده از شعبه مجازی «شمس» بانک صادرات خدمات غیر حضوری از این بانک می‌توان دریافت کرد. مثل دیگر بانک‌ها شرط پرداخت وام آنلاین افتتاح حساب در بانک است که متقاضی دریافت وام باید در بانک صادرات حساب قرض‌الحسنه داشته باشد.

بانک رفاه نیز به صورت غیرحضوری به سپرده‌گذاران خود وام ۵ تا ۵۰ میلیون تومان می‌دهد.

پس از افتتاح حساب در بانک رسالت و اعتبارسنجی در سامانه «مرآت» می‌توان وام قرض‌الحسنه با سقف ۶۰ میلیون تومان و سود چهار درصد دریافت کرد.

خدمات اینترنتی بانک‌ها

با خدمات اینترنتی بانک‌ها می‌توان کارهای روزمره همانند انتقال پول، پرداخت قبوض، استعلام وضعیت چک، مدیریت تراکنش‌ها، دریافت رمزها و استعلام شبا را انجام داد.

طی سال جاری بانک‌ها بخش عمده‌ای از خدمات خود را به صورت اینترنتی ارائه می‌دهند، واژه بانکداری الکترونیک و اینترنت جایگاه بهتری در جامعه پیدا کرده است.

به گزارش کاماپرس، طبق مصوبه هیئت وزیران، وام 100 میلیونی به زنان سرپرست خانوار دهک‌های اول تا پنجم درآمدی تعلق خواهد گرفت. براساس اطلاعات موجود، دریافت این تسهیلات به معرفی ضامن احتیاج ندارد. درخصوص نحوه هماهنگی و نظارت بر اجرای مصوبه مذکور، ستاد ملی زن و خانواده مسئولیت مستقیم هماهنگی، پایش و نظارت بر اقدامات همه دستگاه‌های ذی ربط را برعهده گرفته است. عوامل مربوط به پرداخت این وام باید هر شش ماه یکبار برنامه‌ها و اقدامات خود را به دبیرخانه ستاد ملی زن و خانواده مخابره کنند.

برنامه پرداخت این وام فروردین ماه سال جاری از سوی ستاد ملی زن و خانواده تصویب و به تایید وزرای عضو ستاد رسید.

وام 300 میلیون تومانی بانک رفاه

وام نقدی 300 میلیونی طرح حرکت به افرادی پرداخت می‌شود که در یکی از شعب بانک رفاه سپرده داشته باشند و حداقل شش ماه از زمان افتتاح حساب آن‌ها گذشته باشد. سپرده لازم برای دریافت این نوع وام، جاری بدون دسته چک است. افراد برای دریافت این تسهیلات نیاز به ضامن رسمی دارند. سود این وام بسته به مدت زمان سپرده گذاری بین 1 تا 17 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 36 ماه است.

با توجه به مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت و سود 17 درصدی، میزان اقساط 10 میلیون و 695 هزار و 818 تومان است. کل سود تسهیلات 85 میلیون و 49 هزار و 457 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 385 میلیون و 149 هزار و 457 تومان خواهد بود.

بانک رفاه سال 1339 فعالیت خود را آغاز کرد و از زمان تاسیس تاکنون به دنبال تامین رفاه و ایجاد وام‌های لازم برای گروه کارگر و مستمری بگیر است. هم اکنون بانک رفاه کارگران انواع خدمات پولی و مالی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. این بانک بالغ بر 9 هزار و 603 کارمند دارد. همچنین بانک رفاه دارای هزار و 23 واحد صف، 22 اداره امور شعب، 44 اداره مرکزی و 17 واحد مدیریت امور است.

این بانک تاکنون نشان برنزین سی2 پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی بر مبنای مدل 34 هزار، پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال، جایزه تعالی منابع انسانی و … را به دست آورده است./خبرگردون

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها