ابراهیم رضایی: باید اقداماتی در راستای تأدیب رژیم سعودی انجام شود

کد خبر: 1180482

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: قرار دادن رسانه‌ سعودی در زمره رسانه‌های تروریستی از جمله اقداماتی است که در آینده پیگیری می‌شود و هر کس با این رسانه‌ها همکاری کند در آینده مشمول همکاری با نهادهای تروریستی خواهد شد.

ابراهیم رضایی: باید اقداماتی در راستای تأدیب رژیم سعودی انجام شود

ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به هشدار روز گذشته سرلشکر سلامی به رژیم سعودی مبنی بر کنترل اقدامات ضدایرانی رسانه‌های منتصب به این رژیم گفت:  سخنان دیروز سرلشکر سلامی کاملاً راهبردی و در راستای مواضع نظام بود.

وی افزود: آل سعود در این مدت با استفاده از رسانه‌های خود مانند ایران اینترنشنال سعی کرده تا  با خبرسازی و انتشار مطالب جعلی از ناآرامی‌ها در ایران،  بخشی از پازل براندازی باشد. اقدامات براندازانه آل‌سعود و دعوت از گروهک‌های تروریستی مانند الاحوازیه برای ایجاد اغتشاشات در ایران نشان می‌دهد که ادعای مذاکره از سوی سعودی یک رویکرد دوگانه و منافقانه است و نباید بی‌پاسخ بماند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه "ما در رویکرد کلان و در پاسخ به این گستاخی سعودی‌ها معتقدیم علاوه به تعلیق درآمدن مذاکرات عادی‌سازی روابط، باید اقداماتی در راستای تأدیب رژیم سعودی انجام شود" عنوان کرد:  آسیب پذیری سعودی‌ها آنقدر زیاد است که مطمئن باشند اگر جمهوری اسلامی بخواهد آنها را تأدیب کند راههای بسیاری پیش روی ایران قرار دارد.

رضایی با بیان اینکه کشوری که در یک ساعت 80 نفر را از دم تیغ گذرانده و منتقدش را با اره تکه تکه می‌کند، نمی‌تواند منادی آزادی و مواجهه با منتقدین باشد، گفت: ابو اَرِّه بهترین لقب برای شناخت ماهیت سردمداران تازه‌کار آل سعود است.

وی ضمن تاکید بر این مسئله که "با رسانه آل سعود و کارشناسان آن برخورد جدی صورت خواهد پذیرفت، خاطرنشان کرد: معرفی این رسانه‌ها به عنوان رسانه‌های تروریستی از جمله اقداماتی است که در آینده پیگیری می‌شود و هر کس با این رسانه‌ها همکاری کند در آینده مشمول همکاری با نهادهای تروریستی خواهد شد.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها