رشد ۹ هزار واحدی شاخص کل بورس / نمادهای مثبت ۳ برابر شد

کد خبر: 1179279

شاخص کل امروز با رشد ۹۶۶۲ واحدی باز هم به ناحیه یک میلیون و ۳۱۳ هزار واحدی رسید.

رشد ۹  هزار واحدی شاخص کل بورس / نمادهای مثبت ۳ برابر شد

شاخص کل امروز با رشد ۹۶۶۲ واحدی باز هم به ناحیه یک میلیون و ۳۱۳ هزار واحدی رسید، شاخص کل رشد ۰.۷۴ درصدی را تجربه کرده و به یک میلیون ۳۱۳ هزار واحدی رسید، شپنا، فولاد، فملی، شبندر، شتران، شپدیس و نوری بیشترین تأثیر مثبت را داشتند.

نمادهای پرتراکنش نیز عبارت است از: شستا، شپنا، شتران، خگستر، خساپا، شبندر و خودرو. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۴۲ واحدی به ۱۷ هزار و ۹۱۵ رسید. نمادهای فرابورسی زاگرس، شگویا، دماوند، غصینو، ددانا، خدیزل و بپاس نیز بیشترین تأثیر را در شاخص کل فرابورس از خود بر جای گذاشتند.

نمادهای پرتراکنش نیز عبارت است از: دی، وطوبی، فرابورس، تلیسه، گکوثر، ددانا و سبزوار نیز نمادهای پرتراکنش فرابورس بودند.

ارزش معاملات خرد عدد ۲,۲۴۶ میلیارد تومان بود که نسبت به دیروز تفاوت چندانی نکرده است، که نسبت به میانگین هفتگی، افزایش قابل توجهی نداشته است. اما نسبت به میانگین ماهانه، ۵% کاهش داشته است.

ارزش صف‌های خرید نیز نسبت به دیروز افزایش داشته و به ۲۲۵ میلیارد تومان رسیده و ارزش صف‌های فروش نیز به ۷۱ میلیارد تومان رسیده که نسبت به دو روز پیش کاهش قابل توجهی را نشان می‌دهد.

دیروز تقریباً نیمی از بازار مثبت و نیمی دیگر منفی بود اما امروز نمادهای مثبت ۳۷۴ نماد و نمادهای منفی نیز ۱۳۶ عدد بودند، ۸۶ نماد صف خرید بوده و ۳۸ نماد نیز در وضعیت صف فروش قرار داشتند.

گروه‌های زغال سنگ، غذایی و لاستیک و پلاستیک بیشترین ارزش معاملات را کسب کردند.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها