ایران خودرو

ثبت نام حراج شگفت انگیز ایران خودرو / با پول پراید، پرشیا بخرید / زمان قرعه کشی ایران خودرو

کد خبر: 1188490

قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران خودرو روز چهارشنبه 9 آذر 1401 با حضور نهادهای نظارتی انجام می‌شود.

ثبت نام حراج شگفت انگیز ایران خودرو / با پول پراید، پرشیا بخرید / زمان قرعه کشی ایران خودرو

ثبت‌نام فروش فوق‌العاده ایران خودرو از روز پنجشنبه سوم آذر شروع شد و تا فردا یکشنبه 6 آذرماه ادامه دارد.

گروه صنعتی ایران‌خودرو مرحله جدید فروش محصولات خود را به‌صورت فوری و فوق‌العاده با موعد تحویل 30 و 90 روزه از روز سوم آذرماه آغاز نموده است.

در طرح فروش فوری با موعد تحویل 30 روزه، سه محصول پارس سال سفارشی با موتور XU7P ، سورن پلاس دوگانه سوز و وانت آریسان2 عرضه شده است.

در طرح فروش فوق‌العاده نیز دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس سال سفارشی با موتور XU7P با موعد تحویل 90 روزه به مشتریان عرضه شده است.

این دو طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و واجدان شرایط جایگزینی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته می‌شود.

مشتریان نهایی در تاریخ چهارشنبه 9 آذرماه 1401 از طریق قرعه‌کشی با حضور نهادهای نظارتی انتخاب خواهند شد‌.

متقاضیان می‌توانند به مدت چهار روز یعنی تا فردا یکشنبه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند‌.

شرایط فروش فوق‌العاده ایران خودرو اعلام شد. به نقل از ایمنا، شرایط ثبت‌نام طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو در سایت فروش این گروه خودروساز اعلام شد.

محصولات ایران خودرو

در طرح فروش فوق‌العاده نیز دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس سال سفارشی با موتور XU۷P با موعد تحویل 90 روزه به مشتریان عرضه شده است.

فروش فوری ایران خودرو

در طرح فروش فوری با موعد تحویل 30 روزه، سه محصول پارس سال سفارشی با موتور XU۷P، سورن پلاس دوگانه سوز و وانت آریسان 2 عرضه شده است.

ایران خودرو یکپارچه

ثبت‌نام در این طرح هم‌زمان با سایر بخشنامه‌های فروش فوق‌العاده و فروش فوری انجام می‌شود و مشتری می‌تواند فقط در یک بخشنامه ثبت‌نام کند.

سایت ایران خودرو

آدرس درگاه اینترنتی ایران خودرو https://www.ikco.ir/ است.

ثبت‌نام ایران خودرو

ثبت‌نام در طرح جدید فروش ایران خودرو از روز پنج‌شنبه مورخ 3 آذر ماه 1401 آغاز و 6 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

قیمت ایران خودرو

خودرو رنگ قیمت (ریال) بهای اشتراک طلایی تک ستاره (اختیاری) موعد تحویل
سورن پلاس دوگانه سوز سفید مشکی خاکستری متال – آبی کبود 2.811.894.000 38.900.000 90 روزه
پژو پارس سال سفارشی با موتور XU۷P سفید مشکی خاکستری 2.091.258.000 24.000.000
پژو پارس سال سفارشی با موتور XU۷P سفید مشکی خاکستری 2.091.258.000 24.000.000 30 روزه
سورن پلاس دوگانه سوز سفید 2.811.894.000 38.900.000
وانت آریسان 2 دوگانه سوز نقره‌ای-خاکستری متالیک- مشکی متالیک 2.850.000.000 28.900.000

زمان تحویل محصولات ایران خودرو

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودروها حداکثر سه ماهه خواهد بود.

ثبت‌نام در سایت ایران خودرو

متقاضی، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت‌نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌کند.

نکته: متقاضیان می‌توانند قبل از انتخاب خودرو و روش ثبت‌نام نیز نسبت به ایجاد پروفایل در سایت مذکور اقدام کنند.

در پایان فرآیند ثبت‌نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده می‌شود.

مراسم قرعه‌کشی پس از پایان مهلت ثبت‌نام و با حضور مراجع نظارتی برگزار می‌شود.

فهرست منتخبین قرعه‌کشی، حداکثر 3 روز پس از پایان ثبت‌نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می‌شود و متقاضی باید با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبت‌نام خود (انتخاب یا عدم انتخاب در قرعه‌کشی) مطلع شود.

فرد انتخاب شده، باید ظرف مهلت 3 روز وجه کامل خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس: esale.ikco.ir واریز کند . در صورت عدم واریز وجه، ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.

نکته ۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز خریدار (شرایط عمومی و اختصاصی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت 2۰ روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد و هیچ‌گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته 2: متقاضیانی که فاقد هر یک از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخشنامه (مثلا دارا بودن پلاک فعال انتظامی نصب شده بر روی خودروهای سواری با کاربری شخصی) یا فاقد گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاریخ اعتبار) و… باشند، در صورت اقدام به ثبت‌نام، ضمن کان‌لم‌یکن تلقی شدن ثبت‌نام ایشان، به‌مدت 3 سال از ثبت‌نام در تمامی طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو محروم خواهند شد.

نکته 3: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

شرایط فروش ایران خودرو

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران خودرو و سایر خودروسازان 48 ماه است.

ثبت‌نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب بر روی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاریخ اعتبار) الزامی است.

انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث (حتی به‌صورت وکالتی) ممنوع است.

متقاضی باید در هنگام ثبت‌نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی و برای واریز وجه، لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود استفاده کند.

شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

ثبت‌نام برای متقاضیان حقوقی میسر نخواهد بود.

فرد انتخاب شده، باید در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کدپستی) اقدام کند.

مشتری متعهد می‌شود حداکثر ظرف مدت 5 ماه از تاریخ تحویل و یا حداقل 1000 کیلومتر کارکرد خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی شرکت مراجعه کند. در صورت عدم رعایت موارد فوق، گارانتی خودرو ابطال می‌شود. در صورت انقضای مهلت تعیین شده و عدم مراجعه مشتری دوره گارانتی خودرو خاتمه یافته تلقی شده و هیچ‌گونه حقی برای مشتری از این بابت نخواهد بود.

امکان صلح در قرارداد وجود ندارد.

خودروی قابل ارائه از طریق این بخشنامه، از آخرین استاندارد زیست محیطی و مقررات اعلام شده و حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو، برخوردار خواهد بود.

صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصا کد ملی، آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی است و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات احتمالی ناشی از آن مانند تاخیر در تحویل و عدم شماره‌گذاری خودرو برعهده متقاضی است.

نکته: با توجه به دستورالعمل‌های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و به روزرسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره‌گذاری (سخا)، در صورتی‌که مشتری در سامانه مذکور فاقد اطلاعات فردی و سکونتی بوده و یا بیشتر از یک سال از آخرین تاریخ به روز رسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سکونت گذشته باشد، مشتری باید با مراجعه به سامانه سخا به آدرس https://sakha.epolice.ir نسبت به روزرسانی و یا ثبت آخرین اطلاعات خود اقدام کرده و پس از تایید توسط اداره پست تصویر نشانی ثبت شده در سامانه سخا را به نمایندگی محل ثبت‌نام خود تحویل کند.

لازم به ذکر است تا زمانیکه برگه احراز سکونت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نشود و یا اطلاعات مورد نیاز شماره‌گذاری به درستی ارائه نشده باشد، خودرو پلاک نمی‌شود. همچنین علاوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره‌گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو از ایشان دریافت خواهد شد.

شرایط اختصاصی بخشنامه ایران خودرو

تحویل خودرو بر اساس اولویت‌بندی تعیین شده در قرعه‌کشی و سایر ضوابط ابلاغی کمیته خودرو خواهد بود.

انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

خودروی ثبت‌نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود و در صورت افزایش قیمت بیمه شخص ثالث یا سایر الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت است.

در صورت بروز هرگونه تأخیر احتمالی در تحویل خودرو در روش فروش فوق‌العاده با موعد تحویل 90 روزه برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل 36درصد سالیانه (3درصد ماهیانه) خسارت تاخیر به‌صورت روز شمار محاسبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

در صورت بروز هرگونه تأخیر احتمالی در تحویل خودرو در روش فروش فوری با موعد تحویل 30 روزه برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل 30درصد سالیانه (2.5درصد ماهیانه) خسارت تاخیر به‌صورت روز شمار محاسبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

امکان انصراف از ثبت‌نام تا قبل از پایان مهلت ثبت‌نام از طریق سایت و میز کار مشتری (پنل کاربری) میسر است.

سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره 300096440 است و تمامی پیامک‌های ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

این بخشنامه بر مبنای مجوز صادره به شماره نامه 168801 / 60 مورخ 1401/07/11 تنظیم شده است.

نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو

طبق اعلام مسئولان نتایج قرعه‌کشی حداکثر ظرف یک هفته پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، پس از احراز هویت و تطبیق اطلاعات و داده‌های ثبت‌نام‌کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجد شرایط بودن متقاضیان، اعلام خواهد شد.

منبع: تجارت نیوز

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها