وام 100 میلیونی با سود چهار درصد برای بیماران نیازمند + شرایط

کد خبر: 1185468

رئیس داوطلبان جمعیت هلال احمر از پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی با سود چهار درصد به نیازمندان خبر داد و گفت: راه‌اندازی سامانه هلال من به سهولت جذب و ساماندهی داوطلبان کمک می‌کند.

وام 100 میلیونی با سود چهار درصد برای بیماران نیازمند + شرایط

آیین طرح نذر آب پنج به دو روستای خلیفه قشلاق و قره‌ولی شهرستان خدابنده با حضور رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با ابراز خرسندی از اجرای این طرح در این روستا، اظهار داشت: متاسفانه کشور ایران با تنش و بحران آبی مواجه است و باید در این برهه زمانی مدیریت‌های لازم برای تامین آب شرب به ویژه در مناطق محروم صورت بگیرد.

وی گفت: امسال با 100 سالگی تاسیس جمعیت هلال احمر، این طرح در 100 روستا در همه استان‌های کشور در حال اجرا است و تاکنون آبرسانی به 83 روستای کشور در قالب طرح ملی نذر آب پنج اجرا شده و بقیه روستاهای هدف نیز در دست اجرا ست.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور نحوه اجرای این پروژه را تشریح کرد و گفت: با همکاری اهالی روستا و خیران 5 هزار و 300 متر لوله‌کشی آب آشامیدنی تا درب منازل مسکونی در روستاهای خلیفه قشلاق در دست اجرا است.

وی در ادامه به نحوه جذب و ساماندهی الکترونیکی داوطلبان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی نرم‌افزار "هلال من" نحوه جذب داوطلبان در این سامانه وجود دارد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به ارائه خدمات حمایتی و درمانی اشاره کرد و گفت: در طول سال در حال ارائه خدمت به هموطنان هستیم که امسال از محل اعتبارات حمایتی این سازمان بیش از یک هزار و 800 میلیارد ریال به استان‌ها تخصیص داده شده است.

وی به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران نیازمند اشاره کرد و گفت: فاز نخست این‌ خدمات با 100 میلیون تومان با همکاری بانک عامل با اقساط 60 ماهه با سود چهار درصد در حال ارائه است.

سلیمی به تعداد اعضای داوطلبان هلال احمر اشاره کرد و افزود: با توجه به راه‌اندازی سامانه جامع اعضا و داوطلبان در حال حاضر بیش از 800 هزار نفر داوطلب شناسنامه‌دار در سازمان جوانان و‌ داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور فعالیت می‌کنند.

با اجرای طرح نذر آب پنج در روستاهای خلیفه قشلاق و قره‌ولی شهرستان خدابنده دو دستگاه‌ تصفیه آب با هزینه 500 میلیون تومان و با ظرفیت تصفیه 10 هزار لیتر آب آشامیدنی در شبانه روز نصب شد./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها