بارش باران در جاده‌های شمال / هراز فردا باز می‌شود

کد خبر: 1180501

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

بارش باران در جاده‌های شمال / هراز فردا باز می‌شود

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهارکرد: در حال حاضر و برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور شاهد ترافیک پرحجم و نیمه‌سنگین در آزادراه تهران - ساوه در محدوده نسیم شهر هستیم. همچنین ترافیک در در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و آزادراه تهران - کرج - قزوین محدوده‌های وردآورد و مهرشهر پر حجم اما روان است.

وی با بیان اینکه ترافیک در محور شهریار – تهران در محدوده شهرقدس نیز پرحجم اما روان گزارش شده است، اظهارکرد:‌ در دیگر محورهای مواصلاتی کشور ترافیک روان بوده و تردد به آرامی در حال انجام است.

شیرانی همچنین با اشاره به تداوم انسداد محور هراز گفت: محور هراز تا ساعت ۱۲ ظهر فردا ۲۷ مهرماه همچنان مسدود است. دلیل این انسداد انجام عملیات عمرانی بوده و در این مدت تردد از دو محور چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد: گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های مازندران و گیلان است. لازم است رانندگان حین رانندگی در این مسیر توجه کافی به جاده داشته باشند، با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و حتما فاصله طولی مناسب با خودروی مقابل را رعایت کنند.

شیرانی همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها